F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.02.2019

Red Bull spodziewa się bardziej dojrzałego Verstappena

Pirelli ujawnia szacunkowe różnice pomiędzy mieszankami

Leclerc: Nasi rywale kryją swój prawdziwy potencjał

Marko: Nigdy nie mieliśmy lepszych zimowych przygotowań

Kubica: Miałem dziś tylko 12 okrążeń na wyczucie bolidu

Hulkenberg na czele tabeli na zakończenie pierwszej rundy testów

Relacja z czwartego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Hamilton: Ciężko oczekiwać, że Leclerc od razu dorówna Vettelowi

Organizatorzy GP USA stracą dofinansowanie z budżetu stanowego?

Perez obawia się o przyszłość GP Meksyku

Ocon: Jestem pod wielkim wrażeniem zaangażowania Hamiltona

20.02.2019

Kwiat studzi emocje po ustanowieniu najlepszego czasu dnia

W czwartek Williams planuje rozpocząć testy aerodynamiczne FW42

Horner: Nie mamy problemów z wibracjami silnika Hondy

Williams przeprosiła za opóźnienie w budowie bolidu FW42

Vettel poważnie traktuje zagrożenie ze strony Leclerca

Daniił Kwiat z najlepszym czasem 3. dnia testów w Barcelonie

Relacja z trzeciego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Grosjean krytykuje nowe przepisy dotyczące koców grzewczych

Nowy bolid Williamsa zadebiutował na torze

Więcej wiadomości

  Archiwum 2015
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Renault pod koniec roku zadecyduje o swojej przyszłości w Formule 1?

Zdaniem Autosportu, francuski producent bierze pod uwagę trzy scenariusze.
Mateusz Szymkiewicz, 15 czerwca 2015, wyświetlenia: 1464<< | lista | T- | T+ | >>

Zdaniem serwisu Autosport, koncern Renault najpewniej pod koniec tego roku podejmie kluczowe decyzje odnośnie swojej dalszej przyszłości w Formule 1.

Francuski producent od momentu wprowadzenia do sportu hybrydowych jednostek V6 ma wyraźne kłopoty z przygotowaniem konkurencyjnego oraz niezawodnego pakietu. Z tego też powodu jego relacje z Red Bullem, będącego w tym momencie jedynym klientem, są bardzo mocno napięte.

Jak podaje Autosport, Renault z tego powodu zamierza rozważyć pod koniec roku trzy warianty odnośnie swojej przyszłości w Formule 1, a mianowicie kontynuację współpracy z Red Bullem, utworzenie własnej fabrycznej ekipy oraz całkowite wycofanie się z udziału w mistrzostwach.

Cyril Abiteboul z Renault Sport F1 przyznał, że Red Bull również będzie oczekiwał jasnego stanowiska koncernu odnośnie swojego dalszego zaangażowania w Królową Sportów Motorowych do co najmniej 2017 roku. „Red Bull chce otrzymać jasną wiadomość, że możemy poprawić nasze osiągi, natomiast my musimy mieć pewność, iż jesteśmy w stanie tego dokonać. Musimy mieć także jasną sytuację co do sportowej wartości tej współpracy. To wymaga pewnej ilości czasu. Nie potrzeba tu pośpiechu. Poza tym spodziewam się, że również będą chcieli wiedzieć jak my wyobrażamy sobie rozmieszczenie skrzyni biegów oraz zbiornika paliwa w bolidzie w 2017 roku. Zdaję sobie sprawę, że pod koniec 2015 roku będą chcieli wiedzieć co się wydarzy w 2017” – powiedział Francuz.

Spekuluje się, iż koncern z Viry rozważa przejęcie Lotusa, Toro Rosso lub Manora. Poza tym jak warto podkreślić, umowa na dostawy jednostek napędowych dla zespołów Red Bulla obowiązuje do końca sezonu 2016. „W tej sytuacji najlepsze co możemy zrobić to kontynuować współpracę na obecnych zasadach, czyli my jesteśmy dostawcą silników, a oni klientami Renault. To pozwoli nam osiągnąć sukces w jak najkrótszym czasie, ale jednocześnie pracujemy nad przyszłością. Oni mogą mieć inną przyszłość, my także możemy, ale jedno jest pewne, nic nam się nie uda bez konkurencyjnej jednostki” – dodał Abiteboul.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.02.2019  Sirotkin: Funkcja rezerwowego kierowcy Renault to dobra opcja
19.02.2019  Ricciardo: Nagle poczułem się tak, jakbym wjechał w zakręt z otwartym DRS
16.02.2019  Daniel Ricciardo pokonał pierwsze kilometry za sterami Renault R.S.19
14.02.2019  Hulkenberg: Moja przyszłość w Renault zależy od pojedynku z Ricciardo
13.02.2019  Renault może zrezygnować z sobotniego shakedowne'u bolidu R.S.19
Tagi:
Renault
Red Bull
Abiteboul C.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca