F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.02.2019

Relacja z trzeciego dnia testów w Barcelonie (8:30)

19.02.2019

Ricciardo: Nagle poczułem się tak, jakbym wjechał w zakręt z otwartym DRS

Vettel: Szerokie przednie skrzydła wyglądają dziwnie

Gasly: Utrata panowania nad bolidem była niespodzianką

Honda: Koncepcja kompaktowego silnika nie wpłynie negatywnie na osiągi

Leclerc kontynuuje dobrą passę Ferrari podczas testów

Relacja z drugiego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Debiut Williamsa FW42 na torze najwcześniej w środę po południu

Wolff: Twardy Brexit to koszmarny scenariusz dla Formuły 1

Wolff zaskoczony słowami Binotto o priorytecie dla Vettela

FIA planuje wprowadzenie standardowych skrzyń biegów do F1

TVP jest zainteresowane nabyciem sublicencji na transmisje z F1

18.02.2019

Red Bull pod wrażeniem jednostek napędowych Hondy

Sainz: McLaren musi być zadowolony po pierwszym dniu testów

Vettel z przytupem rozpoczyna przedsezonowe testy

Relacja z pierwszego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Williams FW42 będzie mocno odstawał osiągami od bolidów rywali?

Williams po raz kolejny opóźnia debiut FW42

Villeneuve: Vettel znajduje się pod presją ze względu na Leclerca

Tegoroczny bolid Racing Point - RP19 wyjechał na tor w Barcelonie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2015
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Magnussen: Moje doświadczenie jest dużym atutem

Duńczyk widzi siebie na starcie przyszłorocznego sezonu.
Dawid Hojczyk, 12 września 2015, wyświetlenia: 706<< | lista | T- | T+ | >>

Rezerwowy kierowca McLarena, Kevin Magnussen wierzy, że doświadczenie zdobyte w zespole na przestrzeni ostatnich lat, jest wielkim atutem w walce o miejsce w jednym z bolidów F1 w sezonie 2016.

Duńczyk jest zdeterminowany, aby ponownie zasiąść w bolidzie, po tym jak – tego roku – w ostatniej chwili stracił etat na rzecz Jensona Buttona. Po wyznaniu, że robi «wszystko co może», aby powrócić do ścigania w 2016 roku, Magnussen jest przekonany, że praca, którą aktualnie wykonuje, pozwala mu na zdobycie wiedzy, z której poziomu wiele osób nie zdaje sobie nawet sprawy.

„Posiadam doświadczenie, które będzie atutem, niezależnie od zespołu. Jeżdżę bolidami McLarena od 2012 roku. Przez rok ścigałem się w Formule 1, a dla zespołu pracuję przez 6 lat. Najpierw byłem kierowcą testowym, później wyścigowym, a teraz to. Nauczyłem się wiele i na pewno więcej niż ludzie są w stanie sobie wyobrazić. Jestem przekonany, że moje doświadczenie będzie atutem dla wszystkich”.

Magnussen pozostaje w walce o fotel McLarena na przyszły sezon, pod warunkiem, że zespół nie przedłuży umowy z Jensonem Buttonem. Duńczyk łączony jest także z nowym zespołem Haas, ponieważ oczywiste jest, że amerykański team chce mieć na swoim pokładzie doświadczonego zawodnika. Magnussen przyznaje, że jego jedynym celem na przyszły sezon byłoby ponowne znalezienie się w walce o punkty. „Jestem kierowcą wyścigowym, więc chcę ścigać się w Formule 1. Nie byłem jeszcze na najwyższym poziomie. Muszę tam być, chcę tam być i będę tam”.

„Za mną dobry okres w McLarenie, ale teraz mają dwóch mistrzów świata, którzy wykonują naprawdę dobrą robotę. Można zobaczyć, że w każdych kwalifikacjach i w każdym wyścigu są bardzo blisko siebie. Jeśli tu nie będzie dla mnie miejsca, to i tak chcę się ścigać. Jestem w kręgu zainteresowań innych ekip, także powinniście mnie zobaczyć w przyszłym roku na starcie. Nie da się ocenić zespołów wchodzących do F1, ale Haas wydaje się być ciekawym projektem, zwłaszcza w perspektywie kilku lat”.

Brak testów w takcie sezonu oznacza, że Magnussen nie ma szans na zaprezentowanie swoich atutów za kierownicą, ale przyznaje, że wysiłek, który wkłada za kulisami jest doceniany. „Staram się pomagać kierowcom i ekipie w najlepszy sposób, jaki potrafię. Nie ma takiej możliwości, że przyjdę, stanie się cud i nagle wszystkie problemy staną się rozwiązane, ale mogę pomóc i dostarczyć nieco więcej informacji z punktu widzenia kierowcy. Na przykład, kierowcy wyścigowi są mocno zajęci, a trzeba podjąć decyzję odnośnie ustawień i innych rzeczy – nie zawsze mają czas na analizowanie nagrań z kamer pokładowych rywali lub swoich własnych. Ja mogę wykonać taką analizę. Mam ostatnio naprawdę sporo wolnego czasu!” – zażartował. „Myślę, że to bardzo pomocne dla inżynierów i zawodników”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
08.02.2019  Magnussen liczy na ograniczenie zarządzania oponami i paliwem
02.01.2019  Magnussen: Grosjean jest szybszym kierowcą od Buttona
11.11.2018  Magnussen oraz Sirotkin otrzymali reprymendy po kwalifikacjach w Brazylii
26.10.2018  Magnussen przekroczył w USA limit paliwa o 170 gramów
22.10.2018  Magnussen i Steiner krytykują przepisy dotyczące zarządzania paliwem
Tagi:
McLaren
Magnussen K.
Haas

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca