F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Ferrari: Musieliśmy zwolnić Arrivabene, aby w zespole pozostał Binotto

10.01.2019

Ocon zdeterminowany, by powrócić do Formuły 1 w sezonie 2020

Andreas Seidl został nowym dyrektorem zarządzającym McLarena

Więcej wiadomości

  Archiwum 2015
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

GP Węgier: Hamilton ponownie najszybszy

Opis drugiej sesji treningowej na torze Hungaroring.
Paweł Zając, 24 lipca 2015, wyświetlenia: 4187<< | lista | T- | T+ | >>

Drugi trening rozpoczął się ponownie w pełnym słońcu, choć do zapowiadanych upałów na poziomie 38 stopni nadal trochę brakowało. Tym razem kierowcy nie garnęli się tak szybko do pracy i pojawiali się na torze stopniowo. Jaki pierwsi garaże opuścili zawodnicy Manora, którzy od razu zaczęli od pomiarowych okrążeń, jednak wyniki powyżej 1:30 nawet jak na nich nie były zbyt dobre.

Kolejne minuty były bardzo spokojne i poza drobnymi incydentami jak zblokowane koła czy Lotus blokujący Nico Rosberga niewiele się działo. Po 30 minutach na czele znajdował się Hamilton z wynikiem 1:1:25,613s, więc jeszcze dość daleko poniżej swojego optymalnego tema. Czołową trójkę na tym etapie uzupełniali Daniel Ricciardo oraz Nico Rosberg.

Kilka chwil później na czoło wskoczył Raikkonen, który o 0,007 sekundy poprawił poranny czas kierowcy Mercedesa. W tym momencie zaczęły się również pierwsze okrążenia na miękkiej mieszane opony – zaczął Ericsson, który dzięki temu zbił się na ósme miejsce. Później Maldonado wspiął się na piąte, a Sainz na drugie, jednak gdy miękka guma znalazła się w Mercedesie to wszystko wróciło do normy – Rosberg objął prowadzenie z czasem 1:24,668s.

20 minut przed piętnastą swoje pomiarowe okrążenie zepsuł Vettel, który kręcił się w dwunastym zakręcie, a do tego czasu na czoło wskoczyli Hamilton, który złamał barierę 1:24, a także Kwiat oraz Ricciardo. Czołową piątkę, ze stratą ponad sekundy do Brytyjczyka, uzupełniał Kimi Raikkonen. W drugiej połowie sesji zespoły jak zwykle skupiły się na pracy i porównaniu pracy obu mieszanek, więc na czele zupełnie nic się nie zmieniło i na 30 minut przed końcem pierwsze miejsce wciąż zajmował Hamilton.

Po piętnastej spokoju nie zaznali natomiast Grosjean, który po swoim błędzie kręcił się w przedostatnim zakręcie, a także Daniel Ricciardo – w bolidzie Australijczyka doszło do widowiskowej usterki silnika, która unieruchomiła Red Bulla w 11 zakręcie i wywołała czerwoną flagę. Sesja została wznowiona na 16 minut przed końcem z czego skorzystali wszyscy pozostali zawodnicy – oczywiście także poza kierowcami ekipy Force India, która ze względów bezpieczeństwa nie brała udziału w treningu.

Ostatnie minuty również nie przyniosły jednak żadnych zmian, gdyż zespoły były pogrążone w pracy nad oponami oraz swoimi bolidami. Przez to na czele znów utrzymał się Hamilton, przed duetem Red Bulla. Czwarty był Rosberg, 0,719 sekundy za swoim kolegą zespołowym. Piąta lokata przypadła Raikkonenowi, przed Sainzem, Vettelem, Alonso, Bottasem i Massą. Warto jednak wspomnieć, że Sebastian Vettel wciąż w bólach szukał limitów Hungaroringu i zaliczył kolejną przygodę kręcąc się w pierwszym zakręcie.

P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.44Lewis HamiltonMercedes F1 W06 Hybrid1:23,949--36
2.26Daniił KwiatRed Bull RB111:24,3000,3510,35129
3.3Daniel RicciardoRed Bull RB111:24,4510,5020,15116
4.6Nico RosbergMercedes F1 W06 Hybrid1:24,6680,7190,21734
5.7Kimi RaikkonenFerrari SF15-T1:25,1341,1850,46630
6.55Carlos SainzToro Rosso STR101:25,5991,6500,46537
7.5Sebastian VettelFerrari SF15-T1:25,6601,7110,06126
8.14Fernando AlonsoMcLaren MP4-301:25,7521,8030,09231
9.77Valtteri BottasWilliams FW371:25,8811,9320,12935
10.19Felipe MassaWilliams FW371:25,9201,9710,03931
11.33Max VerstappenToro Rosso STR101:25,9351,9860,01519
12.22Jenson ButtonMcLaren MP4-301:25,9441,9950,00932
13.13Pastor MaldonadoLotus E23 Hybrid1:26,0902,1410,14636
14.12Felipe NasrSauber C341:26,3792,4300,28936
15.8Romain GrosjeanLotus E23 Hybrid1:26,4422,4930,06339
16.9Marcus EricssonSauber C341:26,9312,9820,48929
17.98Roberto MerhiMarussia MR03B1:29,1135,1642,18229
18.28Will StevensMarussia MR03B1:29,1155,1660,00228
19.11Sergio PerezForce India VJM08----
20.27Nico HulkenbergForce India VJM08----
107% najlepszego czasu: 1:29,825


Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 53°C
Temperatura powietrza: 31°C
Prędkość wiatru: 4,0 m/s
Wilgotność powietrza: 43%
Sucho
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
01.01.2019  F1 2019: podstawowe informacje na temat nowego sezonu
25.11.2018  GP Abu Zabi: opony użyte w wyścigu
25.11.2018  Lewis Hamilton zwycięzcą Grand Prix Abu Zabi
25.11.2018  GP Abu Zabi: najszybsze okrążenia wyścigu
25.11.2018  GP Abu Zabi: wyniki wyścigu
Tagi:
Grand Prix F1

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
piwo, 24.07.2015 16:08[!]
ciekawe co spsocili w redbulu ze nagle takiego tempa dostali. niezle niezle. co prawda w zeszlym roku vettel tez byl szybki ale w tym roku zupelnie redbulowi nie idzie a tu taka nowosc. lepiej niz ferrari i wiliams? chyba ze mieli skonczyc stare silniki i jechali na maskimum jego mozliwosci by sesji 2 zalzyc nowe silniki juz na sesje3 i wyscig.
Simi, 24.07.2015 16:12[!]
Sądzę, że Mercedes nie pokazuje pełnego potencjału, być może Ferrari też nie do końca. To co jest istotne to fakt, iż Hungaroring nie premiuje mocy silnika. To wolny tor, więc Williams ma przechlapane (wystarczy popatrzeć na Monako), a z kolei w Red Bullu największe straty mimo wszystko powoduje silnik. Tu nie jest on na piedestale, więc automatycznie, Czerwone Byki są bardziej konkurencyjne. Wystarczy popatrzeć na miejsca, na których dojechali Kwiat i Ricciardo w Monako.
marios76, 25.07.2015 04:50[!]
Czy sezon nie wyglądałby ciekawiej, gdyby Alonso tracił dziesiątą część sekundy do Vettela już przed GP Malezji ? ;)
@Simi Bardzo rozsądną odpowiedź. Analogicznie w przypadku Mc Larena. Widać, że nadwozie nie jest słabe jak silnik.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca