F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.02.2019

Relacja z czwartego dnia testów w Barcelonie (17:00)

Hamilton: Ciężko oczekiwać, że Leclerc od razu dorówna Vettelowi

Organizatorzy GP USA stracą dofinansowanie z budżetu stanowego?

Perez obawia się o przyszłość GP Meksyku

Ocon: Jestem pod wielkim wrażeniem zaangażowania Hamiltona

20.02.2019

Kwiat studzi emocje po ustanowieniu najlepszego czasu dnia

W czwartek Williams planuje rozpocząć testy aerodynamiczne FW42

Horner: Nie mamy problemów z wibracjami silnika Hondy

Williams przeprosiła za opóźnienie w budowie bolidu FW42

Vettel poważnie traktuje zagrożenie ze strony Leclerca

Daniił Kwiat z najlepszym czasem 3. dnia testów w Barcelonie

Relacja z trzeciego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Grosjean krytykuje nowe przepisy dotyczące koców grzewczych

Nowy bolid Williamsa zadebiutował na torze

Netflix opublikował zwiastun serialu "F1: Jazda o życie"

Sirotkin: Funkcja rezerwowego kierowcy Renault to dobra opcja

Pirelli: Nawierzchnia toru odpowiedzialna za dobre czasy w Barcelonie

Tost: Przewaga Ferrari nad Mercedesem może wynosić 0,5s

Racing Point planuje powiększenie siedziby

19.02.2019

Ricciardo: Nagle poczułem się tak, jakbym wjechał w zakręt z otwartym DRS

Więcej wiadomości

  Archiwum 2015
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

GP Kanady: Rosberg z najlepszym czasem w trzecim treningu

Niemiec zakończył sesję z przewagą 0,5s nad drugim w tabeli Kimim Raikkonenem.
Nataniel Piórkowski, 6 czerwca 2015, wyświetlenia: 3851<< | lista | T- | T+ | >>

Nico Rosberg uzyskał najlepszy czas okrążenia w trakcie trzeciej, niezwykle chaotycznej sesji treningowej przed kwalifikacjami i wyścigiem o Grand Prix Kanady w Montrealu.

Pierwsi na tor wyjechali Maldonado i Ricciardo. Podczas gdy Wenezuelczyk zjechał do garażu po okrążeniu instalacyjnym, kierowca Red Bulla pozostał na torze, odnotowując pierwszy sobotni rezultat wynoszący 1:24,212s. Wynik ten szybko przebił Kimi Raikkonen, który pokonał pętlę toru w Montrealu w czasie 1:20,409. Zgodnie z oczekiwaniami, na początku sesji kierowcy mocno narzekali na kiepską przyczepność toru, której winne były piątkowe opady deszczu.

W miarę upływu czasu akcja na torze nabierała jednak coraz szybszego tempa. Najpierw swoje czasy znacząco poprawili Verstappen i Vettel. Nieco później Niemiec objął prowadzenie w klasyfikacji dzięki rezultatowi 1:17,543s. Na wysokie drugie miejsce wskoczył Daniił Kwiat, wyprzedzając w tabeli Ricciardo. W czołowej piątce plasowali się również kierowcy Force India: Perez oraz Hulkenberg.

Tradycyjnie już, podczas walki z czasem kierowcy popełniali błędy an dohamowaniach do licznych wolnych sekcji. Przez błędy w szykanach swoje szybkie okrążenia musieli porzucić między innymi Raikkonen i Maldonado. Mimo wszystko Fin był zadowolony ze swego pierwszego, dłuższego przejazdu, unikając głębszych narzekań na prowadzenie swojego bolidu. Tymczasem kierowca Lotusa pozostawał na torze i szybko odzyskał dobry rytm, wskakując na drugie miejsce.

Po dwudziestu minutach czasów okrążeń nie uzyskali tylko Grosjean, Alonso oraz Hamilton. Tymczasem drugi z kierowców Srebrnych Strzał – Nico Rosberg, podniósł poprzeczkę do poziomu 1:16,873s. Na problemy z balansem bolidu RB11 narzekał Daniel Ricciardo. Trzynasta pozycja Australijczyka i strata kilku sekund do lidera dobitnie pokazywały nietrafione ustawienia bolidu #3.

Podczas gdy na półmetku sesji Alonso nadal przebywał w garażu z powodu bliżej nieokreślonej awarii technicznej, Vettel zgłosił problemy z działaniem MGU-K. Mimo tego Niemiec pozostawał na torze i kręcił konkurencyjne okrążenia, zbliżając się nawet na cztery dziesiętne części sekundy do Rosberga. Ten nie marnował jednak czasu i na kolejnym kółku poprawił swoje osiągnięcie o 0,021. Dwadzieścia pięć minut przed końcem sesji, w bolidzie Ricciardo znalazły się supermiękkie opony. Tymczasem Grosjean, jeszcze na miękkiej mieszance, przesunął się na trzecią lokatę.

Początek testów opcjonalnego ogumienia zakłócił wypadek Felipe Nasra. Prawdopodobnie starając się dogrzać opony, kierowca Saubera stracił panowanie nad swym bolidem przejeżdżając przez długą prostą i uderzył w ścianę. Mimo tego, że Brazylijczyk opuścił wrak C34 o własnych siłach, został przetransportowany do centrum medycznego na badania. Po uprzątnięciu rozbitego samochodu i licznych odłamków, sesja została wznowiona na dziesięć minut przed godziną 11 czasu lokalnego.

Jako pierwsi na torze pojawili się Rosberg z Hamiltonem, który zepsuł swoje pierwsze pomiarowe okrążenie przejazdu wyjeżdżając szeroko w pierwszym zakręcie. Swój rezultat poprawił Raikkonen, ale na niezagrożonym pierwszym miejscu pozostawał Nico Rosberg. Aleję serwisową opuścił także Fernando Alonso. Hiszpan nie zdołał przejechać jednak mierzonego okrążenia: na pięć minut przed końcem zajęć na torze po raz kolejny pojawiła się czerwona flaga, której winny był zespołowy partner Hiszpana: Jenson Button. Brytyjczyk zatrzymał swojego McLarena na poboczu toru, kończąc tym samym akcję treningu.


P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.6Nico RosbergMercedes F1 W06 Hybrid1:15,660--17
2.7Kimi RaikkonenFerrari SF15-T1:16,2330,5730,57320
3.8Romain GrosjeanLotus E23 Hybrid1:16,7221,0620,48914
4.77Valtteri BottasWilliams FW371:16,9141,2540,19217
5.11Sergio PerezForce India VJM081:16,9931,3330,07916
6.26Daniił KwiatRed Bull RB111:17,0211,3610,02819
7.19Felipe MassaWilliams FW371:17,1221,4620,10118
8.5Sebastian VettelFerrari SF15-T1:17,1971,5370,07518
9.55Carlos SainzToro Rosso STR101:17,3961,7360,19925
10.13Pastor MaldonadoLotus E23 Hybrid1:17,5731,9130,17712
11.9Marcus EricssonSauber C341:17,5781,9180,00521
12.27Nico HulkenbergForce India VJM081:17,8762,2160,29814
13.3Daniel RicciardoRed Bull RB111:17,8922,2320,01618
14.12Felipe NasrSauber C341:18,4462,7860,55412
15.22Jenson ButtonMcLaren MP4-301:18,4732,8130,02718
16.33Max VerstappenToro Rosso STR101:18,4922,8320,01918
17.28Will StevensMarussia MR03B1:19,8224,1621,33016
18.14Fernando AlonsoMcLaren MP4-301:19,8744,2140,0523
19.98Roberto MerhiMarussia MR03B1:20,2314,5710,35716
20.44Lewis HamiltonMercedes F1 W06 Hybrid1:21,4925,8321,2619
107% najlepszego czasu: 1:20,956


Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 14°C
Temperatura powietrza: 31°C
Prędkość wiatru: 2,5 m/s
Wilgotność powietrza: 41%
Sucho
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
01.01.2019  F1 2019: podstawowe informacje na temat nowego sezonu
25.11.2018  GP Abu Zabi: opony użyte w wyścigu
25.11.2018  Lewis Hamilton zwycięzcą Grand Prix Abu Zabi
25.11.2018  GP Abu Zabi: najszybsze okrążenia wyścigu
25.11.2018  GP Abu Zabi: wyniki wyścigu
Tagi:
Grand Prix F1

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Aeromis, 06.06.2015 17:32[!]
Strasznie szkoda, że Jason wcisnął czerwony guzik z flagą ;) Nasr pięknie zatańczył no i ten długi buziak z bandą - bardzo efektowne. Może i dobrze że sesja taka niepełna, daje to nadzieje na ciekawe kwalifikacje.
Wniosków mało, ale jeśli obecna tabela + poprzednie się potwierdzą to Williams ma problem, Lotus ich wyprzeda, SFI podgryza... to zaczyna być zbyt dziwne, bo to tor na którym jakże ważna jest moc... czyli Mercedes.
iceneon, 06.06.2015 18:05[!]
Cytat Aeromis :
Williams ma problem, Lotus ich wyprzeda, SFI podgryza... to zaczyna być zbyt dziwne, bo to tor na którym jakże ważna jest moc... czyli Mercedes.

A Lotus i FI to co? Dacia?
Aeromis, 06.06.2015 18:40[!]
No wygląda to jakby do tej pory to była właśnie Dacia i nagle i nieoczekiwanie oba zespoły poszły w górę, a Williams ani trochę. Zwróciłem na to uwagę, bo sugeruje to że Mercedes jednak nieco kombinował z silnikami (lub też np Williams z przepływem paliwa). Mam nadzieję, że powody sa jednak inne. W każdym razie zerknij na to: http://www.f1wm.p...mp;rok=2015&nr=7 i są to absolutnie najlepsze wyniki Lotusa i SFI, mocno odstające od tego co się działo w obecnym sezonie dotychczas. Co szalonego mam na myśli? Ano to -> 1) WM i 2) V10. Oba newsy stanowią w sumie jedną całość.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca