F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.01.2019

Abiteboul broni wysokiego kontraktu Ricciardo z Renault

Guanyu Zhou został kierowcą testowym i rozwojowym Renault

FIA i Liberty naciskają na wprowadzenie limitów budżetowych

Marko: Gasly nie będzie kierowcą numer dwa

21.01.2019

Sauber ogłosił datę prezentacji bolidu na sezon 2019

Racing Point pozyskało sponsora tytularnego?

Sainz: F1 musi tworzyć pozytywny przekaz wokół zmian na sezon 2021

Sainz Senior: McLaren obrał zupełnie nową filozofię projektując bolid

Tost: Honda nie znajduje się daleko od czołowych producentów

Przyszłość Renault w Formule 1 znajduje się pod znakiem zapytania?

20.01.2019

Finlandia myśli o organizacji Grand Prix F1

Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy

Vettel: Michael byłby dumny z osiągnięć syna

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Więcej wiadomości

  Archiwum 2014
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Pic wygrywa chaotyczny wyścig na Hungaroringu (akt.)

Dobra strategia dała Francuzowi wygraną pod Budapesztem.
Łukasz Godula, 26 lipca 2014, wyświetlenia: 4256<< | lista | T- | T+ | >>
Arthur Pic dzięki dobrej strategii wygrał pierwszy wyścig weekendu na torze Hungaroring. Francuz zjechał na swój pit stop zaraz po pojawieniu się pierwszego samochodu bezpieczeństwa, co dało mu prowadzenie, gdy na swoje postoje zjechała czołówka.

Neutralizacja była spowodowana wypadkiem pomiędzy Richelmim, a Sato, gdy pierwszy wjechał w tył Japończyka, przez co skończył swój wyścig na bandach w trzecim sektorze. Wtedy też grupa kierowców zdecydowała się podjąć ryzyko wcześniejszego zjazdu, które ostatecznie bardzo się opłaciło. Reszta podium, czyli Stefano Coletti i Adrian Quaife-Hobbs również zyskali dzięki takiemu posunięciu. Sensacją wyścigu było czwarte miejsce Izway, który startował dziś z ostatniego pola.

Piąty na mecie Palmer stoczył dzisiaj pasjonującą walkę z Felipe Nasrem. Początkowo Anglik przebił się na drugą pozycję za Brazylijczyka i od tego czasu podążał za nim, by w dalszej części zawodów przypuścić atak. Dwójka tasowała się z okrążenia na okrążenia, szczególnie zaraz przed postojem, na który Nasr zjechał na 25 okrążeniu, a Palmer na 26. Spowodowało to wyjazd Brytyjczyka tuż przed juniorem Williamsa, jednak zimne opony nie pozwoliły mu na obronę pozycji. Zaatakował jednak okrążenie później, a atak ostatecznie zakończył się powodzeniem, gdy na torze pojawił się kolejny samochód bezpieczeństwa.

Tym razem zderzył się Berthon z Canamasasem. Po restarcie do mety pozostały niecałe 3 minuty, co pozwoliło Palmerowi na przeskoczenie przed Abta, a nie udało się to Nasrowi, który wjechał an metę o włos za Niemcem. Ósmy Marciello również był w grupie kierowców, którzy skorzystali na pierwszej neutralizacji, jednak podczas postoju przekroczył dozwoloną prędkość i otrzymał karę przejazdu przez boksy. Mimo to ósma lokata daje mu start z pole position w jutrzejszym sprincie. Tymczasem punktowane pozycje uzupełnili Vandoorne i Berthon. Junior McLarena był blokowany przez Toma Dillmanna przez większość wyścigu, przez co nie był w stanie po pit stopie wyjechać na wysokiej pozycji.

Aktualizacja: Po wyścigu Stefano Coletti jak i Raffaele Marciello zostali ukarani doliczeniem 20 sekund do czasu wyścigu – pierwszy z nich za kolizje z Lealem na piątym okrążeniu, a drugi za wyprzedzenie Vandoorna pod żółtymi flagami. W związku z tym Takuya Izawa awansował na podium, a Nathanael Berthon rozpocznie jutrzejszy wyścig z pole position, gdyż przesunął się na ósme miejsce.

GP2 Series > 2014 > Węgry (główny), Hungaroring - 4,381 km
P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
1. 26Arthur Pic (D)Campos RacingDallara GP2/11 Renault351h00m18,62725
2. 14Adrian Quaife-HobbsRapaxDallara GP2/11 Renault35+0:03,15118
3. 9Takuya Izawa (D)ART Grand PrixDallara GP2/11 Renault35+0:03,66115
4. 7Jolyon PalmerDAMSDallara GP2/11 Renault35+0:03,82812
5. 11Daniel AbtHilmer MotorsportDallara GP2/11 Renault35+0:05,11110
6. 3Felipe NasrCarlinDallara GP2/11 Renault35+0:05,1908
7. 10Stoffel Vandoorne (D)ART Grand PrixDallara GP2/11 Renault35+0:06,2136
8. 24Nathanael BerthonVenezuela GP Lazarus Dallara GP2/11 Renault35+0:07,0384
9. 19Tom DillmannCaterham RacingDallara GP2/11 Renault35+0:07,6052
10. 21Marco Sorensen (D)MP Motorsport Dallara GP2/11 Renault35+0:08,1021
11. 15Simon TrummerRapaxDallara GP2/11 Renault35+0:08,398
12. 1Mitch EvansRussian TimeDallara GP2/11 Renault35+0:08,756
13. 25Conor Daly (D)Venezuela GP Lazarus Dallara GP2/11 Renault35+0:11,641
14. 20Daniel de JongMP MotorsportDallara GP2/11 Renault35+0:13,436
15. 17Andre Negrao (D)Arden International Dallara GP2/11 Renault35+0:14,224
16. 2Artiom Markiełow (D)Russian TimeDallara GP2/11 Renault35+0:15,944
17. 12Jon LancasterHilmer MotorsportDallara GP2/11 Renault35+0:16,066
18. 6Stefano ColettiRacing EngineeringDallara GP2/11 Renault35+0:22,787
19. 5Raffaele Marciello (D)Racing EngineeringDallara GP2/11 Renault35+0:25,954
20. 16Rene BinderArden International Dallara GP2/11 Renault341 okr.
Niesklasyfikowani
18Rio HaryantoCaterham RacingDallara GP2/11 Renault30
22Sergio CanamasasTrident RacingDallara GP2/11 Renault29
23Johnny Cecotto JrTrident RacingDallara GP2/11 Renault22
27Kimiya Sato (D)Campos RacingDallara GP2/11 Renault10
8Stephane RichelmiDAMSDallara GP2/11 Renault5
4Julian LealCarlinDallara GP2/11 Renault5
Pole position: Felipe Nasr (Carlin) - 1:28,436 (+4 pkt.)
Najszybsze okrążenie: Mitch Evans (Russian Time) - 1:32,705 na 29 okrążeniu
Premia za najszybsze okrążenie w Top 10: Tom Dillmann (Caterham Racing) +2 pkt.
Objaśnienie skrótów: D - debiutant
Zdjęcia z imprezy  |  Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
09.03.2017  Formuła 2 zastąpi GP2 od sezonu 2017
02.02.2017  Seria GP2 zostanie przekształcona w mistrzostwa Formuły 2?
27.01.2017  Mistrzostwa GP2 oraz GP3 potwierdziły kalendarze na sezon 2017
27.11.2016  Lynn wygrywa wyścig, Gasly zostaje mistrzem GP2
26.11.2016  Gasly wygrywa i wychodzi na prowadzenie w GP2
Tagi:
Hungaroring
GP2

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Kim Jeong Yeop, 26.07.2014 17:41[!]
Niesamowita walka między Nasrem, a Palmerem. Marciello przez własny błąd stracił zwycięstwo. Szkoda, ale na otarcie łez jutro wystartuje z PP i trzymam kciuki za pierwszą wygraną.
TommyYse, 26.07.2014 20:32[!]
@Kim Jeong Yeop
Znając jego pecha i własne błędy - nic z tego :P Liczyłem na Vandoorne na P8, ogólnie to był wyścig fartów.
Kamikadze2000, 26.07.2014 21:08[!]
DAMS znakomicie potrafi ustawić samochód. Tempo Palmera było rewelacyjne. Współpraca z Grosjeanem procentuje na lata, bo według mnie trudno porównywać Valsecchiego, Ericssona oraz Palmera do Francuza - nadal wierzę, że ten typ nie zostanie mistrzem. Ale póki co robi dobrą robotę - niestety tytuł rzemieślnika nie jest wiele wart... ;) I w tym wypadku powinien skończyć, jak Valsecchi i Leimer... ;)
TommyYse, 26.07.2014 22:28[!]
Hahaa, Vandoorne zamiast z 9. wystartuje z 2.! :D Pamiętam coś, że Vandoorne narzekał na Marciello, że niby pod SC go wyprzedził. Jednak pod żółtymi flagami.

Doliczenie +20 sek. po takiej końcówce to dyskwalifikacja :P
@Kim Jeong Yeop
Mówiłem, że Marciello ma pecha? :|

Nasr z Palmerem wychodzą na 0 na razie. Nasr 8p. + 4p., synek tatka 12p.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca