F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika

Salo: SMP domagało się od Williamsa obniżki wartości umowy sponsorskiej

06.12.2018

System Halo uchronił Leclerca podczas kolizji z Alonso w GP Belgii

Marko: Super Formula jest dobrym poligonem przed F1

05.12.2018

Szefowie zespołów uznali Hamiltona za najlepszego kierowcę w sezonie 2018

Giovinazzi: Doświadczenie z 2017 roku nie będzie pomocne w sezonie 2019

Lucas Auer dołączył do juniorskiego programu Red Bulla

Isola: Problemom F1 nie są winne wyłącznie opony

Więcej wiadomości

  Archiwum 2015
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Alonso zostanie cofnięty o kolejne pięć pól startowych

W bolidzie Hiszpana konieczna jest wymiana skrzyni biegów.
Mateusz Szymkiewicz, 20 czerwca 2015, wyświetlenia: 1684<< | lista | T- | T+ | >>

Fernando Alonso otrzymał kolejną karę cofnięcia na starcie do wyścigu o Grand Prix Austrii.

Wczoraj poinformowano, że Hiszpan zostanie przesunięty o dwadzieścia pól na starcie do wyścigu w Austrii, po tym, jak McLaren zdecydował się na wymianę wszystkich elementów jednostki napędowej w jego bolidzie. Teraz jednak okazuje się, iż 33-latek zostanie cofnięty o kolejne pięć pól, ze względu na wymianę skrzyni biegów, która uległa awarii podczas trzeciego treningu.

Identyczną karę otrzymał dziś rano partner Alonso – Jenson Button. Sytuacja ta oznacza, że obaj kierowcy będą musieli wykonać karę przejazdu przez aleję serwisową podczas jutrzejszych zmagań, ze względu na fakt, iż sankcja cofnięcia o dwadzieścia pięć pól jest niemożliwa do zrealizowania.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.12.2018  Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018
06.12.2018  System Halo uchronił Leclerca podczas kolizji z Alonso w GP Belgii
28.11.2018  Haas nie złoży odwołania od decyzji sędziów z GP Abu Zabi
26.11.2018  Punkty karne (stan po sezonie 2018)
26.11.2018  FIA nie potrzebuje zgody zespołów, by ustalić przepisy na sezon 2021
Tagi:
FIA
Alonso F.
McLaren

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
THC-303, 20.06.2015 12:30[!]
Przez przypadek skasowałem komentarz :( W kazdym razie moim zdaniem, taka forma kary jest bez sensu (nie chce mi się pisac drugi raz jakiś 1500 znaków).
marrcus, 20.06.2015 12:43[!]
za tą uwagę zostałeś skazany na 2 kary śmierci/dożywocia (przy dobrym sprawowaniu 200 lat więzienia)
antyf1wm, 20.06.2015 12:49[!]
To tak samo jak w amerykańskim wymiarze sprawiedliwości gdzie w sprawach karnych sumowane są kary za poszczególne przestępstwa tudzież wykroczenia. W efekcie czego oskarżony zostaje skazany na karę 250 lat więzienia, gdzie z doświadczenia życiowego wiadomo, że takiej kary nie jest w stanie odbyć. Z drugiej strony ciekawie by wyglądała sytuacja, w której kierowcy F1 mogliby warunkowo zwolnić się z kary :) Niemniej obecny system kar w F1 jest wysoce nielogiczny. Co prawda regulamin "broni się" tym, iż sankcja może nie być zrealizowana. Pytanie tylko po co taki przepis ? Skoro nie może być zrealizowana, to warto znaleźć alternatywę. Co więcej, bardzo głośno mówi się w ostatnich latach o "pozyskaniu" widzów F1. Moim zdaniem między innymi przez tak nielogiczne przepisy będzie o to niezmiernie trudno. Pamiętać należy, że poza fanatykami,F1 mogą interesować się tak zwani "niedzielni kibice" tudzież "Janusze". Ci z kolei chcą transparentności przepisów.
THC-303, 20.06.2015 12:51[!]
Cytat :
Niemniej obecny system kar w F1 jest wysoce nielogiczny. Co prawda regulamin "broni się" tym, iż sankcja może nie być zrealizowana. Pytanie tylko po co taki przepis ? Skoro nie może być zrealizowana, to warto znaleźć alternatywę. Co więcej, bardzo głośno mówi się w ostatnich latach o "pozyskaniu" widzów F1. Moim zdaniem między innymi przez tak nielogiczne przepisy będzie o to niezmiernie trudno. Pamiętać należy, że poza fanatykami,F1 mogą interesować się tak zwani "niedzielni kibice" tudzież "Janusze". Ci z kolei chcą transparentności przepisów.


Coś podobnego napisałem pierwotnie, dzięki antyf1wm ;)
mich909090, 20.06.2015 13:01[!]
Moim zdaniem nie można wszystkiego zwalać na przepisy i regulaminy.Postawa Hondy i ilość ich awarii jest niedopuszczalna.
Aeromis, 20.06.2015 13:02[!]
Panowie o czym mowa, przecież kara zostanie zrealizowana - w formie dodatkowego czasu postoju podczas pierwszego zjazdu. Wątek że kara nie zostanie zrealizowana nie istnieje.

@mich909090
F1 to prototypy i Ty uważasz że to niedopuszczalne? Trąci paranoją, nie dzieje się nic niezwykłego. Owszem powinno być lepiej, ale żadnej niedopuszczalności nie widzę.
THC-303, 20.06.2015 13:53[!]
Cytat :
Panowie o czym mowa, przecież kara zostanie zrealizowana - w formie dodatkowego czasu postoju podczas pierwszego zjazdu. Wątek że kara nie zostanie zrealizowana nie istnieje.


O tym właśnie mowa, że kara nie zostanie zrealizowana. Domalują dodatkowe pola startowe i cofną tam Alonso? Nie. Powinni dać Alonso karę pzresunięcia na koniec gridu i karnego zjazdu do boksów w wyścigu (co de facto nastąpi) i w takiej formie to ogłosić. Kara 25 pól do tyłu przy 20 kierowcach jest groteskowa i (w mojej subiektywnej ocenie) wpływa na wizerunek F1, który podobno należy ratować.

Aeromis, tak na proste rozumowanie. Czy napisanie "zamieniamy nadaną karę na inną bo ta nadana jest niemożliwa do zrealizowania" jest poważne?
Aeromis, 20.06.2015 13:57[!]
@THC-303
Ależ oczywiście że tak - można iść za kratki zamiast spłacić dług niemożliwy do zrealizowania. Jakbyś dostał 20 miliardów kary do spłacenia mając 10 tysięcy na koncie to czy forma byłaby zła? Jest poprawna. Rozmiar kary to rozmiar kary.
THC-303, 20.06.2015 14:39[!]
A czy sąd musi zabiegać o kibica?

Zresztą ten przykład mi się nie podoba, bo wina leży po stronie mojej a nie sądu. Sąd mówi "daj 20 miliardów", ja odpowiadam "nie dam, bo nie mam", więc idziemy do paki. Alonso nikt się nie dał szansy ruszać 25 pól za stawką. Dano mu karę niemożliwą do wykonania nawet w teorii (w przykładzie z długiem, jeśli masz 20 miliardów, możesz ich użyć).

Przykład z sądem byłby dobry gdyby karę -10 dostał jakiś Spyker czy inne HRT i tak ruszające z końca stawki. Teoretycznie mógł się "wybronić" wywalczając np. pole position. Nie wykorzystał, bach, drive trough. Wiem, że tak to nie działało i dobrze.

Zresztą kara dla Alonso (ta którą dostanie w praktyce) jest rozwiązaniem, którego się nie czepiam, czepiam się tylko tego teoretycznego -25.
dejacek, 20.06.2015 16:56[!]
faktem pozostaje że przepisy są groteskowe. Już 4 kierowców ma kary cofnięcia na starcie(do jutra może być więcej ) a z każdym wyścigiem będzie ich przybywało. Obstawiam że pod koniec sezonu liczba ta może dojść do 15 i wtedy w tych rachubach zaczną się gubić sędziowie
mich909090, 21.06.2015 00:17[!]
@Aeromis
W zeszłym roku Christian Horner powiedział o silnikach Renault na początku sezonu, że taka niezawodność i osiągi silnika jakie prezentuje Renault są niedopuszczalne i szybko musi się to zmienić ,a ich sytuacja nie była tak dramatyczna jak Hondy (wicemistrzostwo konstruktorów i ponad 400pkt. na koniec sezonu RBR) Więc użycie słowa niedopuszczalna w przypadku McL-Honda jest dość łagodne.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca