F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.02.2019

Grafik kierowców F1 na testy w Barcelonie

15.02.2019

Kubica jako pierwszy poprowadzi Williamsa FW42

Williams zaprezentował wizualizację bolidu FW42

Leclerc: Partnerowanie Vettelowi to szansa, a nie powód do nerwów

Haas ogłosił program jazd swych kierowców na zimowe testy

Binotto: Obraliśmy agresywne podejście do projektu bolidu SF90

Ferrari przedstawiło bolid SF90

Alonso może być w tym sezonie nieoficjalnym rezerwowym McLarena

F1 nie zamierza rezygnować z piątkowych treningów

Brown: Mieliśmy zbyt wysokie oczekiwania przed sezonem 2018

14.02.2019

McLaren zaprezentował bolid MCL34

Pierwsze zdjęcia bolidu Alfy Romeo wyciekły do internetu

Marko: Red Bull z silnikami Hondy może znaleźć się na czele stawki

Alonso nie weźmie udziału w zimowych testach z McLarenem

Raikkonen: Nie czuję się za stary na Formułę 1

Hulkenberg: Moja przyszłość w Renault zależy od pojedynku z Ricciardo

Racing Point nie zdąży z nowym bolidem na pierwszy dzień testów?

13.02.2019

Projekt nowego bolidu Racing Point opiera się na konstrukcji z sezonu 2018

Racing Point zaprezentowało nowe barwy na sezon 2019

Red Bull RB15 wyjechał na tor Silverstone

Więcej wiadomości

  Archiwum 2013
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Vergne ukarany za kraksę z Gutierrezem

Sędziowie doliczyli 20 sekund do rezultatu Francuza.
Paweł Zając, 18 listopada 2013, wyświetlenia: 2165<< | lista | T- | T+ | >>
Jean-Eric Vergne został uznany winnym kolizji z Estebanem Gutierrezem podczas ostatniego okrążenia Grand Prix Stanów Zjednoczonych.

Sędziowie nałożyli na niego karę 20 sekund doliczenia do czasu wyścigu, co jest ekwiwalentem kary przejazdu przez aleję serwisową. To sprawiło, że kierowca Toro Rosso spadł z dwunastego miejsca na szesnaste.

Do wypadku doszło, gdy Meksykanin próbował wyprzedzić Francuza w trzynastym zakręcie. Wydawało się, że manewr zakończy się powodzeniem, jednak już na wyścigu doszło do kontaktu pomiędzy zawodnikami. Sędziowie, którym podczas tego wyścigu pomagał Nigel Mansell uznali, że to Vergne jest odpowiedzialny za zdarzenie, pomimo tego, że sam zainteresowany twierdzi, iż to Gutierrez w niego uderzył.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
13.02.2019  Kaski niektórych kierowców wciąż nie mają homologacji FIA
06.02.2019  FIA opublikowała oficjalną listę zgłoszeń F1 na sezon 2019
22.01.2019  FIA i Liberty naciskają na wprowadzenie limitów budżetowych
14.01.2019  Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem
11.01.2019  Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA
Tagi:
Vergne J.E.
Gutierrez E.
FIA

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Menuna, 18.11.2013 07:55[!]
To jeszcze kara dla Vettela za niebezpieczne wypuszczenie ze stanowiska po zmianie opon i uznam, że Sędziowie, pierwszy raz w tym sezonie, sprawiedliwie i sprawnie prowadzili wyścig.
Ale na co ja liczę, naiwny! :D
rno2, 18.11.2013 10:14[!]
Kara, która i tak nic nie zmienia... Powinni ujednolicić przepisy i np. jeśli kierowca popełni wykroczenie w trakcie wyścigu, ale kończy wyścig poza punktami, to powinien dostać karę +5/10 miejsc na starcie kolejnego wyścigu lub przejazd przez aleję serwisową w przeciągu 3 pierwszych okrążeń wyścigu.
Kamikadze2000, 18.11.2013 10:42[!]
@Menuna - niebezpieczne to byłoby w Monte Carlo - w Austin mamy dwa pasy. Jankesi muszą mieć wszystko większe... ;)
jpslotus72, 18.11.2013 11:34[!]
Nie widziałem powtórek - poza tą jedną w bezpośredniej relacji - ale wyglądało to rzeczywiście na winę Vergne'a. Przydałoby się jeszcze odjęcie 20 sek. od czasu Meksykanina... :) Szkoda Gutierreza, bo naprawdę się starał - mimo różnicy dzielącej go od (bardziej doświadczonego i utalentowanego) Hulkenberga, Meksykanin naprawdę ambitnie walczył. Kara dla Francuza jest dla niego marnym pocieszeniem...

Przy okazji, bardziej ogólnie: w przypadku Gutierreza decydujący byłby drugi rok startów - ale problem w tym, że najpierw musiałby dostać tę szansę, zanim mógłby udowodnić, że na nią zasłużył (lub nie). W debiutanckim sezonie nie zaliczył jakichś fajerwerków - na początku jeździł asekuracyjnie, starając się przede wszystkim nie nabroić i dojechać do mety. Ale z czasem jeździł coraz pewniej i coraz śmielej podejmował walkę. To taki progres, który trudno dostrzec między dwoma kolejnymi Grand Prix, ale widać go w dłuższej perspektywie. Przynajmniej ja go dostrzegam.
TAFiT, 18.11.2013 12:17[!]
@jpslotus72
Mogę powiedzieć, że mam podobne spostrzeżenia. :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca