F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.01.2019

Finlandia myśli o organizacji Grand Prix F1

Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy

Vettel: Michael byłby dumny z osiągnięć syna

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2014
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Lotus pokazał wizualizację E22

Ekipa z Enstone będzie korzystać z podwójnego nosa.
Paweł Zając, 24 stycznia 2014, wyświetlenia: 9846<< | lista | T- | T+ | >>
Co prawda Lotus nie wybiera się do Jerez na pierwsze przedsezonowe testy, jednak ekipa zdecydowała się na pokazanie światu grafiki przedstawiającej jej tegoroczny bolid.

Nowy bolid z Enstone został wyposażony w niski, jednak zgodnie z wcześniejszymi plotkami, podwójny nos. Zespół w odwrotny sposób niż większość rywali podeszła do tematu jak najlepszego przepływu powietrza pod samochodem.

Oprócz standardowych zmian takie jak skrzydła, wydech i odrobinę większe sekcje boczne zauważyć można jeszcze trochę zmienione malowanie, na którym znalazły się loga nowych sponsorów – PDVSA związane z przybyciem do ekipy Maldonado, a także Yota Phone, które niedawno zdecydowało się wesprzeć ekipę.

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.01.2017  Lopez: Przygoda z Lotusem nie była porażką
01.03.2016  Renault udało się zachować wszystkie mocne strony konstrukcji E23
22.02.2016  Chester: Bolid RS16 jest ewolucją Lotusa E23
13.01.2016  Renault: Na tę chwilę naszymi kierowcami są Maldoando i Palmer
13.01.2016  Kevin Magnussen prowadzi rozmowy z teamem Renault?
Tagi:
Lotus

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
FelipeF1., 24.01.2014 15:19[!]
Z tych wizualizacji które mogliśmy obejrzeć ta wygląda najładniej.
TommyYse, 24.01.2014 16:59[!]
loool, to jest asymetryczne! :P
https://pbs.twimg...9OCYAE-4os.png:large
Pewnie żeby obejść przepisy, ciekawe o co dokładnie chodzi
Adakar, 24.01.2014 17:28[!]
@TommyYse
PRZEPISY -> "9000 mm2"
Falarek, 24.01.2014 17:40[!]
Nie jest źle przynajmniej nie ma "k**sa" na nosie :)
enstone, 24.01.2014 17:57[!]
Nie rozumiem decyzji Lotusa, najpierw mówią, że nie jadą do Jerez bo ich bolid wygląda inaczej i chcą "przeczekać", a prezentują w sieci zdjęcie bez sensu....... Gdzie logo SaxoBank ???
Lukasz1234, 24.01.2014 18:11[!]
@enstone
To nie zdjęcie to render
Ferrarif1, 24.01.2014 18:30[!]
@Falarek Ale ta szpara przypomina mi zupełnie o tym że ten k**as z nosa idealnie się tam mieści w tą "szpare" w przypadku zderzenia czołowego :) co sie nie zdarza raczej często
Tak to jest jedni robią ku**sy inni szpary... Porządek musi być

Edit :D Nie tylko mi się kojarzy https://fbcdn-sph...961_1476842101_n.jpg
ManiakF1, 24.01.2014 18:59[!]
Adakar
To, że Williamsowi nie wyszło z tym eksperymentem w 2004, nie znaczy, że Lotusowi ma nie wyjść, zwłaszcza, że przepisy z 2003 na 2004 jakoś radykalnie się nie zmieniły, a z 2013 na 2014 i to owszem.
jpslotus72, 24.01.2014 19:24[!]
@TommyYse
Cytat TommyYse :
loool, to jest asymetryczne! :P
Ułóż palce w "V jak Victoria" - podobna asymetria (środkowego i wskazującego). Przypadek? :)
nygga, 24.01.2014 19:56[!]
co by nie kombinowali i tak red bull wpłynie na zmianę przepisów pod ich rozwiązanie i stanie się jak w ubiegłym roku ze zmianą opon. a reszta dostanie po dupie.
ROOK, 24.01.2014 20:07[!]
Cytat TommyYse :
loool, to jest asymetryczne! :P
https://pbs.twimg...9OCYAE-4os.png:large
Pewnie żeby obejść przepisy, ciekawe o co dokładnie chodzi
.    Może oddzielne wersje na tory lewo- i prawoskrętne? :)
Kamikadze2000, 24.01.2014 21:50[!]
E22 to kobieta... :D
enstone, 24.01.2014 22:05[!]
Skoro wpadli na taki pomysł, dość niespodziewany i chyba nikt takiego nosa nie będzie miał to po co go tak szybko pokazują skoro oficjalna prezentacja dopiero w Bahrajnie........ Możliwe, że jest to jakaś podpucha ze strony Lotusa i szykują zupełnie coś innego ;)
Sasilton, 25.01.2014 14:33[!]
Nowe Ferrari paskudne.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca