F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.02.2019

Kwiat studzi emocje po ustanowieniu najlepszego czasu dnia

W czwartek Williams planuje rozpocząć testy aerodynamiczne FW42

Horner: Nie mamy problemów z wibracjami silnika Hondy

Williams przeprosiła za opóźnienie w budowie bolidu FW42

Vettel poważnie traktuje zagrożenie ze strony Leclerca

Daniił Kwiat z najlepszym czasem 3. dnia testów w Barcelonie

Relacja z trzeciego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Grosjean krytykuje nowe przepisy dotyczące koców grzewczych

Nowy bolid Williamsa zadebiutował na torze

Netflix opublikował zwiastun serialu "F1: Jazda o życie"

Sirotkin: Funkcja rezerwowego kierowcy Renault to dobra opcja

Pirelli: Nawierzchnia toru odpowiedzialna za dobre czasy w Barcelonie

Tost: Przewaga Ferrari nad Mercedesem może wynosić 0,5s

Racing Point planuje powiększenie siedziby

19.02.2019

Ricciardo: Nagle poczułem się tak, jakbym wjechał w zakręt z otwartym DRS

Vettel: Szerokie przednie skrzydła wyglądają dziwnie

Gasly: Utrata panowania nad bolidem była niespodzianką

Honda: Koncepcja kompaktowego silnika nie wpłynie negatywnie na osiągi

Leclerc kontynuuje dobrą passę Ferrari podczas testów

Relacja z drugiego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Więcej wiadomości

  Archiwum 2015
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Dennis: Alonso podpisał trzyletni kontrakt z McLarenem

Brytyjczyk po raz kolejny zapewnił, że w umowie nie ma żadnych klauzul osiągów.
Nataniel Piórkowski, 1 maja 2015, wyświetlenia: 2718<< | lista | T- | T+ | >>

Dyrektor wykonawczy McLaren Group – Ron Dennis przyznał, że Fernando Alonso dysponuje trzyletnim kontraktem z jego stajnią, bez żadnych opcji przedterminowego rozwiązania.

Wcześniej często sugerowano, że dwukrotny mistrz świata związał się z angielską ekipą właśnie takimi warunkami umowy – fakt ten nie został jednak nigdy wcześniej oficjalnie potwierdzony przez samego Hiszpana, bądź też osobę ze ścisłego kierownictwa zespołu.

„Fernando łączy z nami trzyletni kontrakt bez żadnych opcji. To coś oczywistego. Taką umowę mu zaproponowaliśmy i taką chciał podpisać. Nie mogę wyjaśnić tego w prostszy sposób, nieprawdaż?” – powiedział Brytyjczyk w trakcie wywiadu udzielonego oficjalnej stronie internetowej Formuły 1.

Dennis zdementował także, że po nieudanym starcie sezonu 2015, pomiędzy nim a Alonso pojawiły się napięcia podobne do tych z 2007 roku. „Ludzie mają w zwyczaju opowiadać wiele nonsensownych rzeczy o relacjach na linii McLaren-Alonso. W porządku: 2007 był stresującym rokiem, ale teraz są to dla nas odległe czasy. Fernando, z którym współpracujemy obecnie jest fantastycznie zmotywowanym i inspirującym człowiekiem. Jest szybszy niż kiedykolwiek wcześniej, bardziej konkurencyjny, bardziej doświadczony, jest ekspertem. Łączy te wszystkie cechy z entuzjazmem i energią”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.02.2019  Sainz: McLaren musi być zadowolony po pierwszym dniu testów
15.02.2019  Alonso może być w tym sezonie nieoficjalnym rezerwowym McLarena
15.02.2019  Brown: Mieliśmy zbyt wysokie oczekiwania przed sezonem 2018
14.02.2019  McLaren zaprezentował bolid MCL34
14.02.2019  Alonso nie weźmie udziału w zimowych testach z McLarenem
Tagi:
McLaren
Alonso F.
Dennis R.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
MartiniRacing, 01.05.2015 20:24[!]
Vettel miał oferty w 2014 z McLarena i z Ferrari. Założe się jakby Seb przeszedł do McLarena to rozpoczęcie współpracy z Hondą było by lepsze. Może początek sezonu byłby nie idealny, ale załoze sie ze silnik Hondy byłby lepiej rozwijany.
Psyche, 01.05.2015 20:32[!]
? Bylo by dokladnie tak samo..
Mahilda111, 01.05.2015 20:40[!]
@MartiniRacing
A niby dlaczego miałoby być inaczej?
kabans, 01.05.2015 20:43[!]
bo vetel kazałby zrobić blok silnika z magnezu i jego samochód byłby szybszy dwie sekundy na okrążeniu
Ambrozya, 01.05.2015 21:09[!]
Widzę, że średnia wieku komentatorów f1wm.pl znacząco się obniżyła...
dejacek, 01.05.2015 21:53[!]
powiem tak: IMHO Alonso podpisał ten kontrakt kierując się dwiema rzeczami, po 1 primo kasa bo niezależnie od efektów dostaje tyle rocznie ile my nie zarobimy przez całe życie, po 2 primo rozwijanie bolidu, czyli super rzecz bo z wyścigu na wyścig osiągają coraz lepsze rezultaty i nawet jeśli w tym roku nie staną na podium to w przyszłym na pewno. Żeby zostać mistrzem przez 5 lat z rzędu trzeba mieć szczęście wejść do zespołu mistrzowskiego w dobrym momencie. Niestety jeśli nawet jest się najszybszym kierowcą w stawce ale zespół akurat jest niekonkurencyjny to nic nie poradzisz. Natomiast 100 mln za 3 lata wystarczy jako rekompensata za 14 miejsce w wyścigu... Może się mylę ... może... Lata lecą...
marrcus, 01.05.2015 22:19[!]
niewiadomo już naco tyle pieniedzy lepeiej mniej albo za free ale mieć satysfakcje z wyników
enstone, 01.05.2015 23:04[!]
Cytat dejacek :
jeśli nawet jest się najszybszym kierowcą w stawce ale zespół akurat jest niekonkurencyjny
najszybszym napewno ........
MartiniRacing, 02.05.2015 08:11[!]
Chodzi mi osobowość Vettela. Vettel wprowadza inny styl pracy w teamie
Luca, 02.05.2015 09:48[!]
@MartiniRacing Czyli forma Ferrari to zasługa Vettela i jego stylu pracy?
Aeromis, 02.05.2015 11:15[!]
@MartiniRacing
Mam pewność że uprawiasz bajkopisarstwo. Jakie Vettel ma doświadczenie skoro w RBR był prowadzony za rączkę, a w Ferrari przyszedł na gotowe (i tam wpływ mieli zeszłoroczni kierowcy, czyli ALO i RAI). Pamiętaj też że nawet jeśli uważasz że Alonso ma braki w "stylu pracy" to jest jeszcze Button. Bajkopisarstwo i tyle.
Karol24, 02.05.2015 11:31[!]
Alonso postawił wszystko na jedną kartę. McLaren w perspektywie dwóch lat powinien walczyć o mistrzostwo. A Ferrari od kilku lat systematycznie robi bolidy numer 2 lub trzy. Da się wygrać kilka wysćigów, ale to za mało do mistrzostwa.
TAFiT, 02.05.2015 15:16[!]
Kiedy Hamilton popisywał kontrakt z Mercedesem, to też wielu stukało się w głowę. Dzisiaj Hamilton w 3. zezonie w Mercu walczy o 2. tytuł MŚ. Fernando być może liczył na powtórkę z tej historii. Do tego lukratywny kontrakt i pozycja nr jeden w zespole. Poza tym było widać jego zmęczenie Ferrari i zmęczenie Ferrari nim. Musiał zmienić zespół, a w Mercedesie oba fotele były zajęte i moim zdaniem Alonso postąpił słusznie. Mclaren może w przyszłym sezonie walczyć o zwycięstwa, wiele zależy od progresu i potencjału, który drzemie jeszcze w silniku Hondy. Życzę im zwycięstw, bo Alonso i Button należą do moich ulubionych kierowców w F1.
MartiniRacing, 02.05.2015 18:18[!]
Znając osobowosć Alonso, Fernando się zdenerwuje tak około GP Wielkiej Brytanii i znów zepsuje i tak fatalną atmosferę w McLarenie. Niewierze żę Ron jakoś szczególnie kocha Fernando.
dejacek, 02.05.2015 18:52[!]
@TAFiT
dokładnie tak jak piszesz. Inne miejsca były już zajęte. Przecież nie mógł przejść do Toro Rosso czy Saubera. A McLaren to potęga wyścigowa dająca nadzieję na mistrzowski poziom bolidu
Puma23, 02.05.2015 20:13[!]
Cytat dejacek :
po 2 primo

Przestałem czytać.
LH44fan, 02.05.2015 22:31[!]
Sie nie znasz na żartach Puma. Kiepskich nie oglądałeś?
dejacek, 04.05.2015 22:43[!]
@Puma23
rzeczywiście , przepraszam , nie powinienem stosować środków stylistycznych mając na uwadze poziom odbiorcy...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca