F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika

Salo: SMP domagało się od Williamsa obniżki wartości umowy sponsorskiej

06.12.2018

System Halo uchronił Leclerca podczas kolizji z Alonso w GP Belgii

Marko: Super Formula jest dobrym poligonem przed F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2014
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Marussia nie wystartuje w Grand Prix Stanów Zjednoczonych

Informację tę potwierdził sam Bernie Ecclestone.
Mateusz Szymkiewicz, 25 października 2014, wyświetlenia: 5058<< | lista | T- | T+ | >>
Bernie Ecclestone potwierdził, że zespół Marussia również nie weźmie udziału w Grand Prix Stanów Zjednoczonych.

Wczoraj szef Formuły 1 wyraził zgodę, by Caterham pominął wyścigi w Stanach Zjednoczonych i Brazylii, by mógł w tym czasie znaleźć nowego właściciela i powrócić do stawki na Grand Prix Abu Zabi. Teraz jednak 83-latek potwierdził doniesienia m.in. rosyjskich oraz niemieckich mediów, które podały, że ze względu na problemy finansowe Marussia również zrezygnuje ze startu w Austin.

„Żaden z tych dwóch zespołów [Caterham i Marussia] nie pojedzie do Ameryki” – powiedział Bernie Ecclestone.

Sytuacja ta oznacza, iż na starcie wyścigu o Grand Prix Stanów Zjednoczonych ujrzymy zaledwie osiemnaście bolidów. Po raz ostatni stawka liczyła tyle samochodów w 2005 roku, kiedy to zespół BAR został zawieszony na dwie rundy.

Póki co nie jest jasne, czy Marussia zdecydowała się zrezygnować ze startu we wszystkich pozostałych wyścigach sezonu lub pojedynczych rundach.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
26.05.2016  Rodzina Bianchiego poczyniła kroki prawne przeciwko władzom F1
22.02.2015  McLaren chciał utworzyć swój drugi zespół?
21.02.2015  Horner docenia starania Manora w walce o powrót do F1
20.02.2015  Manor zapewnił sobie dostawy silników Ferrari
20.02.2015  Manor wyjdzie spod kontroli administratora
Tagi:
Marussia
Ecclestone B.

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
krzysiek000, 26.10.2014 15:17[!]
Ano właśnie, jak ma się sprawa z Q1 podczas najbliższego wyścigu? Przepisy mówią jasno: odpada 5 kierowców. A już wiadomo że tyluż właśnie nie wystartuje. Czy FIA zmieni zasady na te kwalifikacje, czy uprze się i pozostanie?
derwisz, 28.10.2014 20:02[!]
Jakoś mnie to nie martwi. Zamiast kilku kiepskich zespołow, które niczego nie wnoszą do rywalizacji lepiej niech zwolnione przez nich miejsca zajmą bolidy z zespołów mających co nieco do powiedzenia w walce. Jestem za ograniczeniem liczby zespołów na rzecz zwiększenia ilości bolidów, które może wystawić jeden zespół.

Idąc jeszcze dalej ideałem by było gdyby w stawce zostało tylko: 4 do 6 zespołów "fabrycznych" które zajmowałyby się dostarczaniem i obsługą bolidów dla swoich jeźdźców. Pomijam kwestie finansowania , ale wyobrażam sobie, że w jednym zespole fabrycznym mogliby znaleźć się kierowcy reprezentujący oprócz danego zespołu rożnych sponsorów indywidualnych.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca