F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.01.2019

Finlandia myśli o organizacji Grand Prix F1

Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy

Vettel: Michael byłby dumny z osiągnięć syna

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2015
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Horner: Red Bull prowadził rozmowy z Volkswagenem

Brytyjczyk jest zdeterminowany, by jego ekipa zapewniła sobie dostawcę silników na sezon 2016.
Nataniel Piórkowski, 24 października 2015, wyświetlenia: 2145<< | lista | T- | T+ | >>

Szef Red Bull Racing – Christian Horner ujawnił, że jego stajnia rzeczywiście prowadziła z Volkswagenem rozmowy na temat potencjalnej współpracy w Formule 1.

Brytyjczyk przyznał, że aż do czasu wybuchu ogromnego skandalu z fałszowaniem danych dotyczących emisji szkodliwych gazów do atmosfery, nawiązanie współpracy z Volkswagenem było postrzegane jako poważna i realna opcja związana z przyszłością stajni z Milton Keynes.

„Wiadomo, że prowadzone były dyskusje z VW Group, ale oczywiście patrząc na ich obecne problemy, Formuła 1 jest ostatnią rzeczą, na jakiej zamierzają się w tej chwili koncentrować. Odbywały się także inne rozmowy i nie mam wątpliwości co do tego, że w przyszłości wyjdą one na światło dzienne – podobnie jak obietnice, jakie wtedy zostały złożone. Obecnie towarzyszy nam ogromna ilość spekulacji i domysłów, ale kiedy dojdzie do finalizacji porozumienia, wszystko stanie się bardzo jasne” – powiedział.

Nie wiadomo dokładnie, co miał na myśli Horner używając słowa "obietnice". Sugeruje się, że Brytyjczyk mógł użyć go w odniesieniu do negocjacji prowadzonych z Mercedesem, który aż do wrześniowego weta rady nadzorczej, wykazywał zainteresowanie dostarczaniem RBR swych silników.

Horner przyznał, że jego ekipa nadal dysponuje kilkoma możliwościami na sezon 2016, a już niedługo powinna zostać wyjaśniona kwestia ewentualnego przedłużenia współpracy z Renault. „Oczywiście od jakiegoś czasu rozmawiamy z Renault, by zyskać wiedzę o ich planach na kolejny sezon. Dopóki nie podejmą decyzji o tym, czy będą w dalszym ciągu zaangażowani w F1, trudno jednak o jakiekolwiek postępy. Mamy porozumienie z Renault, które obowiązuje do końca następnego roku. Wiele o nim spekulowano. Jestem pewny, że w ciągu kilku dni możemy spodziewać się jakiegoś potwierdzenia”.

Fakt tego, że Red Bull w dalszym ciągu poważnie rozważa opcje związane z Renault oraz Hondą potwierdza, że Red Bull nie zamierza wycofywać się ze startów w Formule 1. „Dla mnie nie ma innej opcji. Musimy znaleźć rozwiązanie i ciężko pracuję nad tym, by nasz zespół znalazł się w przyszłorocznej stawce, pozostał w niej w kolejnych latach i prezentował konkurencyjne osiągi”.

Zapytany o nastawienie właściciela ekipy – Dietricha Mateschitza, Horner odparł: „Oczywiście koniec końców to jego zespół. Zdaje sobie jednak sprawę z zaangażowania, umiejętności oraz determinacji naszych pracowników i chce znalezienia rozwiązania na przyszłość. Jest zaangażowany w pomoc za kulisami i bierze udział w różnych dyskusjach mających na celu rozwiązanie obecnego problemu”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.01.2019  Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy
16.01.2019  Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing
07.01.2019  Honda ma problem z silnymi wibracjami jednostki napędowej?
04.01.2019  Brawn: Red Bull musi pomagać Hondzie w zrozumieniu realiów F1
04.01.2019  Hulkenberg: Informacje Ricciardo z Red Bulla mogą pomóc Renault
Tagi:
Red Bull
Volkswagen
Renault
Honda
Mercedes
Mateschitz D.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
paymey852, 24.10.2015 22:12[!]
Z hondą nie bardzo bo za 1-2 lata widocznie planują romans z VW Group
czyli stare Ferrari albo nowe 0,2 s na okrążeniu szybsze Renault :/
rno2, 24.10.2015 22:32[!]
@paymey852 Tak jak jest napisane na wstępie newsa - F1 jest ostatnią rzeczą o jakiej teraz myśli VW. A jeśli mieli by wejść do F1 ze swoim silnikiem za 2-3 lata, to już teraz musieliby zacząć nad tym pracować.
Ambrozya, 24.10.2015 22:38[!]
@rno2 Skąd pewność, że już nie pracują nad jakimś silnikiem?
rno2, 24.10.2015 22:41[!]
@Ambrozya
Cytat :
Wiadomo, że prowadzone były dyskusje z VW Group, ale oczywiście patrząc na ich obecne problemy, Formuła 1 jest ostatnią rzeczą, na jakiej zamierzają się w tej chwili koncentrować


Wg mnie Horner tu się nie myli.
Ambrozya, 24.10.2015 22:45[!]
Od dłuższego czasu to, co mówią włodarze F1 i zespołów nie jest dla mnie w żaden sposób warte uwagi :) Traktuję to mniej więcej tak samo jak "Wypowiedzi po wyścigu". Bełkot i potok słów pijarowców...
rno2, 24.10.2015 23:23[!]
VW może otrzymać olbrzymie kary finansowe. Zaangażowanie się w F1 wymaga ogromnych pieniędzy. Ja tu widzę zależność.
paymey852, 25.10.2015 07:34[!]
@rno2 nie możesz pominąć dalszej wypowiedzi

Cytat :
Odbywały się także inne rozmowy i nie mam wątpliwości co do tego, że w przyszłości wyjdą one na światło dzienne – podobnie jak obietnice, jakie wtedy zostały złożone


nawet jeśli skończy się na wielkich karach to i tak VW Group jest na tyle potężne aby dalej myśleć o sukcesach
robekbielsko, 25.10.2015 08:41[!]
@paymey852 dalsza wypowiedź chyba nie dotyczy już VW
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca