F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.12.2018

Grosjean: F1 potrzebuje więcej takich zespołów jak Haas

Vettel nie jest fanem elektrycznych samochodów

Leclerc chciały wygrać w przyszłym roku dwa wyścigi Grand Prix

Costa bagatelizuje doniesienia o problemach z nowym silnikiem Mercedesa

Vasseur: Ericsson dokonał olbrzymich postępów w sezonie 2018

16.12.2018

Brawn: Nowe przepisy na sezon 2019 to pierwszy krok w zmienianiu F1

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2015
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Hockenheim rezygnuje z pomysłu organizacji Grand Prix Niemiec

Szef toru przyznał, iż jest już zbyt późno na podjęcie tak ważnej decyzji.
Mateusz Szymkiewicz, 17 marca 2015, wyświetlenia: 2613<< | lista | T- | T+ | >>
Georg Seiler odpowiedzialny za tor Hockenheim ujawnił, że zaprzestał działań mających na celu zorganizowanie tegorocznego Grand Prix Niemiec.

Ze względu na problemy finansowe obiekt Nurburgring nie jest w stanie ugościć w tym roku Formuły 1, przez co Bernie Ecclestone rozpoczął działania mające na celu przeniesienie wyścigu na tor Hockenheim. W trakcie rundy w Australii szef Formuły 1 przyznał jednak, iż plany organizacji Grand Prix Niemiec są „martwe”, natomiast teraz z planów przejęcia rundy zrezygnowało Hockenheim.

„Nie mamy już nadziei, że wyścig Formuły 1 zostanie u nas zorganizowany” – powiedział Georg Seiler. „Zrobiliśmy w ostatnich latach wszystko co w naszej mocy, by uszczęśliwić kibiców. Czas uciekał, by podjąć się organizacji wyścigu tutaj. Pojawiło się również ryzyko, że jakość imprezy byłaby naruszona”.

Sytuacja ta oznacza, iż Grand Prix Niemiec najprawdopodobniej wypadnie z tegorocznego kalendarza i będzie on liczył tak jak w dwóch poprzednich sezonach dziewiętnaście wyścigów.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
31.08.2018  Liberty Media przedstawiło kalendarz F1 na sezon 2019
28.08.2018  Grand Prix Niemiec znajdzie się w przyszłorocznym kalendarzu?
10.08.2018  Przyszłoroczny kalendarz F1 będzie składał się z 20 Grand Prix
09.08.2018  Carey: Liberty pracuje nad ocaleniem GP Niemiec
26.07.2018  Organizatorzy GP Niemiec próbują wynegocjować nową umowę z F1
Tagi:
Hockenheim
Nurburgring
Kalendarz GP

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Zykmaster, 17.03.2015 18:20[!]
Nie wiem jak inni ale ja toleruję obecną F1. Z drugiej strony to co robi dziadzia z tymi cenami na organizacje GP to jakaś masakra. Widać że póki B.E nie pójdzie na emeryturę to nic się nie zmieni, a z drugiej strony zadaję sobie pytanie czy na obecnego szefa nie wejdzie czasami ktoś gorszy i zniszczy ten piękny sport do końca... Ktoś młodszy, kreatywny i ambitny z F1 mógłby zrobić serię którą póki co mianują "Królową Sportów Motorowych"... Za 2-3 lata to będzie więcej osób oglądać IndyCar albo inną serię wyścigową niestety. Wtedy odbudowa tego sportu będzie trwała też co najmniej od 3 do 5 lat aby była tą królową... Pozdrawiam
dan193t, 17.03.2015 21:17[!]
Mam wrażenie, że Niemcy nie mają ochoty brać udziału w farsie, pod tytułem płacenia haraczu. W długoterminowej perspektywie F1 umrze. Kibice ciągle pamiętają o braku GP Francji, brak Niemiec będzie jeszcze większym ciosem. Prognoza wygląda w ten sposób, że F1 stanie się sportem dla "Januszy" z krajów azjatyckich i nikogo więcej.
ICEman, 17.03.2015 21:29[!]
to może tor Laustiz
Mahilda111, 17.03.2015 21:44[!]
@ICEman
Lausitz z logistycznego punktu widzenia może nie udźwignąć takiej imprezy, już pomijając fakt, że sama nitka toru trochę odbiega od standardów F1 :P
Karol24, 17.03.2015 22:20[!]
@Zykmaster Nimecy mają niską cenę, jedną z najniższych. Inne europejskie tory nie mają z tym problemu i udaje im się przyciągać więcej widzów.
Amalio, 17.03.2015 22:24[!]
@Mahilda111 możesz rozwinąć? Bo nie bardzo rozumiem pod jakim względem Lasitzring odstaje. Tor jest położony zaraz obok autostrady, mają ogromne parkingi, dużo trybun, dobrą bazę hotelową.
Co do trasy, to mają w większości trawiaste i żwirowe pobocza, ale Nurburgring wypada niewiele lepiej.
WooQash, 17.03.2015 23:34[!]
GP Niemiec na Norisringu i tyle w temacie xD
al_bundy_tm, 18.03.2015 00:45[!]
No i fajnie!
Jak sie nie ma co sie lubi (GP Niemiec) to sie lubi co sie ma (GP Rosji)...
Ale spoko, przydzie kryska na Matyska...
Juz mu drugi raz Niemcy nie odpuszcza. Bedzie oceniany przez kibicow, a nie prokuratora. Bo takiego sezonu nie bylo od dawna.
Czeka nas kryzys kryzysu albo kryzys Krezusa?
Dziwi mnie fakt, ze taaak zasluzony gosc, ktory zrobil dla F1 rzeczy wielkie, teraz ma klapki na oczach.
Borowczyk ma racje, on wie co robi, jak na gieldzie, gra na spadek wartosci rynkowej F1, aby odzyskac utracone, tanio, taniutko :)
Aquos, 18.03.2015 09:02[!]
No to dawać GP na Tor Poznań ;)
rno2, 18.03.2015 09:17[!]
Jedne koszta napędzają drugie. Gdyby zespoły funkcjonowały na normalnych budżetach (powiedzmy do 130 milionów dolarów), to Bernie nie wypłacałby im po kilkadziesiąt/kilkaset milionów, a tym samym właściciele torów nie płaciliby Berniemu tak ogromnych sum za możliwość organizacji wyścigu. Przełożyłoby się to również na zmniejszenie cen biletów, bo należy pamiętać, że włodarze torów zarabiają głównie na sprzedaży biletów i dlatego ceny są w tej chwili tak wysokie.

No ale przeciętnemu Kowalskiemu januszowi to by się nie spodobało, bo 130 milionów dolarów na zespół do hańba, a bolid pewnie byłby budowany w stodole i ciosany siekierą. Normalna F1 od zawsze wydaje minimum pół miliarda na zespół.
akkim, 18.03.2015 12:51[!]
@Zykmaster
Cytat :
Nie wiem jak inni ale ja toleruję obecną F1


To chyba od kilku lat najlepiej brzmiące określenie mojego stanu ducha w aspekcie atrakcyjności obecnej "f1"
Mahilda111, 18.03.2015 15:58[!]
@Amalio
Od osób, które były na Lausitz dowiedziałem się, że padok jest za mały, by pomieścił tak potężną serię jak Formuła 1 razem z trzema suportami (GP2, GP3, Supercup).
Amalio, 18.03.2015 16:55[!]
@Mahilda111 what? Paddock jest tam większy jak na Hockenheimie. Nie wiem skąd takie opinie.

No chyba, że Ty albo ktoś inny pomylił sobie Lausitz z Sachsenringiem.
Mahilda111, 18.03.2015 22:36[!]
Z pewnością się nie pomyliłem i zasugerowałem się opinią pewnej osoby. Jeszcze nie miałem okazji skonfrontować zdjęć z rzeczywistością (Lausitz-Hocke). Jeszcze... ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca