F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.01.2019

Sauber ogłosił datę prezentacji bolidu na sezon 2019

Racing Point pozyskało sponsora tytularnego?

Sainz: F1 musi tworzyć pozytywny przekaz wokół zmian na sezon 2021

Sainz Senior: McLaren obrał zupełnie nową filozofię projektując bolid

Tost: Honda nie znajduje się daleko od czołowych producentów

Przyszłość Renault w Formule 1 znajduje się pod znakiem zapytania?

20.01.2019

Finlandia myśli o organizacji Grand Prix F1

Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy

Vettel: Michael byłby dumny z osiągnięć syna

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

Więcej wiadomości

  Archiwum 2002
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Heinz-Harald Frentzen podpisał kontrakt z zespołem Arrows

Marek Roczniak, 7 lutego 2002, wyświetlenia: 1449<< | lista | T- | T+ | >>
Na trzy tygodnie przed rozpoczęciem pierwszego wyścigu sezonu – Grand Prix Australii, znany jest już pełny skład kierowców, którzy będą się w tym roku ścigać na torach Formuły Jeden. Kandydatami na ostatnie wolne miejsce w zespole Orange Arrows byli Jos Verstappen oraz Heinz-Harald Frentzen. Szefostwo zespołu Arrows zdecydowało się jednak postawić na doświadczenie i dlatego wybór padł na Niemca, który ma już na swoim koncie trzy wygrane wyścigi – jeden w barwach zespołu Williams w 1997 roku (Grand Prix San Marino) i dwa w barwach zespołu Jordan w 1999 roku (Grand Prix Francji oraz Grand Prix Włoch). Decyzja o zatrudnieniu Frentzena oznacza, że Verstappen będzie musiał rozejrzeć się za innym zajęciem w tym roku. Nieoficjalnie mówi się o roli kierowcy testowego w zespole Ferrari, Jaguar lub Toyota, jednak informacji tej na razie nie potwierdził menedżer Holendra – Huub Rothengatter. Szefostwo zespołu Arrows zdaje się kontynuować niechlubną tradycję, polegającą na rezygnacji z usług kierowcy tuż przed rozpoczęciem sezonu, nawet jeśli został podpisany kontrakt, co w przypadku Verstappena miało miejsce w czerwcu ubiegłego roku. W poprzednich latach los Holendra podzielili również Mika Salo i Pedro de la Rosa.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
06.10.2011  Frentzen, Verstappen, Stuck i Schwarz wystąpią w ROC Legends
21.09.2011  Frentzen ponownie sędzią podczas GP Singapuru
22.06.2011  Frentzen powróci w Walencji do roli sędziego
23.06.2010  Frentzen będzie czwartym sędzią podczas GP Europy
14.04.2010  Wieści z wyścigów aut turystycznych w Australii i Ameryce Płd.
Tagi:
Frentzen H.H.
Arrows

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca