F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Ferrari: Musieliśmy zwolnić Arrivabene, aby w zespole pozostał Binotto

10.01.2019

Ocon zdeterminowany, by powrócić do Formuły 1 w sezonie 2020

Andreas Seidl został nowym dyrektorem zarządzającym McLarena

Valtteri Bottas stracił wsparcie wieloletniego sponsora

09.01.2019

Tost: Władze F1 powinny zredukować docisk bolidów o 40-50 procent

Ocon: Racing Point zniweluje stratę do czołowej trójki

Grosjean: Renault powinno obawiać się Haasa w sezonie 2019

Sirotkin zostanie drugim kierowcą rozwojowym Ferrari?

Sauber zaprezentuje nowy bolid 14 lutego?

08.01.2019

Laurent Mekies faworytem do objęcia posady dyrektora technicznego Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2014
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Marcus Ericsson rozwiązał umowę z Caterhamem

Szwed w razie powrotu ekipy do stawki od GP Abu Zabi, nie będzie reprezentował jej barw.
Mateusz Szymkiewicz, 12 listopada 2014, wyświetlenia: 2450<< | lista | T- | T+ | >>
Marcus Ericsson poinformował, iż rozwiązał umowę z zespołem Caterham i w razie powrotu do stawki Formuły 1 podczas Grand Prix Abu Zabi, nie będzie reprezentował jego barw.

Od kilku tygodni stajnia z Leafield jest w rękach firmy komorniczej Smith & Williamson, po tym, jak Engavest postanowił zrezygnować z prowadzenia ekipy po nieosiągnięciu porozumienia z poprzednim właścicielem oraz odebraniu dostępu do fabryki przez wcześniej wymienionych windykatorów.

Nowi właściciele, na czele których stoi Finbarr O'Connell, podjęli próbę przywrócenia zespołu do stawki Formuły 1 od Grand Prix Abu Zabi, ogłaszając zbiórkę pieniędzy. Wymagana kwota to 2 350 000 funtów i jak na razie udało się uzbierać połowę.

Marcus Ericsson, który reprezentował barwy ekipy w szesnastu tegorocznych wyścigach, zapowiedział jednak, iż nie weźmie udziału w rundzie w Abu Zabi, rozwiązując swoją umowę z Caterhamem. „W związku z ostatnimi wydarzeniami dotyczącymi Caterham Sports Limited oraz 1 MRT, wraz z moim doradcą Eje Elghem podjęliśmy decyzję o rozwiązaniu umowy ze skutkiem natychmiastowym. To dla mnie smutny dzień, jako, że cieszyłem się współpracą z zespołem podczas tego trudnego sezonu”.

„Chciałbym podziękować każdemu w Caterhamie za zaufanie oraz wiarę we mnie, a także za mój pierwszy sezon w F1, który był pełen nauki i niezapomnianych doświadczeń. Chciałbym podziękować również mojemu partnerowi, Kamui Kobayashiemu, był bardzo inspirującym punktem odniesienia i mam nadzieję, że zobaczę go z powrotem na torze już niebawem” – możemy przeczytać w oświadczeniu wystosowanym przez Szweda, który posiada kontrakt na starty w Sauberze w sezonie 2015.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.12.2018  Vasseur: Ericsson dokonał olbrzymich postępów w sezonie 2018
03.12.2018  Ericsson: Sauber przez dwa i pół roku walczył o przetrwanie
21.11.2018  Ericsson: Chcę pokazać Sauberowi, co traci
11.11.2018  Leclerc zszokowany swoim szybkim kółkiem z Q2
10.11.2018  Sauber poszukuje drugiego kierowcy rezerwowego na sezon 2019
Tagi:
Ericsson M.
Caterham

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Gszegosz, 12.11.2014 18:51[!]
to ogromna strata dla zespołu...
Indy, 12.11.2014 18:59[!]
@Gszegosz Jeśli jego sponsorzy płacili od startu to niemała.
Gszegosz, 12.11.2014 19:44[!]
Cytat Indy :
Jeśli jego sponsorzy płacili od startu to niemała.


Gdyby tak rzeczywiście było to Caterham nie musiałby zbierać pieniędzy przez crowdfunding aby wystartować w Abu Dhabi.
ROOK, 12.11.2014 21:47[!]
Cytat Gszegosz :
Cytat Indy :
Jeśli jego sponsorzy płacili od startu to niemała.

Gdyby tak rzeczywiście było to Caterham nie musiałby zbierać pieniędzy przez crowdfunding aby wystartować w Abu Dhabi.
.    I jesteś absolutnie pewien, że ew. fundusze wnoszone przez Ericssona w całości pokrywały koszty prowadzenia zespołu F1. Wszystkie pozostałe wpływy: od drugiego kierowcy, od sponsorów, z praw telewizyjnych, itd. były po prostu czystym zyskiem właścicieli, a opuszczenie dwóch GP oraz rozpoczęcie publicznej zbiórki darów, żeby wystąpić w ostatnim GP, były po prostu pierwszorzędnym żartem primaaprilisowym?
marios76, 12.11.2014 23:07[!]
@Gszegosz Ja bym tu Bogusia Lindę z Psów zacytował, ale pewnie by się skończyło ostrzeżeniem; więc trochę wyobraźni- potem coś napisz...
Kamikadze2000, 12.11.2014 23:19[!]
Co oni bez niego poradzą? ;)
PatrykW, 13.11.2014 06:47[!]
Aż żal będzie patrzeć w następnym roku jak Ericsson blokuje miejsce w Sauberze innym.
Duif, 13.11.2014 13:51[!]
A może jednak w Sauberze nie będzie taki zły? ;-)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca