F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.01.2019

Ticktum startuje w serii, która nie zapewnia punktów do superlicencji

Alonso: Większość kierowców dołączyłaby do McLarena przed sezonem 2015

Abiteboul broni wysokiego kontraktu Ricciardo z Renault

Guanyu Zhou został kierowcą testowym i rozwojowym Renault

FIA i Liberty naciskają na wprowadzenie limitów budżetowych

Marko: Gasly nie będzie kierowcą numer dwa

21.01.2019

Sauber ogłosił datę prezentacji bolidu na sezon 2019

Racing Point pozyskało sponsora tytularnego?

Sainz: F1 musi tworzyć pozytywny przekaz wokół zmian na sezon 2021

Sainz Senior: McLaren obrał zupełnie nową filozofię projektując bolid

Tost: Honda nie znajduje się daleko od czołowych producentów

Przyszłość Renault w Formule 1 znajduje się pod znakiem zapytania?

20.01.2019

Finlandia myśli o organizacji Grand Prix F1

Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy

Vettel: Michael byłby dumny z osiągnięć syna

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2014
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Audi zatrudniło kolejnego inżyniera z przeszłością w Formule 1

Zdaniem mediów może mieć to jakiś związek z planami wejścia producenta do F1.
Mateusz Szymkiewicz, 22 grudnia 2014, wyświetlenia: 1607<< | lista | T- | T+ | >>
Audi zatrudniło kolejnego inżyniera pracującego w przeszłości w Formule 1.

Niemiecki producent samochodów należący do grupy Volkswagena jest już od dłuższego czasu łączony z dołączeniem do stawki Formuły 1. Plotki te jednak się nasiliły w momencie zatrudnienia byłego szefa Ferrari – Stefano Domenicaliego, który rzekomo otrzymał za zadanie sporządzenia odpowiedniego raportu, mającego przedstawić zarządowi różne możliwości.

Teraz producent z Ingolstadt zatrudnił kolejnego inżyniera pracującego w przeszłości w Formule 1. W szeregi Audi wstąpi od 1 stycznia Jorg Zander, który pracował dla ekip Brawn GP, Honda, BMW oraz Williams, natomiast przez pewien okres był łączony ze stanowiskiem dyrektora technicznego HRT.

Mimo to jak ujawnił szef Formuły 1 – Bernie Ecclestone, wejście do mistrzostw przez grupę Volkswagena jest mało prawdopodobne. „Mieli bardzo dużo czasu i nie wykonali wystarczająco dużego wysiłku, by tu wejść” – stwierdził 84-latek.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
29.03.2017  Audi weźmie udział w kolejnym spotkaniu grupy silnikowej F1?
19.11.2016  Audi odniosło zwycięstwo w swoim pożegnalnym wyścigu z WEC
26.10.2016  Audi podjęło decyzję o odejściu z WEC po sezonie 2016
16.10.2016  Wittmann przypieczętował zdobycie tytułu w DTM
25.09.2016  Ekstrom triumfuje w niedzielnym wyścigu DTM na Węgrzech
Tagi:
Audi
Zander J.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
rno2, 22.12.2014 10:13[!]
Nie potrzeba w F1 kolejnego giganta, który będzie bez mrugnięcia okiem wydawał kilkaset milionów euro rocznie i jeszcze bardziej napędzał ten chory wyścig ,,kto wyłoży więcej"...
matiafc89, 22.12.2014 13:21[!]
Jak to nie potrzeba? Potrzeba jest i to ogromna! Jeśli F1 ma być ciekawsza to tylko wtedy jeśli będą się tam ścigały konkretne teamy, a nie pseudo zespoły klepiące biede. F1 to podobno królowa sportów motorowych więc niestety ale teraz każdy sport to przede wszystkim biznes i ogromne pieniądze...
rno2, 22.12.2014 14:48[!]
@matiafc89 A tak gołym okiem widzisz różnice pomiędzy Williamsem wydającym ok. 120 milionów, a Mercedesem wydającym 250 milionów?
To koncerny nakręcają te wyścigi budżetowe, bo chcą sobie sukcesy ,,kupić" zamiast je osiągnąć kreatywną pracą.
Zobacz jak Force India walczyło na równi z McLarenem, który też ma kasy jak lodu.
Naprawdę, gdyby ograniczyć budżety i poluzować obecne przepisy, to byśmy mieli ściganie na lepszym poziomie niż teraz, a dodatkowo nie było by groźby upadnięcia 1/3 stawki.
Kiedy pojawi się gruba ryba typa Audi i zacznie pokonywać Mercedesa, to ten się zwinie, bo tak zadecyduje zarząd z wąsatym panem na czele...
marvin, 22.12.2014 22:45[!]
Zatrudnianie inżynierów, którzy mają doświadczenie w topowych seriach wyścigowych to nic nowego i nadzwyczajnego. Dziennikarze próbują ukręcić bat z kupy.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca