F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.01.2019

Sauber ogłosił datę prezentacji bolidu na sezon 2019

Racing Point pozyskało sponsora tytularnego?

Sainz: F1 musi tworzyć pozytywny przekaz wokół zmian na sezon 2021

Sainz Senior: McLaren obrał zupełnie nową filozofię projektując bolid

Tost: Honda nie znajduje się daleko od czołowych producentów

Przyszłość Renault w Formule 1 znajduje się pod znakiem zapytania?

20.01.2019

Finlandia myśli o organizacji Grand Prix F1

Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy

Vettel: Michael byłby dumny z osiągnięć syna

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

Więcej wiadomości

  Archiwum 2013
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Toro Rosso z silnikami Renault od sezonu 2014

Ponadto Red Bull Racing przedłużył kontrakt na dostawy silników francuskiego producenta.
Mateusz Szymkiewicz, 26 maja 2013, wyświetlenia: 2495<< | lista | T- | T+ | >>
Ekipa Toro Rosso będzie korzystała od przyszłego roku z silników Renault, natomiast Red Bull Racing przedłużył kontrakt na dostawy jednostek francuskiego producenta.

Toro Rosso decydując się na przejście na silniki Renault, kończy tym samym współpracę z Ferrari, która trwała od 2007 roku. Zmiana jest umotywowana chęcią posiadania dwóch zespołów napędzanymi silnikami francuskiego producenta przez koncern Red Bulla.

Franz Tost, szef zespołu Toro Rosso: „Historia nam mówi, jak skuteczne było Renault w przeszłości. Renault wygrało ponad 150 Grand Prix, zdobyło trzy mistrzowskie tytuły z rzędu wraz z Red Bull Racing, a my chcemy stać się tego częścią. Jestem pewny, iż pakiet od Renault będzie bardzo mocny. Poza tym możemy spodziewać się efektów współpracy z Red Bull Technology, ponieważ od przyszłego roku wprowadzimy własną skrzynię biegów, co pozwoli nam na obniżenie kosztów”.

Christian Horner, szef zespołu Red Bull Racing: „Połączenie sił pomiędzy Infiniti Red Bull Racing, a Scuderią Toro Rosso, może teraz rosnąć w siłę. Współpraca obejmie dostawy skrzyń biegów oraz integrację silnika z samochodem. To fantastyczne, iż grupa Renault i Nissana ma tak wielki wkład w Formułę 1 jako dostawca jednostek, podobnie jak Infiniti z Red Bullem”.

Carlos Ghosn, prezes i dyrektor generalny Renault: „Mam przyjemność ogłosić poszerzenie współpracy pomiędzy Renault i Red Bullem. Odnowiliśmy umowę z Red Bull Racing, a także rozpoczniemy współpracę z Toro Rosso. To jest wielkie uznanie, Red Bull korzystający z silników oraz technologii Renault. Szczególnie jesteśmy zadowoleni z przejścia na naszą stronę ekipy Toro Rosso”.

Oprócz tego Carlos Ghosn potwierdził, że Red Bull Racing nie przemianuje od przyszłego roku jednostek Renault na Infiniti.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
11.01.2019  Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA
31.12.2018  Toro Rosso wydało ponad 2 miliony euro na naprawy bolidów po kolizjach
27.12.2018  Tost: Byłem zszokowany niskim poziomem wiedzy Hondy na temat bolidu F1
22.12.2018  Yamamoto: Największą zmianą w sezonie 2018 była dobra komunikacja z STR
22.12.2018  McLaren spodziewa się dołączenia Key'a na początku 2019 roku
Tagi:
Toro Rosso
Renault
Red Bull

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Kajt, 26.05.2013 11:20[!]
"Ogłaszając współpracę z Renault, chciałbym również podziękować Ferrari, naszemu dostawcy silników od 2014 roku. Dostarczyli nam oni niezwykle skuteczny oraz niezawodny silnik, a także doskonałą obsługę”."


Ke?
IceMan11, 26.05.2013 11:24[!]
@Kajt
Zgłoś błąd w newsie jak (nie raz) prosili moderatorzy.
marek84, 26.05.2013 11:26[!]
no - RBR będzie miał teraz pełną ekipę testową, a nie Ferrari tylko jeden samochód :D
Ralph1537, 26.05.2013 11:39[!]
skoro silnik ferrari był tak skuteczny i niezawodny, to po co go zmieniają lol
IceMan11, 26.05.2013 11:44[!]
Czytanie ze zrozumieniem w dzisiejszym czasach coraz bardziej kuleje. Matury robią dla tumanów, ale czemu się dziwić? Skoro w newsie jak byk jest napisane DLACZEGO, a w komencie gość się pyta PO CO?
Ilu wtedy zdałoby taki test?
Carolius, 26.05.2013 11:51[!]
:) RBR w Renault to i ich dziecko STR jako platforma testowa musi być tym samym napędzana :)
Gangster, 26.05.2013 12:21[!]
Cytat Franz Tost :
ponieważ od przyszłego roku wprowadzimy własną skrzynię biegów, co pozwoli nam na obniżenie kosztów

Na czymś muszą oszczędzić skoro silniki Renault mają być najdroższe.
Gdzie tu sens i logika??
MPOWER, 26.05.2013 12:31[!]
A źródło wiadomości?
Aeromis, 26.05.2013 12:59[!]
Cytat :
Współpraca obejmie dostawy skrzyń biegów oraz integrację silnika z samochodem.

Oby tylko... cóż, to tylko moje pobożne życzenie.
Dante, 26.05.2013 13:03[!]
@Gangster - Sens polega na tym, że Renault nie ma jakiegoś oficjalnego cennika i dostarcza silniki wybranym ekipom po "wybranych" cenach. :) Najwidoczniej bardziej opłaca się mieć ten sam silnik co druga puszka i własną skrzynię, niż silnik Ferrari.
ENDR, 05.06.2013 17:04[!]
Pozwólcie, że zastosuję pewną sztuczkę:
Cytat :
„Historia nam mówi, jak skuteczne było Renault Ferrari w przeszłości. Renault Ferrari wygrało ponad 150 200 Grand Prix, zdobyło trzy pięć mistrzowskich tytułów z rzędu wraz z Red Bull Racing Scuderia Ferrari, a my chcemy stać się tego częścią przestać być jego częścią.

No, brzmi całkiem sensownie...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca