F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Ferrari: Musieliśmy zwolnić Arrivabene, aby w zespole pozostał Binotto

10.01.2019

Ocon zdeterminowany, by powrócić do Formuły 1 w sezonie 2020

Andreas Seidl został nowym dyrektorem zarządzającym McLarena

Valtteri Bottas stracił wsparcie wieloletniego sponsora

Więcej wiadomości

  Archiwum 2015
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Toro Rosso przywiozło na drugie testy mocno zmieniony bolid

W STR10 pojawił się nowy nos, aerodynamika, chłodzenie i zawieszenie.
Paweł Zając, 26 lutego 2015, wyświetlenia: 1855<< | lista | T- | T+ | >>
Dyrektor techniczny Toro Rosso, James Key, stwierdził, że podczas drugiej tury testów w Barcelonie jego zespół korzysta z praktycznie nowego samochodu.

Dziś rano STR10 pojawiło się na torze ze zmodyfikowanym nosem, który przypomina koncepcje Williamsa, a także poprawioną aerodynamiką, chłodzeniem oraz zawieszeniem.

Key w rozmowie z brytyjskim Autosportem stwierdził, że tym autem Toro Rosso zamierza jechać w Australii i powalczyć o piąte miejsce w klasyfikacji konstruktorów. „Samochód bardzo się różni, więc zaczynamy pracę od nowa. To prawie nowy bolid: aerodynamika, chłodzenie, zawieszenie i nos są nowe. Poszliśmy w kierunku podobnym do Williamsa. Cały czas wiedzieliśmy, że jest on odpowiedni, ale w przypadku takiego nosa trzeba poświęcić więcej czasu na odpowiednie dostosowanie go do testów zderzeniowych i chcieliśmy zostawić sobie margines błędu”.

„Poprzednia wersja była neutralna w kwestii osiągów aerodynamicznych i chodziło tylko o to, żeby jeździć bez przechodzenia na styk przez trudne testy zderzeniowe. Nowy nos jednak poradził sobie całkiem dobrze. Wprowadzone dziś elementy wraz z poprzednimi tworzą prawdziwą wyścigówkę. Wszystko co mieliśmy wcześniej zostało stworzone dość dawno jeśli idzie o kwestie aero”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
11.01.2019  Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA
31.12.2018  Toro Rosso wydało ponad 2 miliony euro na naprawy bolidów po kolizjach
27.12.2018  Tost: Byłem zszokowany niskim poziomem wiedzy Hondy na temat bolidu F1
22.12.2018  Yamamoto: Największą zmianą w sezonie 2018 była dobra komunikacja z STR
22.12.2018  McLaren spodziewa się dołączenia Key'a na początku 2019 roku
Tagi:
Key J.
Toro Rosso

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca