F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Więcej wiadomości

  Archiwum 2015
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Ochrona zablokowała Lotusowi dostęp do garaży na torze Interlagos

Rzecznik ekipy poinformował, iż cała sytuacja jest związana z jednym z porozumień handlowych.
Mateusz Szymkiewicz, 11 listopada 2015, wyświetlenia: 2198<< | lista | T- | T+ | >>
Ochrona uniemożliwiła ekipie Lotus dostęp do garaży na torze Interlagos.

Dzisiaj w internecie pojawiły się zdjęcia, na których wejście do garaży Lotusa jest zablokowane przez ochroniarzy zarówno od strony pit lane oraz padoku. Początkowo spekulowano, iż sytuacja ta jest powiązana z konfiskatą mienia za nieuregulowanie płatności, aczkolwiek jak poinformował rzecznik prasowy zespołu, za wszystkim stoi jedno z porozumień handlowych, które najpewniej nie zostało zrealizowane.

W obecnej sytuacji mechanicy stajni z Enstone nie mają możliwości płynnego przygotowania bolidów do udziału w Grand Prix Brazylii, aczkolwiek rzecznik dodał, że nie ma przeszkód, przez które oba modele E23 Hybrid miałyby nie wyjechać na tor już podczas piątkowych treningów.



Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.01.2017  Lopez: Przygoda z Lotusem nie była porażką
01.03.2016  Renault udało się zachować wszystkie mocne strony konstrukcji E23
22.02.2016  Chester: Bolid RS16 jest ewolucją Lotusa E23
13.01.2016  Renault: Na tę chwilę naszymi kierowcami są Maldoando i Palmer
13.01.2016  Kevin Magnussen prowadzi rozmowy z teamem Renault?
Tagi:
Lotus
Interlagos

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
michal132, 11.11.2015 22:28[!]
już nie długo i skończy się ten cyrk. Renault ratuj ten zespół
Pumba, 12.11.2015 00:32[!]
Mam nadzieję, że to nie skończy się tak jak z Super Aguri
Aeromis, 12.11.2015 00:41[!]
Oby ta "Lotusowa" szopka skończyła się jak najprędzej. Lotus jako Caterham był przynajmniej jakimś projektem, skazanym szybko na porażkę przez niedofinansowanie, ale przynajmniej nowym. "Lotus" to pokaz jak całkiem nieźle budować bolid i zupełnie głupio wydawać pieniądze, np na Raikkonena. Wróci coś normalnego, za tym "Lotusem" tęsknić nie będę, dla mnie jak było, tak i jest to Renault.
corey_taylor, 12.11.2015 00:48[!]
Aeromis, dlaczego uważasz że pieniądze na Kimasa były głupio wydane? Wiadomo, że Fin pewnie kosztował więcej niż był wart, ale na takim etapie na jakim byli potrzebowali kogoś z jego doświadczeniem i uważam że się sprawdził (tylko w końcówce 2013 zaczęło coś się psuć), myślisz że były lepsze opcje?
ROOK, 12.11.2015 01:00[!]
Cytat Aeromis :
"Lotus" to pokaz jak całkiem nieźle budować bolid i zupełnie głupio wydawać pieniądze, np na Raikkonena.
Cytat corey_taylor :
Aeromis, dlaczego uważasz że pieniądze na Kimasa były głupio wydane? Wiadomo, że Fin pewnie kosztował więcej niż był wart, ale na takim etapie na jakim byli potrzebowali kogoś z jego doświadczeniem i uważam że się sprawdził
.    Myślę, że tego nie rozstrzygniemy, bo jako były mistrz świata mógł przyciągnąć poważnych sponsorów, także na sezon po swoim odejściu, więc czy to była fanaberia, przeinwestowanie, czy wręcz dobry interes — nie nam to oceniać.

.    Mimo wszystko mnie jakoś brakuje czytania komentarzy tych, którzy zawsze z pozycji niedoścignionych ekspertów w bezdyskusyjnym tonie twierdzili, iż sytuacja finansowa Lotusa jest świetna i robi się coraz świetniejsza! :)
Aeromis, 12.11.2015 01:46[!]
Lotus to była stara ekipa ludzi, doświadczenie RAI nie było wcale a wcale potrzebne. 2012 to był mocno losowy sezon. Kto miał wówczas najszybszy bolid na otwarciu sezonu? Mercedes! (już wówczas).
Oczywiście że były lepsze opcje. Dziś wiemy że Grosjean jest szybki w kwalifikacjach, ale tylko tam, nie pokazuje wiele więcej podczas wyścigu niż Maldonado biorąc pod uwagę lepszą pozycję startową.
2012: słaby w kwalifikacjach RAI zmarnował wiele pts które mógłby zdobyć w wyścigu.
2013: W przekroju sezonu mieli bolid numer dwa, a wylądowali na miejscu czwartym. To było żenujące. Mieli fory, bo to ich stary bolid był bolidem testowym co dawało im o wiele więcej danych a mimo to kierowcy (kwalifikacje RAI i wyścigi GRO) i zespół nawalili. Sporą odpowiedzialność ponosi za to GRO, ale i quale RAI nie były mocne. Na samo koniec sezonu Raikkonen po prostu wypiął się na zespół i nie wziął udziału w dwóch ostatnich GP, bo myślał już o pensji w Ferrari.
"Sukces" Lotusa z Raikkonenem łatwo jest rozpatrywać na tle RAI i GRO, wówczas jest widoczny. Jednak dla mnie to za mało, bo obaj kierowcy notorycznie marnowali szanse na optymalizację punktów, taka jaką pokazał choćby w 2012 Alonso czy od połowy ów sezonu Hulkenberg (po roku przerwy w F1). Ja nie widzę żadnych przesłanek, aby Kimas był po powrocie i obecnie jest lepszy niż Perez, Hulkenberg, Button, Ricciardo, Kwiat czy Bottas, o tych co mają obecnie więcej punktów od niego nie wspomnę, a kosztował krocie. TAK, był lepszy niż Webber i Massa, tyle że mowa o jednym z najlepiej zarabiających z kierowców.
Sprawa druga, czy RAI przyciągnął jakichś sponsorów do Lotusa? Moja pamięć może jest zawodna, ale nie kojarzę. Według Mnie RAI po powrocie był i jest mocnym średniakiem (a niejednokrotnie tylko średniakiem) zarabiającym o wiele więcej niż jego realne możliwości.

Tak ja to widzę. Bez wątpienia Raikkonen idealnie pasował do finansowej rozrzutności w Lotusie która praktycznie zniszczyła "to coś" Lotusem nazywane.
THC-303, 12.11.2015 15:34[!]
Cytat :
Mimo wszystko mnie jakoś brakuje czytania komentarzy tych, którzy zawsze z pozycji niedoścignionych ekspertów w bezdyskusyjnym tonie twierdzili, iż sytuacja finansowa Lotusa jest świetna i robi się coraz świetniejsza! :)

Zwłaszcza jednego z nich ;) Jeśli czyta to niech wie, że o tych komentarzach pamiętam ;)
Aeromis, 12.11.2015 19:28[!]
@THC-303
Pewnie i tak zamieni to w sukces ;)
Maciek znafca, 12.11.2015 19:41[!]
Ci to mają problemy... Solidny zespół środka stawki, a kłopoty niczym Super Aguri.
Cytat :
Według Mnie RAI po powrocie był i jest mocnym średniakiem (a niejednokrotnie tylko średniakiem) zarabiającym o wiele więcej niż jego realne możliwości.

Średniakiem to był Grosjean i to tylko w 2012, w 2013 już był dobrym kierowcą. Zaś Raikkonen w latach 12-13 to była światowa czołówka, stał w jednej linii z Vettelem, Alonso i Hamiltonem. Pamiętacie początek 2013 roku? To on jako jedyny ''rzucił rękawicę'' Vettelowi. Reszta była daleko za nimi.
Fin osłabł od czasu ery turbo, w 2014 kompletnie nie pasował mu bolid, w tym roku ma dużo pecha, ale trzeba przyznać stracił swoją 'moc'. Choć ja jeszcze wierzę, że pokaże coś magicznego jak dekadę temu.
marios76, 12.11.2015 20:25[!]
@Aeromis Nie wiem ile dostałKimi za starty w Lotusie, ale uuważam, że swoje zrobil. Pewnie nieco przepłacili, ale był najlepszą dostępna opcją, sprawdził się. Ciekawe ile by osiągnęli z dwoma Grosjeanami? Pewnie, popelniono wiele błędów, ale zatrudnienie Kimiego nie było jednym z nich, a choć wyścig wygrali.
@corey_taylor podpisuje się.
Jakby parę spraw nie wypaliło, to w przyszłym sezonie Lotus out, Red Bull out i Toro Rosso out. Przybycie Hassa niewiele by zmieniło.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca