F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2015
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Chester: Lotus mógł w tym sezonie walczyć o dużo lepsze wyniki

"Byłem zadowolony z samochodu, ale rozczarowany stopniem jego rozwoju".
Nataniel Piórkowski, 23 listopada 2015, wyświetlenia: 1048<< | lista | T- | T+ | >>

Lotus byłby w stanie walczyć w tym sezonie o dużo lepsze rezultaty, gdyby nie musiał mierzyć się z problemami finansowymi – uważa dyrektor techniczny stajni z Enstone, Nick Chester.

W trakcie całego sezonu ekipa Lotusa była trapiona niepewnością finansową, na którą miała między innymi wpływ głośna sprawa związana z nieuregulowaniem kwestii podatkowych z brytyjskim urzędem skarbowym. Pomimo ograniczonego rozwoju konstrukcji E23, Romainowi Grosjeanowi udało się stanąć na podium w GP Belgii, a zespół zajmuje szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów.

„Pod wieloma względami byłem zadowolony z samochodu, ale rozczarowany stopniem jego rozwoju” – przyznał Chester. „Stworzyliśmy dobrą bazową konstrukcję. Bolid dobrze się prowadził, a nasi kierowcy byli w stanie wyciskać z niego maksymalne osiągi. Niestety ze względów finansowych nie otrzymaliśmy szans na prowadzenie optymalnego programu rozwojowego. Dzięki niemu bylibyśmy w stanie dojść dużo wyżej. Śledzenie tego procesu byłoby bardzo interesującym doświadczeniem”.

Wiceszef teamu – Federico Gastaldi – podzielił zdanie Brytyjczyka: „Celowaliśmy w piąte miejsce w klasyfikacji konstruktorów i przez większość sezonu, pomimo wiadomych ograniczeń, udawało nam się je utrzymywać. Dysponowaliśmy bolidem i ludźmi, dzięki którym – gdyby wszystko ułożyło się nieco inaczej – bylibyśmy w stanie walczyć o wyższe miejsca. Nie stanowiłoby to dla nas problemu”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.01.2017  Lopez: Przygoda z Lotusem nie była porażką
01.03.2016  Renault udało się zachować wszystkie mocne strony konstrukcji E23
22.02.2016  Chester: Bolid RS16 jest ewolucją Lotusa E23
13.01.2016  Renault: Na tę chwilę naszymi kierowcami są Maldoando i Palmer
13.01.2016  Kevin Magnussen prowadzi rozmowy z teamem Renault?
Tagi:
Lotus

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca