F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.01.2019

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Ferrari: Musieliśmy zwolnić Arrivabene, aby w zespole pozostał Binotto

Więcej wiadomości

  Archiwum 2015
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Kraksa Raikkonena i Alonso uznana za incydent wyścigowy

Po zakończeniu wyścigu incydent został poddany analizie sędziów FIA.
Nataniel Piórkowski, 21 czerwca 2015, wyświetlenia: 2107<< | lista | T- | T+ | >>

Sędziowie FIA nie zdecydowali się na podjęcie jakichkolwiek działań związanych z incydentem pomiędzy Kimim Raikkonenem oraz Fernando Alonso, jaki wystąpił krótko po starcie Grand Prix Austrii.

Do kraksy Fina z Hiszpanem doszło na wyjeździe z drugiego zakrętu, gdy ten pierwszy stracił panowanie nad swoim bolidem. Dwukrotny mistrz świata nie był w stanie uniknąć kontaktu z sunącym po torze Ferrari, kończąc rywalizację na metalowej bandzie. Zarówno Raikkonen jak i Alonso wyszli z incydentu bez uszczerbku na zdrowiu, podkreślając bardzo dziwne okoliczności całego zdarzenia.

W trakcie rywalizacji dyrekcja wyścigu poinformowała o przekazaniu sprawy pod obrady Zespołu Sędziów Sportowych. Ten nie zdecydował się jednak na podejmowanie żadnych działań.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
14.01.2019  Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem
11.01.2019  Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA
09.01.2019  Tost: Władze F1 powinny zredukować docisk bolidów o 40-50 procent
03.01.2019  Steiner: Rozmowy o przepisach na sezon 2021 toczą się zbyt wolno
24.12.2018  FIA zmodyfikowała przepisy o ustalaniu kolejności startowej
Tagi:
FIA
Raikkonen K.
Alonso F.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
+AS+, 22.06.2015 00:16[!]
Duży błąd Kimiego, no ale widocznie sędziowie uznali, że prędzej czy później Alonso sam by się wyeliminował, a w konkretnie to silnik Ferdka...
Maciek znafca, 22.06.2015 00:16[!]
No tak, chronienie Ferrari, jak to zawsze bywało w pojedynkach z McLarenem.
dex, 22.06.2015 07:25[!]
Dziwne że nie ma żadnych powtórek z innych bolidów. Tylko te z bolidu Kimiego. Miał prosto kierownicę na wyjściu z zakrętu, nie było żadnych kontr. Z chęcią bym zobaczył inne ujęcia.
rno2, 22.06.2015 08:42[!]
Oj Kimi,Kimi... Czas chyba na emeryturę... Wiecznie coś i wiecznie winni są wszyscy wokół, tylko nie on...
enstone, 22.06.2015 11:58[!]
Widzę tutaj 3 użytkowników, których to Alonso jest bożyszczem i nie mogą tego przeboleć, że doszło do kraksy pomiędzy ALO - RAI i obwiniają tutaj Fina.......
Widzieliście co się stało.?, macie inne nagrania, które coś sugerują.? NIE.
Z onboardu widać, jak Kimi prawidłowo wychodzi z zakrętu, rozpędza się i nagle tył zaczyna myszkować coś w stylu przebitej opony.? Musiała to być jakaś usterka techniczna, a nie błąd kierowcy na chłopski rozum.
rno2, 22.06.2015 13:03[!]
@enstone Dla mnie Alonso nie jest bożyszczem, a sama kolizja w jego przypadku niczego nie zmieniła, bo i tak kilka okrążeń później jego silnik tradycyjnie wyzionąłby ducha.

Natomiast mam nadzieję, że Ferrari przejrzy na oczy i nie przedłuży kontraktu z Finem, bo zwyczajnie nie jest on wart swojej gaży i marnuje potencjał bolidu.
Zawsze szuka winy u innych. Bolidem, którym można przy odrobinie szczęścia zdobyć pierwszy rząd, on w trakcie dwóch mierzonych kółek nie jest w stanie zrobić okrążenia dającego awans do Q2 - wina zespołu. Robi spina na nawrocie - wina zespołu. Wraca pełnym gazem z pobocza na Silverstone i powoduje potężny wypadek - oczywiście to nie jego wina...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca