Bardzo mnie to cieszy. Kasa jest technicy też nie najgorsi może w trakcie sezonu zobaczymy coś ciekawego, teraz będzie można się wykazać i wprowadzać jakieś ulepszenia bo w ostatnim sezonie to wszystko zostało na desce kreślarskiej. Mam nadzieję że silnik też będzie poprawiony :D
Obym się mylił, ale to może sugerować, że faktycznie jadą na nieznacznie tylko zmienionym modelu zeszłorocznym.
zeszłoroczne auto nie było wcale złe, brakowało tylko rozwoju w trakcie sezonu ;)
Na pewno lepiej przejąc Lotusa z 2015 niż Benettona z 2001 ;)
@bartoszcze
Skąd taki wniosek?
Sepang:
Benetton 2001 - 1:38,086
Lotus 2015 - 1:40,303
:)
@samwieszkto
Chodziły takie plotki i bardzo szybko skończyli budowę. A przecież nawet jeśli w trakcie sezonu rzucili jakieś wolne zasoby na nowy projekt, to niekoniecznie pod silnik Renault akurat.
Ale to spekulacja, oczywiście.
@bartoszcze
Jeśli chodzi o budowę pod silnik Renault to ta opcja na pewno odpada. Permain mówił gdzies ostatnio że auto jest pod silnik Merca
przecie prowadzili dwie budowy pod renault i merca
@michal132
Tak i na wszelki wypadek dla Hondy też...
http://f1wm.pl/php/news_id-36935.html
Cytat : Z kolei dyrektor operacyjny stajni z Enstone – Alan Permane, przyznał, iż przed nimi szalony sezon 2016. „Nie jest tajemnicą, że tegoroczny bolid był projektowany pod jednostkę Mercedesa, a teraz znajdzie się w nim pakiet od Renault. Wiemy, że rok 2016 będzie szalony, przetłumaczcie to sobie jak chcecie”.
@samwieszkto
Wcześniej akurat opowiadali (nie pamiętam kto - Permane, Chester, Lopez, Gastaldi), że pracowali równolegle nad dwoma wariantami silnikowymi, ale nie chce mi się szukać teraz.
W takim razie zwracam honor
rno2, 21.01.2016 12:49 | ![zgłoś do moderacji [!]](../forum/styles/subsilver2/imageset/pl/icon_post_report.gif) | |
Jakiś czas temu czytałem wypowiedź chyba Franza Tosta (kiedy jeszcze STR nie miało umowy z Ferrari), że wbrew pozorom obecnie zmiana dostawcy w kontekście dostosowania bolidu nie jest taka trudna jak za czasów V8.
Zaliczenie zderzeniówki nie jest równoznaczne z zakończeniem budowy samochodu.
@SirKamil
W sumie racja, to co jest największą różnicą względem zeszłego sezonu, jest z tyłu.
|