F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.02.2019

Kwiat studzi emocje po ustanowieniu najlepszego czasu dnia

W czwartek Williams planuje rozpocząć testy aerodynamiczne FW42

Horner: Nie mamy problemów z wibracjami silnika Hondy

Williams przeprosiła za opóźnienie w budowie bolidu FW42

Vettel poważnie traktuje zagrożenie ze strony Leclerca

Daniił Kwiat z najlepszym czasem 3. dnia testów w Barcelonie

Relacja z trzeciego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Grosjean krytykuje nowe przepisy dotyczące koców grzewczych

Nowy bolid Williamsa zadebiutował na torze

Netflix opublikował zwiastun serialu "F1: Jazda o życie"

Sirotkin: Funkcja rezerwowego kierowcy Renault to dobra opcja

Pirelli: Nawierzchnia toru odpowiedzialna za dobre czasy w Barcelonie

Tost: Przewaga Ferrari nad Mercedesem może wynosić 0,5s

Racing Point planuje powiększenie siedziby

19.02.2019

Ricciardo: Nagle poczułem się tak, jakbym wjechał w zakręt z otwartym DRS

Vettel: Szerokie przednie skrzydła wyglądają dziwnie

Gasly: Utrata panowania nad bolidem była niespodzianką

Honda: Koncepcja kompaktowego silnika nie wpłynie negatywnie na osiągi

Leclerc kontynuuje dobrą passę Ferrari podczas testów

Relacja z drugiego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Więcej wiadomości

  Archiwum 2016
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Bolid Renault zaliczył wszystkie testy zderzeniowe

Ekipa jest teraz na prostej drodze by przetestować swoją konstrukcję na torze.
Mateusz Szymkiewicz, 20 stycznia 2016, wyświetlenia: 1900<< | lista | T- | T+ | >>
Zespół Renault potwierdził, iż jego bolid na sezon 2016 zaliczył wszystkie testy zderzeniowe.

Francuski producent po sześcioletniej przerwie wraca do Formuły 1 z fabrycznym zespołem i w tym celu odkupił ekipę Lotus od Gerarda Lopeza. Jednym z pierwszych kroków do wykonania było uzyskanie homologacji dla tegorocznego bolidu i jak teraz potwierdzono, udało ją się uzyskać po zaliczeniu wszystkich testów zderzeniowych.

W tej sytuacji Renault może skupić się na przygotowaniach do przetestowania swojej najnowszej konstrukcji na torze. Jak zapowiadano, ma ona wyjechać już podczas pierwszej sesji testowej w Barcelonie zaplanowanej w dniach 22-25 lutego.



Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.02.2019  Sirotkin: Funkcja rezerwowego kierowcy Renault to dobra opcja
19.02.2019  Ricciardo: Nagle poczułem się tak, jakbym wjechał w zakręt z otwartym DRS
16.02.2019  Daniel Ricciardo pokonał pierwsze kilometry za sterami Renault R.S.19
14.02.2019  Hulkenberg: Moja przyszłość w Renault zależy od pojedynku z Ricciardo
13.02.2019  Renault może zrezygnować z sobotniego shakedowne'u bolidu R.S.19
Tagi:
Renault

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
michal132, 20.01.2016 20:06[!]
Bardzo mnie to cieszy. Kasa jest technicy też nie najgorsi może w trakcie sezonu zobaczymy coś ciekawego, teraz będzie można się wykazać i wprowadzać jakieś ulepszenia bo w ostatnim sezonie to wszystko zostało na desce kreślarskiej. Mam nadzieję że silnik też będzie poprawiony :D
bartoszcze, 20.01.2016 20:49[!]
Obym się mylił, ale to może sugerować, że faktycznie jadą na nieznacznie tylko zmienionym modelu zeszłorocznym.
michal132, 20.01.2016 21:03[!]
zeszłoroczne auto nie było wcale złe, brakowało tylko rozwoju w trakcie sezonu ;)
dan193t, 20.01.2016 22:22[!]
Na pewno lepiej przejąc Lotusa z 2015 niż Benettona z 2001 ;)
samwieszkto, 20.01.2016 22:36[!]
@bartoszcze
Skąd taki wniosek?
Michal2_F1, 20.01.2016 22:42[!]
Sepang:
Benetton 2001 - 1:38,086
Lotus 2015 - 1:40,303    

:)
bartoszcze, 20.01.2016 22:50[!]
@samwieszkto
Chodziły takie plotki i bardzo szybko skończyli budowę. A przecież nawet jeśli w trakcie sezonu rzucili jakieś wolne zasoby na nowy projekt, to niekoniecznie pod silnik Renault akurat.
Ale to spekulacja, oczywiście.
samwieszkto, 21.01.2016 08:49[!]
@bartoszcze
Jeśli chodzi o budowę pod silnik Renault to ta opcja na pewno odpada. Permain mówił gdzies ostatnio że auto jest pod silnik Merca
michal132, 21.01.2016 09:33[!]
przecie prowadzili dwie budowy pod renault i merca
samwieszkto, 21.01.2016 09:41[!]
@michal132
Tak i na wszelki wypadek dla Hondy też...

http://f1wm.pl/php/news_id-36935.html
Cytat :
Z kolei dyrektor operacyjny stajni z Enstone – Alan Permane, przyznał, iż przed nimi szalony sezon 2016. „Nie jest tajemnicą, że tegoroczny bolid był projektowany pod jednostkę Mercedesa, a teraz znajdzie się w nim pakiet od Renault. Wiemy, że rok 2016 będzie szalony, przetłumaczcie to sobie jak chcecie”.
bartoszcze, 21.01.2016 11:10[!]
@samwieszkto
Wcześniej akurat opowiadali (nie pamiętam kto - Permane, Chester, Lopez, Gastaldi), że pracowali równolegle nad dwoma wariantami silnikowymi, ale nie chce mi się szukać teraz.
samwieszkto, 21.01.2016 12:27[!]
W takim razie zwracam honor
rno2, 21.01.2016 12:49[!]
Jakiś czas temu czytałem wypowiedź chyba Franza Tosta (kiedy jeszcze STR nie miało umowy z Ferrari), że wbrew pozorom obecnie zmiana dostawcy w kontekście dostosowania bolidu nie jest taka trudna jak za czasów V8.
SirKamil, 21.01.2016 14:47[!]
Zaliczenie zderzeniówki nie jest równoznaczne z zakończeniem budowy samochodu.
bartoszcze, 21.01.2016 16:46[!]
@SirKamil
W sumie racja, to co jest największą różnicą względem zeszłego sezonu, jest z tyłu.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca