F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2015
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Ellinas wygrywa drugi wyścig FR 3.5 na Nurburgringu

Na torze panowały zmienne warunki pogodowe.
Paweł Zając, 13 września 2015, wyświetlenia: 1559<< | lista | T- | T+ | >>

Tio Ellinas świetnie poradził sobie z trudnymi i zmieniającymi się warunkami, dzięki czemu wygrał drugi wyścig Formuły Renault 3.5 na torze Nurburgring. Cypryjczyk poprowadził dublet dla ekipy Strakka Racing, gdyż Gustav Malja finiszował 2,2 sekundy za nim.

Wyścig rozpoczął się na torze, który w większości był suchy, jednak mokre plamy zaowocowały różnymi doborami opon. Ostatecznie nawierzchnia stała się sucha, jednak nie do końca wyścigu, gdyż opady powróciły na 4 okrążenia przed końcem.

Startujący z pierwszego pola Rowland zdecydował się na slicki, co zaowocowało wolnym startem w porównaniu do kierowców ruszających na mokrych gumach. Jego szanse na dobry wynik przepadły jednak ostatecznie dopiero po zbyt późnym pit stopie, który nastąpił dopiero po neutralizacji wywołanej zatrzymaniem się Aureliena Panisa w pierwszym zakręcie.

Podium uzupełnił junior McLarena, Nyck de Vries, któremu udało się pokonać rywali dzięki strategii oraz pit stopowi tuż przed neutralizacją. Czwarty był Alfonso Celis, przed Orudżewem, Stonemanem, który także nie zjechał przed samochodem bezpieczeństwa oraz Stockingerem. Czołową dziesiątkę uzupełnili Binder, Fantin i Oliver Rowland.

FR3.5/V8 > 2015 > Niemcy 2, Nurburgring - 5,148 km
P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
1. 11Tio Ellinas (D)Strakka RacingDallara T12 Renault2242:32,50625
2. 12Gustav Malja (D)Strakka RacingDallara T12 Renault22+0:02,24018
3. 1Nyck de Vries (D)DAMSDallara T12 Renault22+0:04,43015
4. 15Alfonso Celis JrAV FormulaDallara T12 Renault22+0:11,01612
5. 6Jegor Orudżew (D)Arden MotorsportDallara T12 Renault22+0:14,10910
6. 2Dean Stoneman (D)DAMSDallara T12 Renault22+0:17,7938
7. 10Marlon StockingerLotusDallara T12 Renault22+0:21,1876
8. 40Rene BinderPons RacingDallara T12 Renault22+0:23,4614
9. 19Pietro FantinDraco RacingDallara T12 Renault22+0:29,8032
10. 4Oliver RowlandFortec MotorsportsDallara T12 Renault22+0:30,2401
11. 9Mathieu VaxiviereLotusDallara T12 Renault22+0:34,088
12. 20Bruno Bonifacio (D)Draco RacingDallara T12 Renault22+0:35,926
13. 39Yu Kanamaru (D)Pons RacingDallara T12 Renault22+0:37,609
14. 26Tom Dillmann (D)Carlin Dallara T12 Renault22+0:40,166
15. 16Beitske VisserAV FormulaDallara T12 Renault22+0:51,188
16. 25Sean Gelael (D)Carlin Dallara T12 Renault22+1:24,729
17. 3Jazeman JaafarFortec MotorsportsDallara T12 Renault211 okr.
18. 17Roy Nissany (D)Tech 1 RacingDallara T12 Renault211 okr.
Niesklasyfikowani
18Aurelien Panis (D)Tech 1 RacingDallara T12 Renault5
5Nicholas LatifiArden MotorsportDallara T12 Renault1
Pole position: Oliver Rowland (Fortec Motorsports) - 1:40,637
Najszybsze okrążenie: Tom Dillmann (Carlin) - 1:43,306
Objaśnienie skrótów: D - debiutant
Zdjęcia z imprezy  |  Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.11.2016  Tom Dillmann zdobywa mistrzostwo Formuły V8 3.5
31.10.2016  Podsumowanie weekendu Formuły V8 3.5 w Jerez
02.10.2016  Podsumowanie weekendu Formuły V8 3.5
11.09.2016  Aurelien Panis triumfuje w niedzielnym wyścigu Formuły V8 3.5
10.09.2016  Vaxiviere dowiózł do mety zwycięstwo na Red Bull Ringu
Tagi:
FR3.5/V8

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Kamikadze2000, 13.09.2015 19:02[!]
Jak słaby jest tegoroczny sezon i jej stawka, tak ten wyścig na prawdę można zaliczyć do najlepszych w ogóle w tym roku, jeżeli chodzi o samochodówki. :) Vaxiviere upododał sobie jak widzę miejsce za Rowland'em. No cóż, Brytyjczyk na obecną chwilę pewnie jedzie po majstra. Francuz musiałby odrabiać, ale albo sam spapra, a jak nie, to jego zespół. ;)

Co do samej serii - FR3.5 podupadła wyraźnie... może przyda jej się rozbrat z Renówką, która jest już chyba przeklęta w wyścigach single-seater... ;) Szkoda, że mistrz nie dostanie w przyszłym roku tyle samo punktów, co czempion GP2 i F2, bo notowania serii jeszcze bardziej polecą. Jest słabo, a teraz może być tylko gorzej, a szkoda...
Adakar, 13.09.2015 23:01[!]
@Kamikadze2000 Kamikadze jak rozbrat z dostawca ma byc pomoca dla serii ?
Przeciez to w Renault seria ma swoje korzenie. Co wiecej seria ma dwie ... matki.
Krotka historia.
Ta seria, bujczucnie zwaca sie "World Series" narodzila sie z hiszpanskiej Formuly Renault i silniki Nissana wsadzane tam od 1998 do podwozi Coloni przypominaly bolidy Formuly Palmer Audi.
Bolidy stawaly sie coraz bardziej plaskie i szerokie, przypominajac Formule 1 z poczatku lat 90tych. ale seria ciagle byla "hiszpanska", chociazby za sprawa sponsora -> Telefonica czy Fortuna. Z tego co pamietam, dali tez "pomysl" na Superleague Formula bo jak sie R.Zonta scigal to FC Barcelona czy inny klub ich sponsorowal...

A pamietacie taki "format" wyscigowy na EuroSport pod tytulem "Super Racing Weekend" ? Tam bylo i GT, SuperTouringi i wlasnie Formuly. Tyle ze Renault samo "stworzylo" kolejny twor pod tytulem Formula Renault V6 Eurocup. Przetrwal 2 lata a pozniej polaczyly sie oba formaty i powstalo to co dzis mamy czyli World Series by Renault z bolidamy Dallary.
przy Formula Renault V6 Eurocup bylo tez "world series lights". Ogolnie te bolidy to byly podpomowane bolidy Formuly Renault 2.0.

Anyway, bez producenta dostarczajacego silniki i sponsora strategicznego, skoncza jak Formula 3000 albo Formula2. Nie wspominajac o A1GP czy Superleague i GrandPrix Masters.

Renault woli sie bawic swoimi "bolidami" na baterie majac wylacznosc z FIA na prowadzenie calej eko-serii pod swoim logo.
L00Kass, 14.09.2015 03:45[!]
Rowland jakby na wlasne życzenie. Vaxiviere też sie ślizgał, ale wyścig fenomenalny! Heh, rozbrat serii z Renault. Ciekawe co z Lotusem...
Kamikadze2000, 14.09.2015 19:44[!]
@Adakar - Renault już ewidentnie ma wyrąbane na tą serie. Powoli zwijają manatki. Wiec jeżeli znajdzie sie ktoś, kto bedzie chciał na nowo "wskrzesić" te serie, to tym lepiej dla niej. Dzieki za przedstawienie historii, a raczej przypomnienie, bo znam ją. :) Sam Alonso stawiał tam pierwsze kroki w wyścigach samochodowych i był mistrzem w 1999 roku.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca