F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika

Salo: SMP domagało się od Williamsa obniżki wartości umowy sponsorskiej

06.12.2018

System Halo uchronił Leclerca podczas kolizji z Alonso w GP Belgii

Marko: Super Formula jest dobrym poligonem przed F1

05.12.2018

Szefowie zespołów uznali Hamiltona za najlepszego kierowcę w sezonie 2018

Giovinazzi: Doświadczenie z 2017 roku nie będzie pomocne w sezonie 2019

Lucas Auer dołączył do juniorskiego programu Red Bulla

Isola: Problemom F1 nie są winne wyłącznie opony

Więcej wiadomości

  Archiwum 2016
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Williams zaprezentował bolid FW38

Sir Frank przyznaje, że utrzymanie trzeciego miejsca w stawce może okazać się wyzwaniem.
Nataniel Piórkowski, 19 lutego 2016, wyświetlenia: 6350<< | lista | T- | T+ | >>

Williams zaprezentował swój tegoroczny bolid – FW38, przyznając, że utrzymanie pozycji bezpośrednio za Mercedesem i Ferrari może okazać się sporym wyzwaniem.

Po dwóch sezonach, w których stajni z Grove udawało się kończyć mistrzostwa z trzecią lokatą w klasyfikacji konstruktorów, Sir Frank Williams przyznaje, że w tym roku powtórzenie tego osiągnięcia może nie być takie proste. „Rezultaty takie jak te były wspaniałe, biorąc pod uwagę nasze zasoby, ale utrzymanie tego poziomu będzie teraz wyzwaniem” – powiedział.

„Damy jednak z siebie wszystko – jesteśmy zdeterminowani, aby kontynuować proces poprawy, ponieważ zawsze tylko zwycięstwa dają ostatecznie pełne zadowolenie. U progu sezonu 2016 dysponujemy bardzo stabilnym zespołem. Valtteri i Felipe będą ze sobą współpracować trzeci sezon z rzędu. Są dobrymi partnerami i obaj odznaczają się szybkością i regularnością” – dodał Brytyjczyk.

„Naszą przewagą będzie także stabilność departamentu technicznego – mamy u siebie kilka z najlepszych umysłów inżynieryjnych w całej stawce. Przed nami kilka pracowitych tygodni testów, podczas których będziemy chcieli się dowiedzieć więcej o naszym pakiecie i jak najlepiej przygotować bolid do pierwszego wyścigu sezonu. Z dokładną oceną naszego miejsca w stawce będziemy musieli poczekać do Melbourne, ale jestem pewny, że ciężka praca wykonana w trakcie zimowej przerwy pozwoli nam powrócić do walki w dobrej formie” – zakończył założyciel i szef Williams Racing.

Wiceszefowa angielskiego zespołu – Claire Williams jest przekonana, że dzięki stabilności przepisów technicznych, bolid FW38 okaże się konkurencyjną konstrukcją. „Rozpoczęliśmy prace projektowe nad FW38 wcześniej niż zazwyczaj i mamy nadzieję, że ten dodatkowy rozwój postawi nas w dobrej pozycji u startu tegorocznych mistrzostw. Bolid jaki dziś przedstawiamy nie jest ostateczną konstrukcją – planujemy już poprawki na Melbourne i będziemy naciskać na rozwój przestrzeni sezonu”.

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
09.12.2018  Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy
07.12.2018  Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019
07.12.2018  Salo: SMP domagało się od Williamsa obniżki wartości umowy sponsorskiej
04.12.2018  Sirotkin: Drugi sezon w Formule 1 wydawał się dosyć oczywisty
03.12.2018  Nicholas Latifi został rezerwowym kierowcą Williamsa
Tagi:
Williams
Williams F.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Anderis, 19.02.2016 10:21[!]
Liczyłem, że chociaż odrobinę zmodyfikują malowanie, a tu stara bida. Szkoda, że tak uparcie trzymają się tych czarnych skrzydeł.
Wolek, 19.02.2016 10:39[!]
Nie zawsze fajne jest zmienianie malowania co sezon. A Williams w takiej odsłonie jest naprawdę ładny. Po co coś zmieniać?
Kamikadze2000, 19.02.2016 10:55[!]
Po co zmieniać malowanie, które jest dobre? Jak się dobrze przyjrzeć, na pewno rozmieszczenie reklam jest inne. Chyba jest ich trochę więcej. ;)
Medoks1, 19.02.2016 11:25[!]
Stracili Kemppi z tego co wiadomo było już wcześniej. Ale o nowych jakoś jeszcze nie słyszałem.
Malowanko dla mnie jest ok, choć liczyłem na jakieś bardziej zmodyfikowane.
enstone, 19.02.2016 12:08[!]
Za mało pasów Martini, mogliby je jakoś przeciągnąć po bocznych sekcjach.
ICEman, 19.02.2016 14:59[!]
Wygląda jak zeszłoroczny phhhh
Pavlos Le Paul, 19.02.2016 15:09[!]
@ICEman Masz rację. Przez chwilę myślalem czy nie cofnąłem się do 2015 roku.
mati2050, 19.02.2016 15:51[!]
Zaskakująco podobny do FW37 z zeszłego roku... Spodziewałem się bardziej widocznych zmian.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca