F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Ferrari: Musieliśmy zwolnić Arrivabene, aby w zespole pozostał Binotto

10.01.2019

Ocon zdeterminowany, by powrócić do Formuły 1 w sezonie 2020

Andreas Seidl został nowym dyrektorem zarządzającym McLarena

Valtteri Bottas stracił wsparcie wieloletniego sponsora

09.01.2019

Tost: Władze F1 powinny zredukować docisk bolidów o 40-50 procent

Ocon: Racing Point zniweluje stratę do czołowej trójki

Grosjean: Renault powinno obawiać się Haasa w sezonie 2019

Sirotkin zostanie drugim kierowcą rozwojowym Ferrari?

Sauber zaprezentuje nowy bolid 14 lutego?

08.01.2019

Laurent Mekies faworytem do objęcia posady dyrektora technicznego Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2014
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Verstappen zaliczył pierwsze testy w bolidzie F1

Holender w środę jeździł na torze Adria.
Paweł Zając, 11 września 2014, wyświetlenia: 1764<< | lista | T- | T+ | >>
Max Verstappen zaliczył swoje pierwsze testy za kierownicą bolidu Formuły 1, kiedy jeździł w środę po torze Adria.

Holender przejechał 148 okrążeń nieco ponad 2,7 kilometrowego obiektu, co pozwoliło mu pokonać dystans wymagany do uzyskania Superlicencji.

Szesnastolatek jeździł bolidem STR7 z sezonu 2012, a pierwsze okrążenia zaliczał na mokrym torze i oponach przejściowych, jednak później warunki poprawiły się na tyle, aby założyć slicki. W jego programie znalazły się zarówno krótkie jak i długie przejazdy oraz treningi startów i pit stopów.

Xevi Pujolar, który w przyszłym roku będzie inżynierem Verstappena stwierdził: „Był bardzo skoncentrowany, precyzyjny i szybko się uczył, a w dodatku nie zadawał zbyt wielu pytań. Kiedy tylko założyliśmy slicki szybko przyzwyczaił się do jazdy po suchym i nabierał prędkości. Jak na pierwszy dzień jazdy zrobił bardzo dobre wrażenie”.

Sam zainteresowany na temat testów na Adrii dodał: „Czekałem na swoją pierwszą jazdę bolidem F1, po prawdziwym torze wyścigowym i bardzo mi się ona podobała. Dobrze było popracować z Xevim, jak i przyzwyczaić się do tych wszystkich guzików na kierownicy. Myślę, że poszło dobrze i nie mogę się doczekać powrotu za kierownicę bolidu F1”.

Mówi się, że Verstappena w akcji zobaczymy jeszcze w tym sezonie, podczas którejś z piątkowych sesji treningowych, a także w trakcie posezonowych testów w Abu Zabi.

Testy Maxa Verstappena z Toro Rosso, dzień 1/1 - 10.09.2014, Adria - 2,702 km
P. KierowcaNar.Zespół / bolidOp.Czas okr.StrataOdstępOkr.Km
1. Max VerstappenToro Rosso Ferrari STR7---148399,896
Wszystkie dni należące do tej serii testów: 1/1
Kalendarz testów

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
11.01.2019  Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA
31.12.2018  Toro Rosso wydało ponad 2 miliony euro na naprawy bolidów po kolizjach
27.12.2018  Tost: Byłem zszokowany niskim poziomem wiedzy Hondy na temat bolidu F1
22.12.2018  Yamamoto: Największą zmianą w sezonie 2018 była dobra komunikacja z STR
22.12.2018  McLaren spodziewa się dołączenia Key'a na początku 2019 roku
Tagi:
Toro Rosso
Verstappen M.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
WooQash, 12.09.2014 00:27[!]
Jestem bardzo ciekawy jak sobie poradzi w 2015.
Carolius, 12.09.2014 00:43[!]
Wiele osób go skreśliło po wpadce na pokazach ale on sobie świetnie poradzi. Ten chłopak ma talent i z pewnością zamknie usta krytykom :)
WooQash, 12.09.2014 01:35[!]
Kierowca jest od tego aby jeździł, a nie dawał pokazy. To, że nie umie bączka wykręcić w jakimś ciasnym miejscu nie ma prawa rzutować na jego jazdę. Normalnie na torze bączków się nie kręci.
Aeromis, 12.09.2014 11:34[!]
@WooQash
Jedną sprawą są bączki na które się powołujesz (nie wiem po co) a drugą to że kierowca po nieudanych bączkach dał plamę przy hamowaniu (bo to była wówczas przyczyna uderzenia w bandę).

Podchodzę z dużą rezerwą do tego debiutu, bo ta bajka może się skończyć źle, bo ten precedens może stworzyć nową modę. Moda na coraz młodszych panuje wszędzie i choć w wielu dyscyplinach to w pełni uzasadnione, to ja nie wierze aby było to zdroworozsądkowe w F1.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca