F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2015
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Sędziowie potwierdzili kary dla Ricciardo, Alonso i Buttona w GP Austrii

Podano również oficjalną kolejność startową do jutrzejszego wyścigu.
Mateusz Szymkiewicz, 20 czerwca 2015, wyświetlenia: 2972<< | lista | T- | T+ | >>

FIA potwierdziła kary dla Daniela Ricciardo, Fernando Alonso oraz Jensona Buttona, które będą musieli odbyć podczas jutrzejszego wyścigu o Grand Prix Austrii.

Przed jutrzejszym wyścigiem ekipa Red Bulla podjęła decyzję o wymianie silników spalinowych w swoich bolidach, przez co Ricciardo oraz Kwiat otrzymali karę cofnięcia o dziesięć miejsc na starcie, natomiast McLaren zadecydował o zainstalowaniu całkowicie nowych jednostek napędowych, co poskutkowało sankcją przesunięcia aż o 25 pozycji dla Alonso i Buttona.

Z tego też powodu powstało duże zamieszanie odnośnie kolejności na polach startowych i całą sytuację postanowili wyjaśnić sędziowie, którzy opublikowali ustawienie przed jutrzejszym wyścigiem. Wynika z niego, że jako piętnasty wyruszy Daniił Kwiat, osiemnasty Daniel Ricciardo, dziewiętnasty Fernando Alonso, natomiast dwudziesty Jenson Button.

Ponadto poinformowano, że ze względu na fakt, iż trzej ostatni kierowcy nie są w stanie w pełni zrealizować swoich kar, podczas pierwszych okrążeń wyścigu będą musieli zjechać do alei serwisowej na wykonanie dodatkowych sankcji. FIA potwierdziła, że Ricciardo będzie musiał wykonać pięciosekundową karę stop&go, Button liczącą dziesięć sekund, natomiast Alonso sam przejazd przez pas serwisowy.

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.12.2018  Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018
06.12.2018  System Halo uchronił Leclerca podczas kolizji z Alonso w GP Belgii
28.11.2018  Haas nie złoży odwołania od decyzji sędziów z GP Abu Zabi
26.11.2018  Punkty karne (stan po sezonie 2018)
26.11.2018  FIA nie potrzebuje zgody zespołów, by ustalić przepisy na sezon 2021
Tagi:
FIA
Ricciardo D.
Alonso F.
Button J.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Peli, 20.06.2015 22:39[!]
Tyle w temacie... Bez komentarza... To co sie dzieje z F1

https://scontent-...def3&oe=5634A4AE
mich909090, 20.06.2015 23:46[!]
Zasady są zasadami.Jak ktoś się nie potrafi dostosować to cierpi. Każdy może dostać karę.
Aeromis, 20.06.2015 23:53[!]
@mich909090
Najważniejsze nie są zasady same w sobie oraz to że takie same dla wszystkich bo F1 to nie państwo totalitarne. Najważniejsza jest zasadność zasad, a tego brak.


Ile jeszcze musi się zdarzyć, aby FIA zrozumiała swój błąd. Kary są za wysokie, gdyby kierowca faktycznie startował z prowizorycznego p40 to nie straciłby aż tyle, prostackie kopanie leżących.
RoMan, 20.06.2015 23:53[!]
Rywalizacja na kruczki regulaminowe. Nie ma to nic wspólnego z topowym sportem :(
corey_taylor, 21.06.2015 00:03[!]
mich909090
no pewnie, zasady są najważniejsze
za kilka wyścigów kierowca startujący z PP będzie miał +10, ale i tak będzie jechał z PP bo reszta będzie miała +20 i więcej.
kabans, 21.06.2015 00:07[!]
zamiast przejazdu po prostu niech Alonso startuje z 40 pola, będzie ze ponad 100m za ostatnim samochodem
mich909090, 21.06.2015 00:31[!]
@Aeromis
Oczywiście, że są za wysokie. W ogóle karanie kierowców za to, że wymienili mu skrzynie biegów czy silnik jest absurdem.Kierowca powinien dostawać kary tylko za przewinienia na torze. Sam pamiętam taką kuriozalną sytuacje chyba to było przed GP Chin 2012 gdzie jeszcze się nie zaczęło ściganie, a w czwartek już była wiadomość,że Hamilton dostanie karę za wymianę skrzyni bo uwaga została uszkodzona podczas transportu!
Chodziło mi o to, że jak już są takie reguły to trzeba to przełknąć i poczekać aż się to zmieni,a nie dziwić się za każdym razem. Przecież to było pewne, że na pewnym etapie sezonu niektórych kierowców dopadnie mnóstwo kar.
Zomo, 21.06.2015 01:17[!]
Kary za wymiane sprzetu spowodowane sa ograniczeniami wydatkow - zeby sobie np. taki RBR nie zakladal co wyscig nowego silnika a Marussia ciagnela po sezonu na jednym (z braku kasy). Kary mialy rowniez zmotywowac teamy do budowy bardziej wytrzymalych a co za tym idzie bardziej ekologicznych jednostek. Czy to ma sens to juz inna sprawa - ale jakby puscic swobodnie cyrk F1 to moglo by byc jeszcze gorzej niz teraz...
MairJ23, 21.06.2015 01:43[!]
@mich909090 @Zomo sam Button zapytany o kary powiedzial "Wiedzielismy jakie sa zasady przed sezonem , zgodzilismy sie na nie wszyscy, kara jest kara i tyle."
gnodeb, 21.06.2015 08:13[!]
W F1 ograniczenia wydatków, ograniczenie paliwa, kary za nowe części, a tymczasem w Formule E kierowca korzysta z dwóch bolidów na wyścig. Co za hipokryzja.
THC-303, 21.06.2015 10:28[!]
Powtórzę się, ale trudno. To groteskowe i absurdalne żeby nakładać kary, o których z góry wiadomo, że nie są możliwe do zrealizowania. Powinni od początku oświadczyć: "kara przesunięcia na koniec stawki + DT", a nie -25 pól zamienione na wyżej wymieniona karę. Źle to wygląda.
MairJ23, 21.06.2015 11:27[!]
@gnodeb a co ma F1 do FE ?
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca