F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.02.2019

Relacja z czwartego dnia testów w Barcelonie (17:00)

Hamilton: Ciężko oczekiwać, że Leclerc od razu dorówna Vettelowi

Organizatorzy GP USA stracą dofinansowanie z budżetu stanowego?

Perez obawia się o przyszłość GP Meksyku

Ocon: Jestem pod wielkim wrażeniem zaangażowania Hamiltona

20.02.2019

Kwiat studzi emocje po ustanowieniu najlepszego czasu dnia

W czwartek Williams planuje rozpocząć testy aerodynamiczne FW42

Horner: Nie mamy problemów z wibracjami silnika Hondy

Williams przeprosiła za opóźnienie w budowie bolidu FW42

Vettel poważnie traktuje zagrożenie ze strony Leclerca

Daniił Kwiat z najlepszym czasem 3. dnia testów w Barcelonie

Relacja z trzeciego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Grosjean krytykuje nowe przepisy dotyczące koców grzewczych

Nowy bolid Williamsa zadebiutował na torze

Netflix opublikował zwiastun serialu "F1: Jazda o życie"

Sirotkin: Funkcja rezerwowego kierowcy Renault to dobra opcja

Pirelli: Nawierzchnia toru odpowiedzialna za dobre czasy w Barcelonie

Tost: Przewaga Ferrari nad Mercedesem może wynosić 0,5s

Racing Point planuje powiększenie siedziby

19.02.2019

Ricciardo: Nagle poczułem się tak, jakbym wjechał w zakręt z otwartym DRS

Więcej wiadomości

  Archiwum 2016
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Renault zaprezentowało w Paryżu swój zespół F1

Francuska stajnia potwierdziła między innymi podpisanie umowy z Kevinem Magnussenem.
Nataniel Piórkowski, 3 lutego 2016, zmieniony 08.02.2016 12:14, wyświetlenia: 10067<< | lista | T- | T+ | >>

Podczas specjalnej konferencji prasowej zorganizowanej w Paryżu, Renault ujawniło szczegóły dotyczące swego nowego projektu w Formule 1, potwierdzając zatrudnienie Kevina Magnussena.

W grudniu ubiegłego roku, na fali niezwykle negatywnych i szkodliwych wizerunkowo relacji z Red Bullem, kierownictwo Grupy Renault zdecydowało się na całkowitą zmianę strategii zaangażowania w wyścigi królowej sportów motorowych, potwierdzając przejęcie większościowego pakietu udziałów należącym do Genii Capitals Lotusie i powrót do stawki ze swoim fabrycznym zespołem.

Zgodnie z doniesieniami, jakie pojawiały się w mediach w ciągu kilku ostatnich dni, Magnussen zajmie wyścigowy fotel należący dotychczas do Pastora Maldonado. Wenezuelczyk, którego karierę w wymierny sposób wspierał w ostatnich latach koncern petrochemiczny PDVSA, w poniedziałek podzielił się ze swoimi kibicami informacją o tym, iż w tym roku nie będzie bronił barw stajni z Enstone.

Do końca ubiegłego sezonu Magnussen był związany z McLarenem, gdzie w 2014 roku pełnił funkcję kierowcy wyścigowego. Po tym, jak przed startem ubiegłorocznych mistrzostw team z Woking podjął decyzję o zatrudnieniu Fernando Alonso, funkcja syna byłego zawodnika F1 – Jana, została ograniczona do kierowcy rezerwowego. Po budzącym kontrowersje rozstaniu z McLarenem Magnussen pracowicie poszukiwał możliwości pozostania w środowisku serii Grand Prix i ostatecznie skorzystał na niestabilnej sytuacji finansowej PDVSA, gwarantując sobie kontakt z zespołem Renault.

Kierowcą rezerwowym zespołu został urzędujący mistrz GP3 – Esteban Ocon.

Podczas spotkania z prasą, francuski koncern ogłosił, że w od bieżącego sezonu, ekipa z Enstone będzie rywalizowała w serii Grand Prix jako Renault Sport Formula 1 Team. Głównym kolorem malowania bolidów RS16 będzie czerń, wzbogacona o kontrastujące dodatki w odcieniach żółci. Zaznaczono jednak, że schemat kolorystyczny może ulec zmianom przed Grand Prix Australii.

Dyrektorem wyścigowym zespołu zostanie Frederic Vasseur. Przez dziesięć ostatnich lat Francuz przewodził z sukcesami działalności ekipy ART, która w ubiegłym roku, dzięki doskonałej jeździe Stoffela Vandoorne'a zapewniła sobie podwójną koronę mistrzowską w GP2. Wcześniej Vasseur współpracował w różnych juniorskich seriach z takimi kierowcami jak Nico Rosberg, Lewis Hamilton, Sebastian Vettel, Paul di Resta, Nico Hulkenberg, Jules Bianchi, Esteban Gutierrez czy Valtteri Bottas.

Dyrektorem technicznym Renault został Bob Bell. Partnerami Renault Sport F1 Team będą zgodnie z oczekiwaniami Infiniti (część Renault-Nissan Alliance) oraz koncern petrochemiczny Total.

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.02.2019  Sirotkin: Funkcja rezerwowego kierowcy Renault to dobra opcja
19.02.2019  Ricciardo: Nagle poczułem się tak, jakbym wjechał w zakręt z otwartym DRS
16.02.2019  Daniel Ricciardo pokonał pierwsze kilometry za sterami Renault R.S.19
14.02.2019  Hulkenberg: Moja przyszłość w Renault zależy od pojedynku z Ricciardo
13.02.2019  Renault może zrezygnować z sobotniego shakedowne'u bolidu R.S.19
Tagi:
Renault
Magnussen K.
Ocon E.
Vasseur F.

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
mati2050, 04.02.2016 20:58[!]
@Basshuntersw To jest wizja Renault z gazety "F1 Racing". Zdjęcie pochodzi z ich magazynu, dostępnego z resztą w Polsce. Oni drukowali to, gdy Renault nie zaprezentowało jeszcze swoich barw,a chcieli swoją gazetę jakoś ubarwić, więc stworzono tą właśnie animację.
Aquos, 05.02.2016 17:24[!]
Fajne malowanie - szkoda, że planują je zmienić.
marvin, 09.02.2016 23:27[!]
@Aquos nie wiadomo czy je zmienią i w jakim zakresie
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca