F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.02.2019

Red Bull spodziewa się bardziej dojrzałego Verstappena

Pirelli ujawnia szacunkowe różnice pomiędzy mieszankami

Leclerc: Nasi rywale kryją swój prawdziwy potencjał

Marko: Nigdy nie mieliśmy lepszych zimowych przygotowań

Kubica: Miałem dziś tylko 12 okrążeń na wyczucie bolidu

Hulkenberg na czele tabeli na zakończenie pierwszej rundy testów

Relacja z czwartego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Hamilton: Ciężko oczekiwać, że Leclerc od razu dorówna Vettelowi

Organizatorzy GP USA stracą dofinansowanie z budżetu stanowego?

Perez obawia się o przyszłość GP Meksyku

Ocon: Jestem pod wielkim wrażeniem zaangażowania Hamiltona

20.02.2019

Kwiat studzi emocje po ustanowieniu najlepszego czasu dnia

W czwartek Williams planuje rozpocząć testy aerodynamiczne FW42

Horner: Nie mamy problemów z wibracjami silnika Hondy

Williams przeprosiła za opóźnienie w budowie bolidu FW42

Vettel poważnie traktuje zagrożenie ze strony Leclerca

Daniił Kwiat z najlepszym czasem 3. dnia testów w Barcelonie

Relacja z trzeciego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Grosjean krytykuje nowe przepisy dotyczące koców grzewczych

Nowy bolid Williamsa zadebiutował na torze

Więcej wiadomości

  Archiwum 2015
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Merhi oraz Stevens dopuszczeni do udziału w Grand Prix Malezji

Hiszpan nie zakwalifikował się do wyścigu, natomiast Brytyjczyk nie przystąpił do czasówki.
Mateusz Szymkiewicz, 28 marca 2015, wyświetlenia: 2378<< | lista | T- | T+ | >>
FIA postanowiła dopuścić do udziału w Grand Prix Malezji obu zawodników ekipy Manor.

Roberto Merhi podczas dzisiejszych kwalifikacji nie uzyskał rezultatu przekraczającego 107 procent najlepszego czasu w Q1, natomiast jego partner Will Stevens w ogóle nie pojawił się na torze ze względu na usterkę układu paliwowego. Pomimo tego, sędziowie zezwolili reprezentantom Manora na przystąpienie do wyścigu z dziewiętnastego i dwudziestego pola.

Decyzja Federacji jest najprawdopodobniej uzasadniona rezultatami osiąganymi przez obu kierowców podczas treningów. Zarówno Merhi jak i Stevens zdołali podczas trzech sesji uzyskiwać czasy powyżej reguły 107 procent.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.02.2019  FIA planuje wprowadzenie standardowych skrzyń biegów do F1
13.02.2019  Kaski niektórych kierowców wciąż nie mają homologacji FIA
06.02.2019  FIA opublikowała oficjalną listę zgłoszeń F1 na sezon 2019
22.01.2019  FIA i Liberty naciskają na wprowadzenie limitów budżetowych
14.01.2019  Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem
Tagi:
FIA
Merhi R.
Stevens W.
Manor

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
cwiek, 28.03.2015 13:02[!]
Reguła 107% niby jest, a tak jakby jej nie było. Już lepiej ją wycofać i nie stwarzać pozorów "kwalifikacji" do wyścigu.
Michal2_F1, 28.03.2015 13:23[!]
@cwiek
W tym przypadku mają chociaż jakieś podstawy by ich dopuścić.
Mr President, 28.03.2015 14:36[!]
Podstawą dopuszczenia Marussi jest tak naprawdę zbyt mała ilość samochodów na starcie, gdyż Merhi nie ustanowił 107% czasu Q1 przez cały weekend. Nie ma żadnej gwarancji, że bolidy nadają się do dojechania do mety. Swoją drogą ciekawe, że Hiszpan swój najlepszy czas ma dużo gorszy od Stevensa, mimo iż to statystycznie lepszy kierowca, a różnica w F1 nagle okazała się spora. Biorąc pod uwagę partyzanckie przygotowanie zespołu, zapewne bolidy nie są identyczne.
Mahilda111, 28.03.2015 14:56[!]
@Mr President
Liczy się to, że kierowca uzyskał czas mieszczący się w 107 procentach najlepszego rezultatu konkretnej sesji, a w każdej z nich Stevens lub Merhi takowy mieli.
villy, 28.03.2015 15:17[!]
Rozumiem, że Stevensa dopuścili, awaria to nie jego wina. Merhiego bym nie dopuścił: nie ma w kwalifikacjach 107%, to nie ma kwalifikacji, wyniki treningów nie powinny być w takiej sytuacji alibi.
SirKamil, 28.03.2015 16:36[!]
Nadal istnieją ogromne problemy ze zrozumieniem reguły 107%. Tu nie chodzi o jakiś ideologiczny i sztywny odsiew kierowców , ale zapobieżenie sytuacji dopuszczenia do wyścigu rażąco wolnych samochodów a Marussia udowodniła w trakcie tego weekendu, że mieści się w limicie. Szczególnie za sprawą czasu bodaj około 1:45 Stevensa z FP2.
jarof1, 28.03.2015 17:20[!]
7 sekund na okrążeniu...
Po 15 kółkach pierwsze dublowanie.
Nieźle.
Ale jak przednie skrzydło ugnie się 2 milimetry więcej niż mówi przepis to kara.
Wiem, że jedno z drugim nie ma nic wspólnego, ale jeśli są przepisy to właśnie po to, żeby ich przestrzegać...
SirKamil, 28.03.2015 17:25[!]
Wszystkie przepisy są przestrzegane.
Kamikadze2000, 28.03.2015 17:56[!]
Mieli nie najgorsze czasy podczas treningów... poza tym nie można "kopać leżącego". ;)
akkim, 28.03.2015 19:19[!]
Ktoś usiłował mi wmówić, że jak ci z Manora pojadą poniżej regulaminu to najwyżej nie dopuszczą ich do wyścigu i po sprawie. Czy nadal Podtrzymujesz tę mrzonkę o sprawiedliwej F1?
To raz, a dwa najmniej kibiców od lat na torze. To jak to jest? Czy ja jestem taki uparty osioł , że się wściekam na nich za zabijanie tego sportu, czy też ta "nowoczesna" F1 nikogo nowego nie przyciąga a "starych" zniesmacza i zniechęca. Jeśli jest tak new i och i ach - to gdzie ci kibice?

A przepis regulaminu nie traktuje o tempie sesji treningowych tylko kwalifikacyjne Q1. Martwy przepis od lat.
marios76, 28.03.2015 20:13[!]
@akkim Nic nie trzeba dodawać. 100% racji.
marrcus, 28.03.2015 23:22[!]
mysłalem ze warunikem jest że czas z dowolnego treningu mieści 107% czasu q1 (w q1 był lepszy najlepszy czas niź na 3 treningach)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca