F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.01.2019

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Ferrari: Musieliśmy zwolnić Arrivabene, aby w zespole pozostał Binotto

Więcej wiadomości

  Archiwum 2014
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Pal Kiss wygrywa drugi wyścig, Sato zdobywa mistrzostwo

Trzecie miejsce zapewniło Japończykowi tytuł.
Łukasz Godula, 17 sierpnia 2014, wyświetlenia: 2656<< | lista | T- | T+ | >>
Tamas Pal Kiss wygrał drugi wyścig weekendu Auto GP na torze Nurburgring, jednak nie powstrzymał Kimiyi Sato przed zdobyciem tytułu mistrzowskiego na jeden weekend przed końcem sezonu. Kiss objął prowadzenie już w pierwszym zakręcie, pomimo startu z piątej pozycji,

Postęp Sato był wolniejszy, po tym jak wystartował z ósmej lokaty, jednak utorował sobie drogę do trzeciej pozycji na mecie. Najniższy stopień podium wystarczył Japończykowi, by zapewnić sobie tytuł mistrzowski.

Drugi dzisiaj był Markus Pommer, który nie miał jednak szans zagrozić Kissowi i musiał się bronić przed atakami Sato pod koniec wyścigu.

Auto GP World Series > 2014 > Niemcy 2, Nurburgring - 3,629 km
P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
1. 11Tamas Pal KissVirtuosi UKLola B05/522331:22,57820
2. 1Markus Pommer (D)Super Nova RacingLola B05/5223+0:10,00215
3. 16Kimiya SatoEuronova RacingLola B05/5223+0:10,87912
4. 4Andrea RodaVirtuosi UKLola B05/5223+0:21,32410
5. 88Michela CerrutiSuper Nova RacingLola B05/5223+0:23,1938
6. 28Kevin GiovesiPuma 3 M-SportLola B05/5223+0:27,9946
7. 16Yoshitaka KurodaEuronova RacingLola B05/5223+0:28,4424
8. 71Michele la RosaMLR71 by Euronova Lola B05/5223+0:42,0573
9. 7Giuseppe CiprianiIbiza Racing Lola B05/5223+1:09,5722
10. 2Francesco DraconeSuper Nova RacingLola B05/5223+1:17,4661
11. 99Salvatore De Plano (D)Puma 3 M-SportLola B05/52221 okr.
Najszybsze okrążenie: Kimiya Sato (Euronova Racing) - 1:19,322 na 16 okrążeniu (+1 pkt.)
Objaśnienie skrótów: D - debiutant
Zdjęcia z imprezy  |  Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.10.2014  Michimi wygrał finał sezonu Auto GP w Portugalii
19.10.2014  Pal Kiss wygrał wyścig Auto GP na torze Estoril
16.08.2014  Kimiya Sato wygrywa na Nurburgringu po karze dla Pal Kissa
20.07.2014  Roda wygrywa swój pierwszy wyścig w tym sezonie
20.07.2014  Sato wygrywa piąty wyścig w sezonie na Red Bull Ringu
Tagi:
Auto GP

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Mariusz, 17.08.2014 21:22[!]
Przykro patrzeć, jak te mistrzostwa obumierają z roku na rok. Zapowiadało się świetnie, ale organizatorzy i promotorzy serii popełnili ten sam błąd, co w przypadku Superleague Formula: ekspansja na inne kontynenty nie zawsze popłaca. 11 kierowców w stawce w wyścigach z tytułem "World Series" to śmiech na sali. I aż 7 z nich to Włosi... A co by było, gdyby nadal funkcjonowała włoska F3? Strach pomyśleć...
MMMotorsport, 17.08.2014 21:45[!]
@Mariusz Może nie ma włoskiej F3, ale jest brytyjska. W ten weekend na Thruxton startowało... Uwaga! Pięciu kierowców. Przy tym Auto GP wygląda jak seria nie z tego świata. To chyba ostatni rok i AutoGP, i BF3. A szkoda, bo BF3 to seria z taką historią...
Mahilda111, 17.08.2014 22:16[!]
Problem nie leży w kalendarzu, bo jedyny wyjazd z Europy jest do Maroko, czyli prawie rzut beretem. Problem stanowi przedpotopowa konstrukcja bolidu, która sprawia, że seria jest nieatrakcyjna pomimo w miarę sensownego kalendarza i przede wszystkim ceny.
Carolius, 17.08.2014 23:42[!]
Bardzo lubię tę serię, przynajmniej są silniki V8... Startowało tu kilku dobrych kierowców, mam nadzieję, że nie umrze ta seria. Co do BF3 to jednak seria z tradycją i jeżeli jest tak jak piszecie, to jest to bardzo przykre... Jeździli tam mistrzowie świata...
Mariusz, 18.08.2014 05:29[!]
@MMMotorsport Brytyjska F3 przeżywa kryzys od kilku lat, to wiem. Ale od 2015 r. ma wrócić tamtejsza FR2.0.

@Mahilda111 Owszem, teraz tak, ale bodaj w kalendarzu na 2012 r. była Brazylia i USA, tylko później zrezygnowano z tych rund.
Mahilda111, 18.08.2014 10:49[!]
@Mariusz
Mimo to nie jestem zdania, by sezon 2012 miał jakiś wpływ na to, co jest teraz ;)
Kamikadze2000, 18.08.2014 11:28[!]
Ta seria była od początku skazana na porażkę. ;) Po prostu nie ma na nią popytu... ;) Twór pokroju F2, SF czy też A1GP... ;)
Challenger, 18.08.2014 22:48[!]
Bo sami panowie zauważyliście że jest burdel... Powinno być tak jak w Moto GP: mamy 3 serie i koniec problemu. Moto 3, Moto 2 i Moto GP. Owszem może należało by utworzyć jakąś serię dla młodych kierowców ale to wszystko powinno odbywać się pod jednym spójnym patronatem. Jak jest więcej chętnych to mozna utworzyć jeszcze ze 2 serie. Byłaby wtedy F1, F2 (GP2 - żeby nie dewaluować serii), GP3, GP4 i GP5. Każda różniąca się zaawansowaniem technicznym i mocami bolidów.

F1 zostawić jako królowa sportu bez tych durnych wpływów eko, z silnikami np V10 albo jak kto woli to V8 ale o bardzo zbliżonej mocy. Pozostawić swobodę w kształtowaniu bolidu czy zespól stawia na silnik czy aero i niech jeżdżą a ograniczenia wprowadzać w niższych seriach. W GP2 obniżyć moc o 50 KM i zrezygnować z bardzo drogiej elektroniki - znacząco ją upraszczając. W GP3 jeszcze bardziej uprościć bolid ale sprawić by prowadzenie było łatwiejsze niż w serii wyższej.

Można zrobić tak, że w GP5 w seriach regionalnych np w 4 regionach jeździ po 20 kierowców. potem w GP4 są już tylko 3 regiony, w GP3 - 2 a GP2 - 1 już jest przedsionkiem F1 gdzie zasady są jak najbardziej zbliżone do F1... Ilość wyścigów zapełnia niszczejące dzisiaj tory a i tańsze bilety na niższe serie sprawiłyby ze kibice nie musieli by jechać na tor tysięcy kilometrów, bo w niższych seriach spokojnie dałyby radę tory o mniejszym budżecie. Oszczędza się na skyboksach i vipach, drogich imprezach itp a jedyny wymóg to bezpieczeństwo toru... jeszcze jak rozdzieliło by się serie tak żeby były w innych godzinach i weekendach co 3 tygodnie.. Np F1 sama, GP2 i GP3 razem i GP4 i GP5 razem... Można to rozwijać do bólu, byle zachować porządek.

Sens tego doskonale widać w Moto GP gdzie przez te 3 serie można rzeczywiście polubić kierowcę i poznać jego styl jazdy i mu kibicować długie lata.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca