F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.12.2018

Domenicali: Powrót Alonso do Formuły 1 z Ferrari byłby możliwy

Verstappen zadowolony z zatrudnienia Gasly'ego przez Red Bulla

Renault będzie pracować nad nowym bolidem podczas przerwy świątecznej

Komentarze Vettela na temat powrotu nie robią wrażenia na Kubicy

18.12.2018

Sirotkin bliski startów w WEC w 2019 roku

Alexander Albon wybrał numer startowy

Kubica: Raikkonen wciąż jest jednym z najlepszych kierowców w F1

Steiner: Powinniśmy byli zdobyć więcej punktów

Sainz: Okres spędzony w Renault pozwolił mi lepiej poznać samego siebie

Brawn: Alonso nie odniósł tak wielu sukcesów na ile pozwalał mu talent

17.12.2018

Racing Point przedstawi zespół 13 lutego

Grosjean: F1 potrzebuje więcej takich zespołów jak Haas

Vettel nie jest fanem elektrycznych samochodów

Leclerc chciałby wygrać w przyszłym roku dwa wyścigi Grand Prix

Costa bagatelizuje doniesienia o problemach z nowym silnikiem Mercedesa

Vasseur: Ericsson dokonał olbrzymich postępów w sezonie 2018

16.12.2018

Brawn: Nowe przepisy na sezon 2019 to pierwszy krok w zmienianiu F1

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Więcej wiadomości

  Archiwum 2015
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Merhi oraz Stevens dopuszczeni do udziału w Grand Prix Malezji

Hiszpan nie zakwalifikował się do wyścigu, natomiast Brytyjczyk nie przystąpił do czasówki.
Mateusz Szymkiewicz, 28 marca 2015, wyświetlenia: 2364<< | lista | T- | T+ | >>
FIA postanowiła dopuścić do udziału w Grand Prix Malezji obu zawodników ekipy Manor.

Roberto Merhi podczas dzisiejszych kwalifikacji nie uzyskał rezultatu przekraczającego 107 procent najlepszego czasu w Q1, natomiast jego partner Will Stevens w ogóle nie pojawił się na torze ze względu na usterkę układu paliwowego. Pomimo tego, sędziowie zezwolili reprezentantom Manora na przystąpienie do wyścigu z dziewiętnastego i dwudziestego pola.

Decyzja Federacji jest najprawdopodobniej uzasadniona rezultatami osiąganymi przez obu kierowców podczas treningów. Zarówno Merhi jak i Stevens zdołali podczas trzech sesji uzyskiwać czasy powyżej reguły 107 procent.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.12.2018  Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018
06.12.2018  System Halo uchronił Leclerca podczas kolizji z Alonso w GP Belgii
28.11.2018  Haas nie złoży odwołania od decyzji sędziów z GP Abu Zabi
26.11.2018  Punkty karne (stan po sezonie 2018)
26.11.2018  FIA nie potrzebuje zgody zespołów, by ustalić przepisy na sezon 2021
Tagi:
FIA
Merhi R.
Stevens W.
Manor

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
cwiek, 28.03.2015 13:02[!]
Reguła 107% niby jest, a tak jakby jej nie było. Już lepiej ją wycofać i nie stwarzać pozorów "kwalifikacji" do wyścigu.
Michal2_F1, 28.03.2015 13:23[!]
@cwiek
W tym przypadku mają chociaż jakieś podstawy by ich dopuścić.
Mr President, 28.03.2015 14:36[!]
Podstawą dopuszczenia Marussi jest tak naprawdę zbyt mała ilość samochodów na starcie, gdyż Merhi nie ustanowił 107% czasu Q1 przez cały weekend. Nie ma żadnej gwarancji, że bolidy nadają się do dojechania do mety. Swoją drogą ciekawe, że Hiszpan swój najlepszy czas ma dużo gorszy od Stevensa, mimo iż to statystycznie lepszy kierowca, a różnica w F1 nagle okazała się spora. Biorąc pod uwagę partyzanckie przygotowanie zespołu, zapewne bolidy nie są identyczne.
Mahilda111, 28.03.2015 14:56[!]
@Mr President
Liczy się to, że kierowca uzyskał czas mieszczący się w 107 procentach najlepszego rezultatu konkretnej sesji, a w każdej z nich Stevens lub Merhi takowy mieli.
villy, 28.03.2015 15:17[!]
Rozumiem, że Stevensa dopuścili, awaria to nie jego wina. Merhiego bym nie dopuścił: nie ma w kwalifikacjach 107%, to nie ma kwalifikacji, wyniki treningów nie powinny być w takiej sytuacji alibi.
SirKamil, 28.03.2015 16:36[!]
Nadal istnieją ogromne problemy ze zrozumieniem reguły 107%. Tu nie chodzi o jakiś ideologiczny i sztywny odsiew kierowców , ale zapobieżenie sytuacji dopuszczenia do wyścigu rażąco wolnych samochodów a Marussia udowodniła w trakcie tego weekendu, że mieści się w limicie. Szczególnie za sprawą czasu bodaj około 1:45 Stevensa z FP2.
jarof1, 28.03.2015 17:20[!]
7 sekund na okrążeniu...
Po 15 kółkach pierwsze dublowanie.
Nieźle.
Ale jak przednie skrzydło ugnie się 2 milimetry więcej niż mówi przepis to kara.
Wiem, że jedno z drugim nie ma nic wspólnego, ale jeśli są przepisy to właśnie po to, żeby ich przestrzegać...
SirKamil, 28.03.2015 17:25[!]
Wszystkie przepisy są przestrzegane.
Kamikadze2000, 28.03.2015 17:56[!]
Mieli nie najgorsze czasy podczas treningów... poza tym nie można "kopać leżącego". ;)
akkim, 28.03.2015 19:19[!]
Ktoś usiłował mi wmówić, że jak ci z Manora pojadą poniżej regulaminu to najwyżej nie dopuszczą ich do wyścigu i po sprawie. Czy nadal Podtrzymujesz tę mrzonkę o sprawiedliwej F1?
To raz, a dwa najmniej kibiców od lat na torze. To jak to jest? Czy ja jestem taki uparty osioł , że się wściekam na nich za zabijanie tego sportu, czy też ta "nowoczesna" F1 nikogo nowego nie przyciąga a "starych" zniesmacza i zniechęca. Jeśli jest tak new i och i ach - to gdzie ci kibice?

A przepis regulaminu nie traktuje o tempie sesji treningowych tylko kwalifikacyjne Q1. Martwy przepis od lat.
marios76, 28.03.2015 20:13[!]
@akkim Nic nie trzeba dodawać. 100% racji.
marrcus, 28.03.2015 23:22[!]
mysłalem ze warunikem jest że czas z dowolnego treningu mieści 107% czasu q1 (w q1 był lepszy najlepszy czas niź na 3 treningach)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca