F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika

Salo: SMP domagało się od Williamsa obniżki wartości umowy sponsorskiej

06.12.2018

System Halo uchronił Leclerca podczas kolizji z Alonso w GP Belgii

Marko: Super Formula jest dobrym poligonem przed F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2014
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Mike Earle reaktywuje Onyx Racing

Ekipa przez najbliższe pięć lat ma startować w WTCC.
Mateusz Szymkiewicz, 7 stycznia 2014, wyświetlenia: 3210<< | lista | T- | T+ | >>
Mike Earle reaktywował ekipę Onyx Racing, która przez najbliższe pięć lat ma startować w Mistrzostwach Świata Samochodów Turystycznych.

Earle utworzył Onyx Racing pod koniec 1978 roku. Ekipa w tym czasie startowała m.in. w Formule 3000, gdzie w sezonie 1987 zdobyła mistrzowski tytuł wraz ze Stefano Modeną. Następnym krokiem była Formuła 1, w której Onyx startował w latach 1989-1990, mając w swoich bolidach takich kierowców jak Bertrand Gachot, Stefan Johansson czy JJ Letho.

73-latek, który później był zaangażowany w ekipę Arena Motorsport, postanowił reaktywować Onyx Racing z pomocą Arlington Industries Group. Ekipa przez najbliższe pięć lat ma startować w Mistrzostwach Świata Samochodów Turystycznych, wykorzystując już od tego sezonu auta w najnowszej specyfikacji, których producentów jak i kierowców mamy poznać w najbliższym czasie.

„Porozumienie z Arlington Industries Group jest ekscytujące, jest wiele synergii odnośnie naszych celów, które chcemy zrealizować w ciągu pięciu najbliższych lat” – powiedział Mike Earle. „To niepowtarzalna okazja, by skompletować tak silną motoryzacyjną grupę, która ma zamiar odnieść sukces w najlepszych mistrzostwach samochodów turystycznych na świecie”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
14.05.2017  Mehdi Benani wygrał drugi wyścig WTCC na Węgrzech
14.05.2017  Monteiro wygrał pierwszy wyścig WTCC na Hungaroringu
30.04.2017  WTCC: Thed Bjork najlepszy w głównym wyścigu we Włoszech
30.04.2017  WTCC: Tom Chilton wygrał pierwszy wyścig na Monzy
09.04.2017  WTCC: Monteiro triumfatorem głównego wyścigu w Marrakeszu
Tagi:
WTCC

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Yurek, 08.01.2014 00:16[!]
Niech wrócą do F1! :)
Adakar, 08.01.2014 09:27[!]
@Yurek
jezus maria ... nie ... przy nich HRT to mega profi ekipa ;) chociaż przy swoich seryjnych DNPQ zdołali nawet raz doczłapać się do podium - 3 miejsce w GP Portugali '89.
warto sobie poczytać, bo jeżeli będzie tak samo zarządzany co Onyx Monteverdi F1 to ... nie dożyją drugiego sezonu w WTCC ;)
matinson, 08.01.2014 10:31[!]
Wszystko ładnie pięknie, tylko ,ze nie wiadomo nic o aucie jakim mają startować. Zresztą wszystkie już są wykorzystane, nawet to kierowcy mówili w wywiadach.
Yurek, 08.01.2014 13:07[!]
@Adakar - jest podium? Jest? :D Co więcej, nie było zdobyte na niewiadomo jakim farcie, jak np. Monteiro. Oczywiście zespół był źle zarządzany, ale ta seryjność DNPQ wynika też ze stawki 39 samochodów w 1989 roku. Szalone czasy ;)
gornik, 08.01.2014 15:53[!]
matinson, mają produkować własne auta, ponoć od 9 miesięcy już robią auto :)
mlospeed, 08.01.2014 16:25[!]
Zespół z dużymi możliwościami, gdyby rzeczywiście był lepiej zarządzany, kto wie gdzie byłby w latach 90-tych, środek stawki?! Nie zapominajcie, że w team Onyx chciała zainwestować fabryka - Porsche!!! Ale ostatecznie swój agregat w 1991 roku umieścili w zespole Footwork/Arrows, zresztą z mizernym skutkiem ;/
Cytat Yurek :
39 samochodów w 1989 roku.
niesamowite czasy, szkoda...
Adakar, 08.01.2014 17:56[!]
Cytat gornik :
matinson, mają produkować własne auta, ponoć od 9 miesięcy już robią auto :)

Nie wierzę w to.
Jak dla mnie "no car, no drivers, NO TEAM"
Wydmuszka.

Sezon startuje za mniej niż 4 miechy.
Yurek, 08.01.2014 18:34[!]
Cytat mlospeed :
Nie zapominajcie, że w team Onyx chciała zainwestować fabryka - Porsche!!!

W Coloni też zainwestowała fabryka - Subaru :)
mlospeed, 08.01.2014 19:24[!]
Cytat Yurek :
W Coloni też zainwestowała fabryka - Subaru :)


dokładnie, szkoda że równie z mizernym skutkiem. Piękne czasy, wspomniane prawie 40 bolidów w stawce, pre-kwalifikacje, a fabryki takie jak Subaru, Porsche czy Yamaha musiały na początku oglądać się za mniejszymi rodzynkami by coś popróbować ze swoimi silnikami. Mistrzowskie teamy były wtedy nieosiągalne, zresztą nie ryzykowałyby z niewiadomymi, Honda, Renault i Ferrari rozdawały karty, Cosworth i Judd zapchaj dziury były wszędzie indziej... Dopiero Mclaren w 1994 roku pierwszy sięgnął po debiutanta - Peugeot :)
ach ;p
Yurek, 08.01.2014 19:38[!]
Cytat mlospeed :
Dopiero Mclaren w 1994 roku pierwszy sięgnął po debiutanta - Peugeot :)

Ale jak świetnie na tym wyszli! Jaki ten silnik był niezawodny! Hakkinenowi brakło 0,0000001 punktu do tytułu!
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca