F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2014
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Marco Wittmann wygrywa wyścig na Nurburgringu

Niemiec był niezagrożony od startu do mety.
Łukasz Godula, 17 sierpnia 2014, wyświetlenia: 2751<< | lista | T- | T+ | >>
Marco Wittmann wygrał domowy wyścig DTM na Nurburgringu i powiększył tym samym przewagę punktową w klasyfikacji generalnej. Niemiec zaliczył perfekcyjne zawody i prowadził przez wszystkie okrążenia, poza jednym, gdy odbył swój obowiązkowy postój, dzięki czemu mógł świętować czwarte zwycięstwo w tym sezonie.

Mike Rockennfeller finiszował drugi, dzięki manewrowi na starcie, gdy przeskoczył Edoardo Mortarę w pierwszym zakręcie. Od tego momentu podążał jak cień z Wittmannem, zmniejszając swoją stratę i ostatecznie finiszując 1,2 sekundy za liderem generalki.

Mortara na finiszu pojawił się jako trzeci, cały wyścig będąc naciskanym przez Paula di Restę, który był dzisiaj czwarty, nadrabiając kilka pozycji na początku wyścigu, wraz z bardzo ładnym manewrem na Danielu Juncadelli.

Hiszpan zakończył zawody na piątej pozycji, podczas gdy Christian Vietoris dał Mercedesowi kolejną lokatę po świetnym wyprzedzeniu Maxime Martina na 33 kółku.

Martin Tomczyk był dzisiaj najwyżej sklasyfikowanym kierowcą z grupy, która wystartowała na twardej mieszance i przeskoczył z 18 pozycji na starcie. Pierwszy przejazd kierowcy BMW był godny podziwu, dzięki czemu finiszował na punktowanej lokacie. Tymczasem czołową dziesiątkę uzupełnili Robert Wickens i Pascal Wahrlein.

DTM > 2014 > Nürburgring, Nürburgring Sprint - 3,629 km
P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
1. 23Marco WittmannBMW Team RMGBMW M4 DTM491h09m42,80225
2. 1Mike RockenfellerPhoenix AudiAudi RS5 DTM49+0:01,28618
3. 15Edoardo MortaraAbt Audi SportslineAudi RS5 DTM49+0:12,01915
4. 6Paul di RestaHWA MercedesDTM AMG Mercedes C-Coupe49+0:12,81512
5. 19Daniel JuncadellaMucke MercedesDTM AMG Mercedes C-Coupe49+0:13,71710
6. 5Christian VietorisHWA MercedesDTM AMG Mercedes C-Coupe49+0:24,9188
7. 24Maxime Martin (D)BMW Team RMGBMW M4 DTM49+0:28,9216
8. 10Martin TomczykBMW Team SchnitzerBMW M4 DTM49+0:38,5214
9. 12Robert WickensHWA Mercedes 2DTM AMG Mercedes C-Coupe49+0:43,1972
10. 25Pascal WehrleinHWA Mercedes 3DTM AMG Mercedes C-Coupe49+0:45,3771
11. 8Adrien TambayAbt Audi Audi RS5 DTM49+0:48,071
12. 9Bruno SpenglerBMW Team SchnitzerBMW M4 DTM49+0:49,834
13. 18Antonio Felix da Costa (D)BMW Team MTEKBMW M4 DTM49+0:50,150
14. 4Joey HandBMW Team RBMBMW M4 DTM49+0:50,955
15. 21Jamie GreenRosberg AudiAudi RS5 DTM49+0:52,771
16. 11Gary PaffettHWA Mercedes 2DTM AMG Mercedes C-Coupe49+0:57,056
17. 17Timo GlockBMW Team MTEKBMW M4 DTM49+0:58,557
18. 20Witalij Pietrow (D)Mucke MercedesDTM AMG Mercedes C-Coupe481 okr.
Niesklasyfikowani
3Augusto FarfusBMW Team RBMBMW M4 DTM35
22Nico Muller (D)Rosberg AudiAudi RS5 DTM10
2Timo ScheiderPhoenix AudiAudi RS5 DTM8
14Miguel MolinaAbt Audi SportslineAudi RS5 DTM4
7Mattias EkströmAbt Audi Audi RS5 DTM3
Pole position: Marco Wittmann (BMW Team RMG) - 1:22,780
Najszybsze okrążenie: Marco Wittmann (BMW Team RMG) - 1:23,175 na 23 okrążeniu
Objaśnienie skrótów: D - debiutant
Zdjęcia z imprezy  |  Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.02.2018  Pascal Wehrlein powróci do startów w DTM z ekipą Mercedesa
15.10.2017  Rene Rast wywalczył tytuł mistrzowski DTM
14.10.2017  DTM: Green wygrał sobotni wyścig na Hockenheimringu
24.09.2017  DTM: Rene Rast odniósł zwyciestwo w drugim wyścigu w Austrii
23.09.2017  DTM: Ekstrom odniósł zwycięstwo w sobotnim wyścigu na Red Bull Ringu
Tagi:
DTM

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Kazik, 17.08.2014 16:30[!]
DTM obserwuję tylko prze pryzmat byłych kierowców F1 więc nie orientuję się z jakiego powodu np. Vitaly Petrov nie zdobył w tym roku nawet punktu. Ktoś na pewno zna lepiej ten temat.
Vitaly to niewypał czy też nie dysponuje sprzętem?
ROOK, 17.08.2014 17:50[!]
Cytat Kazik :
DTM obserwuję tylko prze pryzmat byłych kierowców F1
.    No to tak jak ja. :) .    Inaczej byłaby to straszna nuuuda… Zupełnie nie to, co dzisiejsza Formuła1! :))


Cytat Kazik :
Vitaly to niewypał[?]
.    I niewypał, ale też i nie do końca – facet ma kasy jak lodu (ojciec współwłaścicielem producenta platform wiertniczych), więc realizuje swoją pasję bez stresu, że wyleci za słabe wyniki. Ale trochę zdolności ma – chyba w czwartym roku GP2 już ogrywał niemal wszystkich pierwszaków. ;)


Cytat Kazik :
czy też nie dysponuje sprzętem?
.    Sprzętem dysponuje takim, jak cały Mercedes – faktycznie najsłabszym w stawce, ale inni już zwyciężali na tym „najsłabszym sprzęcie”. W dodatku kolega z zespołu, dysponujący tą samą ekipą serwisową, właśnie zapunktował na 5. miejscu (różnica 13 miejsc!). A Pietrow, jak na razie – wiecznie ostatni w wyścigu (spośród tych, co dojechali), a w kwalifikacjach ostatni lub przedostatni (wczoraj wreszcie wykręcił osobisty rekord – dwóch wyprzedził! :)

.    A wracając jeszcze do kwestii „byłych kierowców F1” i w zasadzie reguły ich słabych wyników – podejrzewam, że F1 i DTM wymagają mocno odmiennych odruchów prowadzenia (oraz ustawień), stąd słabe wyniki „mistrzów F1” – długo muszą się przestawiać (być może już nigdy do końca), a zarazem całkowicie psują swoje nawyki na wypadek ewentualnego powrotu do F1.
No70, 17.08.2014 19:00[!]
@ROOK
Nie jest już tak daleko jak jeszcze kilka lat temu. Wtedy okreslano je jako specyficzne w prowadzeniu. Teraz, kiedy mamy szersze opony i dłuższy tylny dyfuzor, te auta są trochę inne. Patrząc na przypadek Glocka sądzę że bardziej przyjazne dla ex-F1 niż kiedykolwiek wcześniej. Powiedzmy że są bardziej przewidywalne. A to kolejny argument przeciwko VP. :)
Kamikadze2000, 17.08.2014 20:37[!]
Pietrow póki co nie ogarnął blaszaka, ale zespół oraz słabe przygotowanie pojazdu nie pomaga. ;)
Mr President, 17.08.2014 20:42[!]
Witalij Pietrow to najgorszy kierowca w tegorocznej stawce DTM. Nie ma tempa ani w kwalifikacjach, ani w wyścigu. Jeździ co prawda w słabym zespole, Mucke od lat zajmuje miejsca w drugiej połowie stawki, ale dziś Juncadella pokazał, że nawet w słabym sprzęcie można przynajmniej raz wywalczyć solidny wynik. Przypomina mi Katherine Legge (która nawiasem mówiąc ma być teraz "gwiazdą" Formuły E) jeśli chodzi o rezultaty.
ROOK, 17.08.2014 21:01[!]
.    Usprawiedliwienia zawsze się znajdą, ale nie zapominajmy, że w DTM czołówka wyścigu dostaje kilogramy balastu, żeby słabsi mieli szanse zapunktować. Jeśli więc Pietrow mimo prowadzenia najlżejszej maszyny w stawce wciąż zalicza ogony, to faktycznie na pierwsze wyniki trzeba będzie trzeba poczekać na 3-4 sezon w serii – w drugim sezonie z czasem zacznie objeżdżać świeżych debiutantów… :))
No70, 17.08.2014 21:20[!]
@ROOK ile warte jest te 20 kg pokazuje 4-ty tryumf zawodnika powyżej. Ci ,,świeży debiutanci" to zwykle wymiatacze z F3 i innych formuł, tudzież aut sportowych, więc łatwo nie będzie.
ROOK, 17.08.2014 21:27[!]
@up:
.    Jak pisałem – na DTM tak tylko sobie zerkam (w tym roku widziałem raptem dwa wyścigi – o ile w deszczu było jeszcze o’kay, to na sucho była już straszna nuda), ale myślałem, że Pietrow tymi ostatnimi miejscami to już sobie ze 40 kg przewagi uskładał, a może nawet więcej…
Kazik, 17.08.2014 21:48[!]
A może Vitaly ma tyle nadwagi, że nawet te 40 kg nie pomoże? Żartuję bo nie wiem jak jest z nim teraz ale przed sezonem wyglądał na wybitnie "nadważonego". Fotka była na forum.
Jakby nie było bardzo rozczarowuje w tym roku.
Witekb, 17.08.2014 23:32[!]
Czy moze autor tego artykulu wyjasnic dlaczego napisal ze Wittmann wygral domowy wyscig ? Przeciez on pochodzi z Führt czyli domowy wyscig to Norisring . Domowy wyscig to byl dla zespolu audi phoenix bo maja baze w Meuspath
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca