F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.01.2019

Sauber ogłosił datę prezentacji bolidu na sezon 2019

Racing Point pozyskało sponsora tytularnego?

Sainz: F1 musi tworzyć pozytywny przekaz wokół zmian na sezon 2021

Sainz Senior: McLaren obrał zupełnie nową filozofię projektując bolid

Tost: Honda nie znajduje się daleko od czołowych producentów

Przyszłość Renault w Formule 1 znajduje się pod znakiem zapytania?

20.01.2019

Finlandia myśli o organizacji Grand Prix F1

Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy

Vettel: Michael byłby dumny z osiągnięć syna

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

Więcej wiadomości

  Archiwum 2015
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Autosport: Mercedes nie będzie dostarczał silników Red Bullowi

Zarząd koncernu negatywnie zaopiniował taką ewentualność.
Nataniel Piórkowski, 8 września 2015, wyświetlenia: 1848<< | lista | T- | T+ | >>

Według informacji do jakich dotarła redakcja magazynu Autosport, zarząd Mercedesa krytycznie wypowiedział się o ewentualnym dostarczaniu swych jednostek napędowych ekipie Red Bulla.

Informacja ta pojawiła się w brytyjskich mediach zaledwie dzień po tym, jak okazało się, że stajnia z Milton Keynes wystąpiła z wnioskiem o przedterminowe rozwiązanie kontraktu z Renault. Oczekuje się, że francuski koncern nie zgłosi zastrzeżeń i po sezonie 2015 zakończy współpracę z zespołami Dietricha Mateschitza, których alternatywami miałyby pozostać Ferrari i Mercedes.

Okazuje się jednak, że po weekendzie na Monzy prezes Daimlera – Dieter Zetsche podjął decyzję o przerwaniu wstępnych rozmów z Red Bullem. Za decyzją ma stać fakt, że Mercedes czekał blisko 60 lat na możliwość święcenia tak przekonujących triumfów w Formule 1, a z tej perspektywy pomaganie jednemu z głównych rywali w zachwianiu swoją pozycją w stawce mijałoby się z celem.

Jeszcze przed Grand Prix Włoch szef działu sportów motorowych Mercedesa – Toto Wolff, otwarcie wypowiadał się o wątpliwościach związanych z ewentualną współpracą z Red Bullem. „Plan dostarczania silników jednemu z największych rywali, dysponującemu przy tym ogromnymi zasobami, musiałby zostać bardzo ostrożnie przeanalizowany. Trudno orzec, czy chcielibyśmy iść tą drogą”.

W obecnej sytuacji jedyną możliwością Red Bulla jest związanie się z Ferrari, chociaż według nieoficjalnych informacji w trakcie ostatniego weekendu w tej sprawie nie odbyły się żadne rozmowy.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.01.2019  Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty
14.01.2019  Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?
10.01.2019  Ocon zdeterminowany, by powrócić do Formuły 1 w sezonie 2020
08.01.2019  Hamilton: Nie chcę powtórki poleceń zespołowych z Soczi
24.12.2018  Bottas przyznał, że mocno przeżył odpadnięcie z wyścigu w Baku
Tagi:
Mercedes
Red Bull

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
piwo, 08.09.2015 10:16[!]
jasne nie odbyly sie. wszystko juz dawno podpisane. n
kumien, 08.09.2015 15:00[!]
Byłoby zabawnie jakby RB zmieniło silnik z Reni na Ferrari, a w przyszłym sezonie to francuska jednostka byłaby lepsza ;)
kurcjusz, 08.09.2015 18:56[!]
ktoś tu się obawia idealnie areodynamicznego kształtu puszek :D
marios76, 08.09.2015 19:19[!]
@kurcjusz A Ty byś sobie chciał w stopę strzelić? ;) Póki mają Neweya, maja najlepsze aero. Podwozie wystarczy na zadowalajacym poziomie i z najlepszym silnikiem są... przed Mercedesem na połowie torów.
mich909090, 08.09.2015 19:36[!]
@marios76
Mercedes dołożył Ferrari 45 s na torze w Barcelonie i dokładał 1,5s w drugim sektorze na Spa. Z onboardów Merca widać, że ten bolid prowadzi się jak po szynach na zakrętach więc nie sądzę, że RBR ma znacznie lepsze aero.
marios76, 08.09.2015 23:41[!]
@mich909090 To widocznie w pierwszym i trzecim tracił ;) Przewaga Mercedesa na większości torów nad Ferrari to kilka dziesiątych sekundy na okrążeniu. To bardzo dużo. Gdyby mieli taką jak Opisujesz to by dublowali cała stawkę. Piszę o tempie wyścigowym, a nie o jednym kółku na różnych oponach z innymi ustawieniami. Czy wg Ciebie McLaren ma gorszy bolid od Force India?? Silnik niestety robi swoje. Plus jego "składniki".
mich909090, 09.09.2015 00:20[!]
Eksperci twierdzą, że silnik Ferrari nie odstaje bardzo od silnika Mercedesa. Są na podobnym poziomie. Z samego silnika nie byłoby takiej przewagi.Moim zdaniem Mercedes ma większą przewagę na torach wymagających dużego docisku.Na Monzy mieli w qualu niecałe 0,3 s. W Singapurze i Japonii będzie więcej. Zapamiętaj mój post ;)
marios76, 09.09.2015 08:58[!]
@mich909090 Właśnie o tym piszę "Ekspercie" :) Zobacz- Mercedes ma najlepszy silnik i to nie podlega wątpliwości, drugi to jednostka Ferrari i nikt się nie będzie kłócić czy to 20 czy 50 koni mechanicznych różnicy. Renault jest zdecydowanie trzecie: daleko za czołową dwójką, ale równie dużo przed Honda, która dysponuje wprost żałosna mocą. Teraz fakty o których piszesz i proszę o logiczne myślenie, podeprzyj się też wynikami i statystyka. Zobacz jaka jest stratą Red Bulla do Mercedesa na torach szybkich- gaz/hamulec a ile mniej odstają na tych które wymagają dobrego docisku. Nie porównuj Mercedesa do Ferrari, bo to nie im chcą/nie chcą udostępnić pakiet. Zobacz jakie punkty robił mimo wielu problemów Red Bull na torach wymagających, a ile tracił na "silnikowych" premiujacych moc. Mimo problemów oczywiście. Zwróć też uwagę na McLarena, gdzie zdobywa punkty mimo najsłabszego pakietu napędowego.

Na Monza w tempie wyścigowym Red Bull tracił do Mercedesa ponad półtorej sekundy na okrążeniu. Myślisz że tyle stracą w Singapurze? Stracą mniej, obaj kierowcy zrobią spore punkty i na pewno nie będą zdublowani! I czym to nadrobią SLABSZYM silnikiem czy LEPSZYM aero? Nie kibicuję żadnemu z tych zespołów, ale mam nadzieję , że ww spokojnie dojadą do mety i będziesz miał porównanie.
Sytuacja o której piszesz ma zastosowanie w porównaniu Mercedes-Willliams, pomiędzy tymi zespołami widać różnicę w docisku! Niestety byt dobitnie.

PS Zapamiętaj MÓJ post ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca