F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Ferrari: Musieliśmy zwolnić Arrivabene, aby w zespole pozostał Binotto

10.01.2019

Ocon zdeterminowany, by powrócić do Formuły 1 w sezonie 2020

Andreas Seidl został nowym dyrektorem zarządzającym McLarena

Valtteri Bottas stracił wsparcie wieloletniego sponsora

09.01.2019

Tost: Władze F1 powinny zredukować docisk bolidów o 40-50 procent

Ocon: Racing Point zniweluje stratę do czołowej trójki

Grosjean: Renault powinno obawiać się Haasa w sezonie 2019

Sirotkin zostanie drugim kierowcą rozwojowym Ferrari?

Sauber zaprezentuje nowy bolid 14 lutego?

08.01.2019

Laurent Mekies faworytem do objęcia posady dyrektora technicznego Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2016
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

McLaren oficjalnie zaprezentował MP4-31

Prezentację najnowszej konstrukcji poprzedził wyciek jej zdjęć do Internetu.
Mateusz Szymkiewicz, 21 lutego 2016, wyświetlenia: 7539<< | lista | T- | T+ | >>

Ekipa McLaren oficjalnie zaprezentowała model MP4-31, którego zdjęcia wyciekły do internetu już kilka godzin wcześniej.

Początkowo bolid stajni z Woking miał zostać zaprezentowany dziś w południe za pośrednictwem Internetu, lecz już w nocy z soboty na niedzielę pojawiły się w internecie jego pierwsze grafiki, które opublikował serwis f1fanatic.co.uk. Z tego powodu zespół zdecydował się na wcześniejszą prezentację i już kilkanaście minut po dziewiątej wydano oficjalną publikację.

Jak możemy zauważyć na zdjęciach, McLaren zdecydował się w tym roku zmodyfikować budowę nosa, który wydaje się być węższy i ma masywniejsze mocowanie skrzydła. Ponadto inżynierowie brytyjskiej ekipy najprawdopodobniej zdecydowali się na zastosowanie „kanału S”, którego zadaniem jest przenoszenie powietrza przez nos do dolnych struktur bolidu w celu poprawienia docisku aerodynamicznego.

Zauważalne są również nieco większe sekcje boczne, co ma najpewniej związek z gruntowną przebudową jednostki napędowej Hondy, która była źródłem największych problemów stajni z Woking w sezonie 2015. Modyfikacji uległo także malowanie, na którym widnieje teraz mniej koloru czerwonego niż przed rokiem.

MP4-31 zadebiutuje na torze wyścigowym już jutro podczas pierwszego dnia przedsezonowych testów w Barcelonie. W poniedziałek oraz środę nad nowym bolidem ma pracować z inżynierami Jenson Button, natomiast we wtorek oraz czwartek stery przejmie Fernando Alonso.

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
11.01.2019  Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie
10.01.2019  Andreas Seidl został nowym dyrektorem zarządzającym McLarena
03.01.2019  McLaren zaprezentuje tegoroczny bolid 14 lutego
02.01.2019  Brown: Norris otrzyma czas na to, by zabłyszczeć w F1
28.12.2018  Brown: Restrukturyzacja McLarena nie dobiegła jeszcze końca
Tagi:
McLaren

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
mikonegatio, 21.02.2016 17:13[!]
@Yurek problem w tym, że Ty zamiast zająć się meritum sprawy to zbaczasz w kierunku składania mi jakichś absurdalnych porad żebym składał aplikacje do Mclarena. Tak się nie powinno dyskutować.
Yurek, 21.02.2016 17:18[!]
Absurdalna porada na absurdalny tok myślenia.
badyl, 21.02.2016 17:35[!]
Cytat mikonegatio :
Przednie skrzydło generuje niewielką część całego docisku aerodynamicznego.

Że co? Około 25% całego samochodu to niewielka część? Proszę...
Podłoga to kolejne koło 40%, więc nie wiem co ty bierzesz pod uwagę mówiąc o aucie, że się nie zmieniło...
mikonegatio, 21.02.2016 18:56[!]
@badyl Ale większość z tych 25% to jest już i tak wygenerowana przez sam kształt podstawy tego skrzydła. Jakieś różnice w poszczególnych owiewkach i innych dziwactwach na przednim skrzydle ma już naprawdę nikłe znaczenie. To samo z podłogą. Tam już jest wyczerpana możliwość wielkiego rozwoju.
paymey852, 21.02.2016 20:26[!]
@mikonegatio
najlepszym dowodem jak bardzo jesteś w błędzie jest bolid Adriana N.
https://www.youtu.../watch?v=ZlDnd3B1rhs

po za tym oceniasz zmiany JEDYNIE zewnętrzne a ta najważniejsza jest w środku
gnt3c, 21.02.2016 20:44[!]
do odśnieżania dobry
mikonegatio, 21.02.2016 20:56[!]
@paymey852 nie wiem co to ma niby ukazać. Wszystkie skrzydła z obecnej stawki robią takie cuda.
paymey852, 21.02.2016 23:22[!]
"nie wiem co to ma niby ukazać''
to że docisk podłogi zaczyna się na przednim skrzydle.

Dla ciebie przednie skrzydło to taki standardowy prostokąt z przodu

porównaj sobie RedBulla z Mercem .
oprócz p. skrzydła wyglądają podobnie tak jak reszta stawki a jednak w mokrych warunkach pokazują potencjał
komentarze typu nie poprawili się bo nie widzę na zdjęciu - są delikatnie mówiąc zabawne
ds90, 21.02.2016 23:47[!]
Jestem zaskoczona, bo widziałam mnóstwo komentarzy wychwalających jaki to nie jest chudziutki ten bolid, a mnie także wydaje się jakiś taki niezgrabny... Tak jak większości z Was. Może to mocowanie przedniego skrzydła jakoś zaburza mi proporcje.
Co do wyników nie ma sensu przed jutrem przepowiadać przyszłości. Raz, że najważniejszy jest silnik i choćby nie wiem jak genialną pracę aerodynamicy wykonali - jeśli jednostka napędowa nie będzie niezawodna - to i tak za dużo nie zwojują. Dwa - to co jest najbardziej istotne i tak jest niewidoczne dla oka. Poza tym nie od parady ten bolid jest czarny, żeby nie było za dużo widać...
Yurek, 22.02.2016 00:22[!]
Cytat ds90 :
nie ma sensu przed jutrem przepowiadać przyszłości

W zasadzie to nie ma sensu przepowiadać przyszłości przed startem sezonu. Testy to testy, tyle.
Cytat ds90 :
Poza tym nie od parady ten bolid jest czarny

Na znak żałoby, bo Renault i McLaren czują, że im nie pójdzie w tym roku. Lotus w 2012 też miał żałobę, bo się zadłużyli ;)
ds90, 22.02.2016 11:04[!]
Cytat Yurek :
W zasadzie to nie ma sensu przepowiadać przyszłości przed startem sezonu. Testy to testy, tyle.


Oczywiście. Ale jeśli przykładowo będą rekordowo szybcy, to jest to już dość fajna zaliczka. Tak samo w druga stronę. Jak będą jeździć najwolniej, to za dobrze to nie wróży. Wiadomo czego się mniej więcej spodziewać. Ale do wyścigu niecałe 4 tygodnie, a fabryki stać odłogiem nie będą :)
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca