F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.12.2018

Domenicali: Powrót Alonso do Formuły 1 z Ferrari byłby możliwy

Verstappen zadowolony z zatrudnienia Gasly'ego przez Red Bulla

Renault będzie pracować nad nowym bolidem podczas przerwy świątecznej

Komentarze Vettela na temat powrotu nie robią wrażenia na Kubicy

18.12.2018

Sirotkin bliski startów w WEC w 2019 roku

Alexander Albon wybrał numer startowy

Kubica: Raikkonen wciąż jest jednym z najlepszych kierowców w F1

Steiner: Powinniśmy byli zdobyć więcej punktów

Sainz: Okres spędzony w Renault pozwolił mi lepiej poznać samego siebie

Brawn: Alonso nie odniósł tak wielu sukcesów na ile pozwalał mu talent

17.12.2018

Racing Point przedstawi zespół 13 lutego

Grosjean: F1 potrzebuje więcej takich zespołów jak Haas

Vettel nie jest fanem elektrycznych samochodów

Leclerc chciałby wygrać w przyszłym roku dwa wyścigi Grand Prix

Costa bagatelizuje doniesienia o problemach z nowym silnikiem Mercedesa

Vasseur: Ericsson dokonał olbrzymich postępów w sezonie 2018

16.12.2018

Brawn: Nowe przepisy na sezon 2019 to pierwszy krok w zmienianiu F1

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Więcej wiadomości

  Archiwum 2014
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Ericsson rozmawia z czterema zespołami

Szwed ma dysponować wsparciem na poziomie 18 milionów dolarów.
Paweł Zając, 28 października 2014, wyświetlenia: 2906<< | lista | T- | T+ | >>
Menedżer Marcusa Ericssona twierdzi, że Caterham nie jest jedyną przyszłoroczną opcją jego podopiecznego, który ma rozmawiać jeszcze z trzema innymi zespołami.

Rynek transferowy cały czas czeka na wieści na temat posady Fernando Alonso na sezon 2015 oraz oficjalnego potwierdzenia Sebastiana Vettela w Ferrari, jednak z tyłu stawki również sporo się dzieje.

Jednym z głównych graczy w mniejszych ekipach może być Marcus Ericsson, który podobno ma dysponować wsparciem finansowym na poziomie 18 milionów dolarów.

Menedżer Szweda zdradził, że liczy na start swojego podopiecznego w GP Abu Zabi, a także, iż prowadzi on rozmowy z trzema innymi zespołami. „Ecclestone dał im [Caterhamowi] ultimatum, że muszą pojawić się w Abu Zabi, aby otrzymać licencje na przyszły rok. Bez tego zespołu nie będzie można sprzedać, bo będzie bezwartościowy. Myślę więc, że ekipa pojawi się podczas finału sezonu, a w jednym z aut zasiądzie Marcus. Nie mogę jeszcze powiedzieć, co będziemy robić w przyszłym roku, niezależnie od tego na ile procent jesteśmy pewni. Na to potrzeba czasu. Jedyną różnicą teraz jest to, że pojawiła się większa konkurencja w walce o posady wyścigowe. Mamy listę czterech ekip, a Caterham i tak był na ostatniej pozycji”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.12.2018  Vasseur: Ericsson dokonał olbrzymich postępów w sezonie 2018
03.12.2018  Ericsson: Sauber przez dwa i pół roku walczył o przetrwanie
21.11.2018  Ericsson: Chcę pokazać Sauberowi, co traci
11.11.2018  Leclerc zszokowany swoim szybkim kółkiem z Q2
10.11.2018  Sauber poszukuje drugiego kierowcy rezerwowego na sezon 2019
Tagi:
Caterham
Ericsson M.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
macieiii, 28.10.2014 14:34[!]
ciekawe czy podawane pieniądze są rzeczywiste, ale czuję że jakiś dobry Perez może mieć problemy jak się dwa zespoły skurczą.
Swoją drogą Ericsson pojechał lepiej kwalifikacje w Rosji niż Kobayashi, ale nie śledzę ogona i trudno powiedzieć czy gość choćby "nadaje się" do F1. Przynajmniej przy jego awansie do lepszego zespołu zmniejszą się też szanse takich pieniężnych talentów jak Giedo van der Garde.
Jestem tez przekonany że Sauber jeśli zostanie ostatnim zespołem to wciąż będzie zatrudniał wyłącznie paydriverów.
pawel92setter, 28.10.2014 14:40[!]
Maldonado & Ericsson? ;)
rno2, 28.10.2014 14:45[!]
Ciężka zagwozdka - bardzo słaby kierowca, ale z bardzo dużą walizką. Słaby dlatego, że: w kwalifikacjach w GP Belgii pokonał go debiutujący Lotterer, na Monzy obserwowałem jazdę Caterhamów i np. na dohamowaniu do szykany Ascari gołym okiem było widać różnicę klas pomiędzy Kobayashim i Ericssonem.
Yurek, 28.10.2014 15:21[!]
Bardzo słaby to był Lavaggi albo Ide. Inoue. Deletraz. Ericsson jest "troszkę" wyżej.
Aeromis, 28.10.2014 15:31[!]
@macieiii
Od pewnego czasu myślę, że nie ma sensu porównywać ERI z KOB, bo ten drugi to cały czas siedzi na walizkach i nie wie co dalej, jako sportowiec jest "wyłączony".
rocque, 28.10.2014 15:50[!]
Już by się obeszło z samym Maldonado, ale pewnie znowu ktoś zapłaci fotelem za brak kasy.
Carolius, 28.10.2014 15:57[!]
Wbrew pozorom Marcus nie jest taki wolny... W ostatnim czasie wypadał lepiej od Kamuiego. Po prostu Ericson nie radził sobie z tym marnym samochodem...
Kamikadze2000, 28.10.2014 15:59[!]
Temu to się powodzi... ;)
Indy, 28.10.2014 15:59[!]
@Yurek "Bardzo słaby" to jest określenie względne, taki Ide na tle przeciętnego drogowego kierowcy może uchodzić przecież za mistrza kierownicy. Myślę natomiast, że o Ericssonie w F1 nikt by nie pomyślał gdyby nie miał tego swojego wsparcia finansowego.
VShila, 28.10.2014 16:13[!]
4 zespoły? To chyba przed upadkiem Caterhama i licząc Marussię z Haasem...
macieiii, 28.10.2014 16:28[!]
@Aeromis w sumie Kobayashi wie już co go czeka jak chodzi o F1. Nawet szansa jak Kovalainena raczej mu się nie trafi bo niby gdzie? Nie próbuję ich porównywać bo to akurat jest wyraźny kontrast.
Adam2iak, 28.10.2014 16:34[!]
To pewnie dlatego Ferrari i McLaren czekają z ogłoszeniem składów ;)
SirKamil, 28.10.2014 16:48[!]
Cytat pawel92setter :
Maldonado & Ericsson? ;)


Obstawiam Massa & Ericsson :P
Sgt Pepper, 28.10.2014 18:29[!]
I to ma być Królowa sportów motorowych? Masz kasę- jeździsz, choć jest na świecie stu lepszych.
Trochę to żenujące.
Yurek, 28.10.2014 19:19[!]
@Indy - może względne. Tylko Inoue na tle takiego sobie Morbidellego albo Ide na tle takiego sobie Sato kompromitowali się za każdym razem. Czy to samo można powiedzieć o Ericssonie?
@Sgt Pepper - o rany, jak dobrze że w latach 60. tak nie było
Sgt Pepper, 28.10.2014 19:38[!]
@Yurek
Wiem, od zawsze tak jest, ale może najwyższy czas z tym skończyć? To kpina. I zawsze była kpiną, nie mającą wiele wspólnego ze sportem.
pawel92setter, 29.10.2014 01:00[!]
Cytat SirKamil :
Obstawiam Massa & Ericsson :P


Błagam, nie! :D
Adakar, 29.10.2014 08:34[!]
Marcus -> Sauber
Szkot, 29.10.2014 08:50[!]
Sony Ericsson?
ManiakF1, 29.10.2014 21:22[!]
Cytat :
Obstawiam Massa & Ericsson :P

No na pewno nie w Williamsie.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca