F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Więcej wiadomości

  Archiwum 2014
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Williams FW36 wyjechał na tor

Ekipa z Grove nie przeprowadziła standardowej prezentacji samochodu.
Paweł Zając, 28 stycznia 2014, wyświetlenia: 6482<< | lista | T- | T+ | >>
Williams, po niedawnym pokazaniu wizualizacji swojego bolidu, nie zdecydowała się na standardową prezentacje i świat miał okazję zobaczyć FW36 od razu na torze.

Tuż przed rozpoczęciem testów zobaczyliśmy maszyny Mercedesa, Red Bulla i Force India, choć w planach był także Caterham. Ekipa z Grove wołała jednak otoczyć swój nowy bolid aurą tajemniczości.

Względem pokazanej wcześniej wersji nie doszło do zbyt wielu zmian, przez co głównymi znakami rozpoznawczymi tego modelu będzie wąski nos, niewielkie sekcje boczne oraz i dobrze upakowany tył samochodu, który w ostatnich latach stał się domeną Williamsa.

Pat Symonds, szef techniczny ekipy, przyznał, że mimo ogromnej zmiany związanej z silnikami to w Formule 1 nadal kluczowa będzie aerodynamika. „F1 wciąż będzie polegać na aerodynamice w sezonie 2014. Mamy pewne znaczące zmiany – niski nos, węższe przednie skrzydło i co za tym idzie bardziej rozchylone końcówki. Tylne skrzydło nie jest tak głębokie jak wcześniej, a lotka pod nim została zakazana. Ponadto nie ma już możliwości wspomagania się gazami wydechowymi. Jestem pewny, że pod względem aerodynamiki będziemy bliżej czołówki niż rok temu”.

Podczas tegorocznych testów Williams będzie korzystał z przejściowego malowania. Plotki mówią, iż przyczyną takiego stanu rzeczy są trwające negocjacje z Martini, które miałoby powrócić do F1 jako sponsor tytularny zespołu.

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
06.01.2019  Bottas: Kubica i Russell pomogą Williamsowi w dążeniu do poprawy formy
04.01.2019  Kubica: Niełatwo było odrzucić ofertę zostania rozwojowym kierowcą Ferrari
31.12.2018  Lowe: Szkoda, że nie możemy mieć więcej niż dwóch kierowców
27.12.2018  Russell: Chciałem otrzymać takiego partnera jak Robert Kubica
09.12.2018  Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy
Tagi:
Williams

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
murao22, 28.01.2014 16:15[!]
Martini? Przecież przez pół sezonu zamiast loga będziemy oglądać dziwne kody kreskowe!
punksnotdead, 28.01.2014 16:37[!]
Williams niemal co roku bawi się w to malowanie przejściowe i nigdy to się nie wiązało z żadną 'grubszą sprawą'. Jednak mam nadzieję, że plotki o Martini nie są wymyślone.
Aquos, 28.01.2014 17:01[!]
Chętnie ponownie zobaczyłbym ten legendarny zespół tam, gdzie jego miejsce, czyli w czołówce.
Pan Kierowca, 28.01.2014 17:49[!]
Nie sądzę, by plotka o Martini była choćby zbliżona do prawdy, bo nie przypominam sobie, by wśród sponsorów ponownie mogły znajdować się firmy związane z alkoholem i/lub tytoniem. Swoją drogą przyjąłbym to z otwartymi ramionami, gdyż Ferrari już zawsze będzie mi się kojarzyć z Marlboro, McLaren z West'em, A Williams po części z Camelem. Z kolei samo Martini w połączeniu z wyścigami od razu podsuwa przed moje oczy Le Mans lat siedemdziesiątych, zwłaszcza bolidy Porsche.
Ferrarif1, 28.01.2014 17:57[!]
@Pan Kierowca Marlboro w dalszym ciągu jest głównym sponsorem tytularnym ferrari
Pan Kierowca, 28.01.2014 18:10[!]
Owszem, ale loga alkoholowych i tytoniowych sponsorów nie mogą już pojawiać się na bolidach. Przez pewien czas Ferrari jeździło z kodami kreskowymi na tylnych skrzydłach, dopiero później pojawił się tam Santander. Ktoś kiedyś napisał, że korzystniej na tylnym skrzydle wyglądałby napis "Maranello" zapisany czcionką stosowaną przez firmę Marlboro.
punksnotdead, 28.01.2014 18:23[!]
@Pan Kierowca Logotypy marek tytoniowych z pewnością są zakazane, ale nie wydaje mi się, żeby marki alkoholowe też były. Spójrzmy chociażby na Force India i reklamowane przez nich od lat royal challenge. To nie wszystko - więcej przykładów: McLaren i Johnnie Walker, Sauber i cuervo tequila, Force India - Whyte and Mackay, Vladivar. To przecież wszystko alkohole, a reklamy są na tegorocznych/ubiegłorocznych bolidach.
Pan Kierowca, 28.01.2014 19:32[!]
Faktycznie, zakaz umieszczania logotypów alkoholowych mógł mi się pomylić z grami wyścigowymi, w których raczej unika się ich głównie ze względu na ograniczenia wiekowe dla graczy. Mój błąd.

Chciałbym zobaczyć bolid w barwach Martini. Le Mans 70s przed oczami :)
Adakar, 28.01.2014 19:38[!]
@Pan Kierowca
Od kiedy Ty ... ?
Jak ... ?
Jakie OFICJALNE MALOWANIE ?
WILLIAMS zawsze testuje w takich barwach ... jezu i nikt go nie uświadomił jeszcze?
Gimbaza przejęła tą stronę, czy jak ?

Oficjalne malowanie ... dzizes.
murao22, 28.01.2014 20:06[!]
@Pan Kierowca W grach komputerowych unikano reklamy tytoniu i alkoholu, bo np. we Francji były zakazy reklamy, więc tam raczej nie wydanoby gry. Od razu mi się przypomina BEnsON hEDGEs na Jordanie w 2002.
Pan Kierowca, 28.01.2014 20:20[!]
@murao22
Dlatego mi się miksnęło z zakazem umieszczania logotypów firm tytoniowych na bolidach i unikaniem logotypów firm alkoholowych w grach wyścigowych :)
Anderis, 28.01.2014 20:39[!]
Cytat :
trwające negocjacje z Martini

Jeśli wierzyć znajomemu jednego z użytkowników forum na f1network, te negocjacje już dawno się zakończyły (sukcesem, wiedzieliśmy od niego o Martini na kilka tygodni, zanim media podchwyciły temat), aczkolwiek nie wiadomo, czy miałby być to sponsor tytularny. Williams parę dni temu wypuścił nową wersje swojego logo, w przypadku ogłoszenia nowego sponsora tytularnego raczej nie robiliby takich rzeczy.

Claire Williams potwierdziła także dzisiaj, że "udało nam się pozyskać także kilku nowych partnerów. Nie jesteśmy w sytuacji pozwalającej nam ogłosić ich już teraz, ale niecierpliwimy się, by zrobić to w najbliższych tygodniach, zanim udamy się do Australii".
Falarek, 28.01.2014 22:04[!]
Z czym jak czym ale Martini kojarzy się najbardziej z Lancią w RMŚ
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca