F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2014
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Vettel: Tegoroczne auto nie pasuje do mojego stylu

Niemiec otwarcie przyznał, że ma problemy z optymalną jazdą w RB10.
Paweł Zając, 25 września 2014, wyświetlenia: 3659<< | lista | T- | T+ | >>
Sebastian Vettel stwierdził, że teraz nie ma żadnych wątpliwości, iż przyczyną jego tegorocznych problemów jest nieodpowiednia charakterystyka bolidu RB10.

Niemiec przez większość sezonu przegrywał z Danielem Ricciardo, choć w ostatnich tygodniach zrobił spore postępy, które doprowadziły do najlepszego wyniku w sezonie – drugiego miejsca podczas GP Singapuru.

Red Bull kilkukrotnie zmieniał podwozie w samochodzie czterokrotnego mistrza świata, aby wyeliminować inne możliwości, jednak Vettel uważa teraz, że po prostu jego styl jazdy nie pasuje do tegorocznych bolidów. „Za każdym razem, gdy próbuję przycisnąć lub coś zrobić, to po prostu to nie wychodzi. Myślę, że to kwestia charakterystyki tegorocznych aut w połączeniu z dociskiem i oponami. Po prostu nie dostaję tego czego chce w danych miejscach zakrętu. Oczywiście to nie jest wytłumaczenie, bo moim zadaniem jest wyciąganie maksimum z samochodu. Zrobiliśmy spore postępy, jednak wiele rzeczy możemy zrobić lepiej”.

Problemy Niemca mają częściowo wynikać ze sposobu w jaki auto skręca podczas wejścia w zakręt oraz utraty docisku związanej z zakazaniem dmuchanych dyfuzorów. Ponadto niedobory mocy silnika Renault i wynikający z tego fakt, że kierowcy muszą nadrabiać to w zakrętach, bardziej obciąża opony, co uwydatnia jego problemy.

Kierowca Red Bulla dodał, że jego problemy najpewniej nie zostaną rozwiązane w tym roku. „Prostego i szybkiego rozwiązania nie ma, bo gdyby było, to byśmy z niego skorzystali. Jako kierowca chciałbym jechać szybciej, jednak w tym roku jest inaczej. Myślę, że w ostatnich kilku wyścigach byliśmy w lepszej formie, jednak w niektórych kwestiach nadal jest sporo do zrobienia”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
13.12.2018  Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy
11.12.2018  Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni
10.12.2018  Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł
04.12.2018  Montezemolo: Ferrari wygrałoby tytuł mając Hamiltona w bolidzie
03.12.2018  Ecclestone: Vettel nie otrzymał wystarczającego wsparcia od Ferrari
Tagi:
Red Bull
Vettel S.

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 4 Odśwież T- T+
IceMan11, 27.09.2014 12:04[!]
To, że Vettel jeździ minimalnie wolniej od Daniela w tym roku jest niezaprzeczalne, ale różnica w punktach między nimi jest tak duża tylko ze względu na liczne awarie Niemca. Jeśli nie kwalifikacje, to wyścig. Jeśli nie wyścig to spora część piątków została mu zabrana w tym sezonie. Ricciardo nie miał tylu problemów. Wiadomo, szczęście sprzyja lepszym, ale dzięki temu ten lepszy ma znacznie większą przewagę punktową, której w normalnych warunkach by nigdy nie miał. Tyle. A to, że Ricciardo wiedzie się lepiej widać chociażby po stintach i jak obchodzi z gumami, a jak Vettel. Singapur był dobrym pokazem tej właśnie różnicy.
xdomino996, 27.09.2014 14:49[!]
@MPOWER że tak Ci się wtrącę i złapię za słówka
Mówisz:
Cytat :
A w tym sezonie jest takim bolidem, który nawet Allison olał i stwierdził, ze z niego nic nie będzie, ponieważ nie da się go przekonstruować w ten sposób aby odpowiadał Raikkonenowi. Gdzie Anglik stwierdził "Do dzisiaj nie możemy dać Kimiemu tego czego chce ale w 2015 to dostanie"

Powiedz mi, czy to zdanie nie świadczy o faworyzowaniu Fina? Zaznaczam "bolidem, który nawet Allison olał", tym bolidem jest wóz, który jak wiemy pasuje Alonso, więc olanie go i zapewnienie, że zmienią charakterystykę na przyszły sezon (więc muszą wykonać rewolucję w bolidzie, bo to nie jest 5 minut zmian, a w przypadku zachowania obecnych właściwości zastosowaliby ewolucje), jest desperackim zachowaniem, świadczącym o faworyzowaniu.

Alonso faktycznie jest uznawany na Boga F1, też nie lubię tego określenia, bo jest on totalnym zapatrzonym w siebie egoistą, który nie widzi swoich błędów i woli zrzucić całą winę na bolid/zespół, niż na swoja jazdę, mało tego nie gra dla zespołu, jak w 2007 roku, gdy wydał McLarena o kradzież tych papierów o Ferrari, ba jeszcze ich szantażował. Te rzeczy wpływają na to, że nigdy nie będę jego fanem. Trzeba jednak przyznać, że co by tutaj na niego nie mówić, bardzo często wyciąga dużo z bolidu i jest chyba najbardziej kompletnym kierowcą F1. A jego dar układania zespołu pod siebie jest fenomenalny. Najwidoczniej widać w nim kierowcę, który potrafi pociągnąć zespół na szczyt. Tego nie zobaczył McLaren, który nie dał się podporządkować Hiszpanowi. Alonso jest specyficzny i pewnego dnia jak opuści F1 będzie szkoda, gdyż stracimy legendę, o której za 10-20 lat będą pisać i wspominać.
MPOWER, 27.09.2014 20:58[!]
Cytat :
Powiedz mi, czy to zdanie nie świadczy o faworyzowaniu Fina? Zaznaczam "bolidem, który nawet Allison olał", tym bolidem jest wóz, który jak wiemy pasuje Alonso, więc olanie go i zapewnienie, że zmienią charakterystykę na przyszły sezon (więc muszą wykonać rewolucję w bolidzie, bo to nie jest 5 minut zmian, a w przypadku zachowania obecnych właściwości zastosowaliby ewolucje), jest desperackim zachowaniem, świadczącym o faworyzowaniu.


Nie. To nie jest faworyzowanie. Allison chce stworzyć dwa bolidy dla dwóch kierowców aby każdy mógł walczyć o zwycięstwa a nie jeden, który to robi a drugi się meczy.
Takie też było założenie aby ściągnąć Raikkonena do Ferrari.
I tu nie ma mowy, że damy bolid Raikkonenowi a Alonso olejemy.

Cytat :
A jego dar układania zespołu pod siebie jest fenomenalny. Najwidoczniej widać w nim kierowcę, który potrafi pociągnąć zespół na szczyt.

To nie jest dar. To zapisy w kontrakcie. Poczytaj sobie co wymyślił sobie w obecnej umowie w Ferrari. A druga sprawa - mocno posunięcie od lat - czyli dobre PR.
xdomino996, 27.09.2014 21:34[!]
@MPOWER wedlug mnie to właśnie jest dar, nie każdy potrafi wymusić w kontrakcie by zespół wkoło niego skakał i latał, Ferdek to umie, nie każdy by też to wykorzystał, zaś Alonso tym żyje, a jak tego dokona to wyniki ma z kosmosu.
MPOWER, 27.09.2014 22:58[!]
Cytat xdomino996 :
wedlug mnie to właśnie jest dar, nie każdy potrafi wymusić w kontrakcie by zespół wkoło niego skakał i latał, Ferdek to umie, nie każdy by też to wykorzystał, zaś Alonso tym żyje, a jak tego dokona to wyniki ma z kosmosu.

A od kiedy to kierowca negocjuje warunki kontraktu?
Od tego jest manager
A druga sprawa - właśnie jak czytam słowa wyniki z kosmosu to odechciewa mi się dalej pisać.
Z kosmosu to możesz ewentualnie spadającą kometą dostać w caban ;)
IceMan11, 28.09.2014 11:43[!]
Vettel na ten przykład negocjuje. Nie posiada żadnego menago ;P
Strony  •  < 1 2 3 4 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca