F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika

Salo: SMP domagało się od Williamsa obniżki wartości umowy sponsorskiej

06.12.2018

System Halo uchronił Leclerca podczas kolizji z Alonso w GP Belgii

Marko: Super Formula jest dobrym poligonem przed F1

05.12.2018

Szefowie zespołów uznali Hamiltona za najlepszego kierowcę w sezonie 2018

Giovinazzi: Doświadczenie z 2017 roku nie będzie pomocne w sezonie 2019

Lucas Auer dołączył do juniorskiego programu Red Bulla

Isola: Problemom F1 nie są winne wyłącznie opony

Więcej wiadomości

  Archiwum 2015
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Magnussen: Moje doświadczenie jest dużym atutem

Duńczyk widzi siebie na starcie przyszłorocznego sezonu.
Dawid Hojczyk, 12 września 2015, wyświetlenia: 693<< | lista | T- | T+ | >>

Rezerwowy kierowca McLarena, Kevin Magnussen wierzy, że doświadczenie zdobyte w zespole na przestrzeni ostatnich lat, jest wielkim atutem w walce o miejsce w jednym z bolidów F1 w sezonie 2016.

Duńczyk jest zdeterminowany, aby ponownie zasiąść w bolidzie, po tym jak – tego roku – w ostatniej chwili stracił etat na rzecz Jensona Buttona. Po wyznaniu, że robi «wszystko co może», aby powrócić do ścigania w 2016 roku, Magnussen jest przekonany, że praca, którą aktualnie wykonuje, pozwala mu na zdobycie wiedzy, z której poziomu wiele osób nie zdaje sobie nawet sprawy.

„Posiadam doświadczenie, które będzie atutem, niezależnie od zespołu. Jeżdżę bolidami McLarena od 2012 roku. Przez rok ścigałem się w Formule 1, a dla zespołu pracuję przez 6 lat. Najpierw byłem kierowcą testowym, później wyścigowym, a teraz to. Nauczyłem się wiele i na pewno więcej niż ludzie są w stanie sobie wyobrazić. Jestem przekonany, że moje doświadczenie będzie atutem dla wszystkich”.

Magnussen pozostaje w walce o fotel McLarena na przyszły sezon, pod warunkiem, że zespół nie przedłuży umowy z Jensonem Buttonem. Duńczyk łączony jest także z nowym zespołem Haas, ponieważ oczywiste jest, że amerykański team chce mieć na swoim pokładzie doświadczonego zawodnika. Magnussen przyznaje, że jego jedynym celem na przyszły sezon byłoby ponowne znalezienie się w walce o punkty. „Jestem kierowcą wyścigowym, więc chcę ścigać się w Formule 1. Nie byłem jeszcze na najwyższym poziomie. Muszę tam być, chcę tam być i będę tam”.

„Za mną dobry okres w McLarenie, ale teraz mają dwóch mistrzów świata, którzy wykonują naprawdę dobrą robotę. Można zobaczyć, że w każdych kwalifikacjach i w każdym wyścigu są bardzo blisko siebie. Jeśli tu nie będzie dla mnie miejsca, to i tak chcę się ścigać. Jestem w kręgu zainteresowań innych ekip, także powinniście mnie zobaczyć w przyszłym roku na starcie. Nie da się ocenić zespołów wchodzących do F1, ale Haas wydaje się być ciekawym projektem, zwłaszcza w perspektywie kilku lat”.

Brak testów w takcie sezonu oznacza, że Magnussen nie ma szans na zaprezentowanie swoich atutów za kierownicą, ale przyznaje, że wysiłek, który wkłada za kulisami jest doceniany. „Staram się pomagać kierowcom i ekipie w najlepszy sposób, jaki potrafię. Nie ma takiej możliwości, że przyjdę, stanie się cud i nagle wszystkie problemy staną się rozwiązane, ale mogę pomóc i dostarczyć nieco więcej informacji z punktu widzenia kierowcy. Na przykład, kierowcy wyścigowi są mocno zajęci, a trzeba podjąć decyzję odnośnie ustawień i innych rzeczy – nie zawsze mają czas na analizowanie nagrań z kamer pokładowych rywali lub swoich własnych. Ja mogę wykonać taką analizę. Mam ostatnio naprawdę sporo wolnego czasu!” – zażartował. „Myślę, że to bardzo pomocne dla inżynierów i zawodników”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
11.11.2018  Magnussen oraz Sirotkin otrzymali reprymendy po kwalifikacjach w Brazylii
26.10.2018  Magnussen przekroczył w USA limit paliwa o 170 gramów
22.10.2018  Magnussen i Steiner krytykują przepisy dotyczące zarządzania paliwem
21.10.2018  Kevin Magnussen z możliwą dyskwalifikacją za zbyt duże zużycie paliwa
20.10.2018  Whiting przyznał, że Magnussen zbyt późno zmienił linię jazdy
Tagi:
McLaren
Magnussen K.
Haas

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca