F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.02.2019

McLaren i Toro Rosso osiągnęły porozumienie w sprawie Jamesa Keya

Russell: Przykład Force India z sezonu 2015 daje nadzieję Williamsowi

Pirelli zaprezentowało program testów ogumienia w trakcie sezonu 2019

Osaka zainteresowana organizacją ulicznego wyścigu F1

Williams zorganizuje w piątek dzień filmowy z bolidem FW42

21.02.2019

Red Bull spodziewa się bardziej dojrzałego Verstappena

Pirelli ujawnia szacunkowe różnice pomiędzy mieszankami

Leclerc: Nasi rywale kryją swój prawdziwy potencjał

Marko: Nigdy nie mieliśmy lepszych zimowych przygotowań

Kubica: Miałem dziś tylko 12 okrążeń na wyczucie bolidu

Hulkenberg na czele tabeli na zakończenie pierwszej rundy testów

Relacja z czwartego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Hamilton: Ciężko oczekiwać, że Leclerc od razu dorówna Vettelowi

Organizatorzy GP USA stracą dofinansowanie z budżetu stanowego?

Perez obawia się o przyszłość GP Meksyku

Ocon: Jestem pod wielkim wrażeniem zaangażowania Hamiltona

20.02.2019

Kwiat studzi emocje po ustanowieniu najlepszego czasu dnia

W czwartek Williams planuje rozpocząć testy aerodynamiczne FW42

Horner: Nie mamy problemów z wibracjami silnika Hondy

Williams przeprosiła za opóźnienie w budowie bolidu FW42

Więcej wiadomości

  Archiwum 2016
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Vettel: Zmiany w bolidzie Ferrari zostaną szybko zauważone

Nowy bolid włoskiej ekipy ma mieć krótszy nos, węższy tył oraz zmiany w przednim zawieszeniu.
Mateusz Szymkiewicz, 1 lutego 2016, wyświetlenia: 1835<< | lista | T- | T+ | >>


Sebastian Vettel uważa, że zmiany w najnowszym bolidzie Ferrari zostaną bardzo szybko zauważone.

Według wcześniejszych spekulacji mediów, tegoroczna konstrukcja o roboczej nazwie 667 ma mieć krótszy nos w stylu Toro Rosso STR10, węższy tył, natomiast projekt przedniego zawieszenia pull-rod ma zostać porzucony.

Jak ujawnił kierowca stajni z Maranello – Sebastian Vettel, zmiany dokonane przez inżynierów powinny zostać bardzo szybko dostrzeżone, natomiast on sam był zaangażowany w rozwój najnowszego bolidu. „Kilka rzeczy ulegnie zmianie i zostaną one dostrzeżone już na bardzo wczesnym etapie. Przez niemal cały zeszły rok byłem zaangażowany w rozwój tegorocznego bolidu. Myślę, że jesteśmy na właściwej drodze” – powiedział Niemiec.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.02.2019  Vettel poważnie traktuje zagrożenie ze strony Leclerca
19.02.2019  Vettel: Szerokie przednie skrzydła wyglądają dziwnie
19.02.2019  Wolff zaskoczony słowami Binotto o priorytecie dla Vettela
18.02.2019  Villeneuve: Vettel znajduje się pod presją ze względu na Leclerca
17.02.2019  Ferrari SF90 zadebiutowało na torze
Tagi:
Vettel S.
Ferrari

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca