F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.01.2019

Finlandia myśli o organizacji Grand Prix F1

Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy

Vettel: Michael byłby dumny z osiągnięć syna

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2016
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Sauber zaprezentował bolid C35

Celem zespołu jest zapewnienie sobie pozycji w środku stawki.
Nataniel Piórkowski, 29 lutego 2016, wyświetlenia: 4526<< | lista | T- | T+ | >>

Sauber opublikował pierwsze zdjęcia swego tegorocznego bolidu, który we wtorek zadebiutuje na torze przy okazji drugiej tury zimowych testów w Barcelonie.

Podczas pierwszych przedsezonowych zajęć stajnia z Hinwil korzystała z konstrukcji C34, pracując nad zrozumieniem nowego ogumienia Pirelli i testowaniem ustawień.

Dyrektor techniczny Saubera – Mark Smith zapewniał jednak, że opóźnienie debiutu bolidu C35 nie odbije się niekorzystnie na przygotowaniach zespołu do startu nadchodzących mistrzostw świata.

Przy okazji internetowej prezentacji nowego samochodu, szefowa szwajcarskiego teamu – Monisha Kaltenborn powiedziała: „Pragniemy wyraźniej poprawy. Oczywiście postawiliśmy przed nami cel związany z osiągnięciem konkretnej pozycji, ale na starcie ważne jest zapewnienie sobie miejsca w środku stawki. Tylko wtedy będziemy mogli skupić się na walce o lokaty”.

Felipe Nasr dodał: „Trudno jest mi przewidywać, jak będzie wyglądał w tym roku układ sił za czołowymi zespołami i miejsce, w którym sami się znajdziemy. Cały zespół pracował bardzo ciężko nad poprawą różnych obszarów samochodu. Jestem przekonany, że udało się nam dokonać postępów”.

Drugi z zawodników ekipy z Hinwil – Marcus Ericsson podkreślił: „Walka o pozycje staje się coraz ostrzejsza, ale jestem przekonany, że z naszym nowym bolidem dokonamy kroku naprzód, dzięki czemu będziemy regularniej kończyć wyścigi w punktowanej dziesiątce. W ubiegłym roku zaliczyliśmy udany start sezonu. Druga połowa mistrzostw była cięższa i mieliśmy problemy z finiszami w TOP10. Chciałbym więc, abyśmy w tym roku utrzymywali stały kontakt z punktowaną strefą”.

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
09.01.2019  Sauber zaprezentuje nowy bolid 14 lutego?
20.12.2018  Vasseur: Sauber wciąż powiększa personel
17.12.2018  Vasseur: Ericsson dokonał olbrzymich postępów w sezonie 2018
14.12.2018  Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera
07.12.2018  Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid
Tagi:
Sauber

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
dan193t, 29.02.2016 12:39[!]
Wygląda lepiej od zeszłorocznego, oby i w praktyce byl szybszy. Czas znów pokonać McLarena ;)
michal132, 29.02.2016 13:11[!]
ciekawe tylne zawieszenie i skrzydło
Carolius, 29.02.2016 13:44[!]
Samochód wygląda na bardzo zgrabny. Moją uwagę również przykuło tylne skrzydło. :) Ciekawi mnie ta walka w środku stawki. Sauber również ma jednostkę napędową Ferrari z 2015 roku?
michal132, 29.02.2016 14:26[!]
Sauber ma silnik z 2016
iceneon, 29.02.2016 14:42[!]
Coś czuję w kościach, że Sauber poleci na samo dno.
Anderis, 29.02.2016 14:53[!]
Czy mi się zdaje, czy trochę przybyło sponsorów? :)
Mariusz, 29.02.2016 17:00[!]
Pozytywną wiadomością jest to, że prawdopodobnie to ostatni rok Ericssona w zespole Sauber.
Ambrozya, 29.02.2016 18:46[!]
Bez szału, bardzo podobny do zeszłorocznego. Baj de łej jakoś F1 coraz mniej mnie interesuje. Jakieś dziwne przepisy, roszady i inne nie do końca zrozumiałe rzeczy... Prawie wszyscy pokazali swoje bolidy, pierwszy wyścig za niecałe 3 tygodnie. Jak jeszcze kilka lat temu czekałem na wyścig, na pierwsze treningi tak teraz mam na to wywalone. Czy to moje zdanie, że F1 stała się tak mało atrakcyjna i do bólu przewidywalna czy co?
dxx91, 29.02.2016 19:37[!]
@Ambrozya Ja już dwa lata temu przerzuciłem się na NASCAR i IndyCar, mimo, że większość to "jazda w lewo", to na prawdę ogląda się bardzo przyjemnie i dzieje się dużo - w jednym wyścigu więcej niż w całym sezonie F1.

Co do tematu, to życzę Sauberowi jak najlepiej, głównie z sentymentu do (BMW) Sauber i początków Kubicy... pomyśleć, że to już 10 lat. Aczkolwiek... czarno to widzę.
Yurek, 29.02.2016 19:45[!]
A ja życzę Sauberowi jak najlepiej z sentymentu do HHF, a F1 kocham tak samo jak 5 czy 15 lat temu. I nie czuję się gorszy ani przez jedno, ani przez drugie.
bartoszcze, 29.02.2016 19:54[!]
@dxx91
Jeszcze tylko opowiedz, że Przed Laty w wyścigu F1 działo się więcej niż obecnie w sezonie i będziemy w domu :D
dxx91, 29.02.2016 19:59[!]
@Yurek Broń Boże nie wypominam, że ktoś jest gorszy bo ogląda F1/nie ogląda NASCAR i IndyCar. Może źle się wyraziłem z tym "przerzuceniem "- raczej nie opuszczam (w miarę możliwości) wyścigów królowej.

Sam jak na ironię kiedyś psioczyłem na amerykańskie serie, że jak to można się pasjonować autami, które skręcają tylko w lewo - jak widać, można.

Nie chciałem nikogo urazić.
Ambrozya, 29.02.2016 20:06[!]
Dzieje się więcej niż kilka sezonów temu ale wszystko to jest wymuszone durnymi przepisami. Po co jakieś DRSy czy zmuszanie do korzystania z dwóch rodzajów opon? Ktoś kogoś wyprzedzi bo sobie podniesie skrzydełko, a drugi nie może? To jest ta królowa sportów motorowych? F1 ma być brutalnie szybka, nieekologiczna, głośna i dawać radość tak kierowcom jak i widzom. To jest widowisko i poligon dla nowych technologii, a nie jazda o kropelce wspomagana prądem zaadoptowana z samochodów drogowych. Pomijam już fakt absurdalnego karania kierowców według "widzi mi się" sędziów. Za rzekome spowodowanie kolizji doliczane jest 5, a może 20 sekund kary. I to jest kara albo po wyścigu albo "stop & go". Bezsens totalny. Jeśli ktoś się dał wypchnąć z toru to jego wina, mógł inaczej wyprzedzać lub nie podkładać się pod drugiego i bardziej uważać. A to, że ktoś wiedzie innemu w bagażnik? No trudno, w kolejnym wyścigu może będzie na odwrót i skorzysta inny zawodnik (vide Hamilton i Kubica pewnego roku w Kanadzie). Do tego wszystkiego jeszcze te zastanawiające punkty karne, dla przeciętnego oglądacza również niezrozumiałe. I co mi po takim sztucznym urozmaiceniu zabawy, jeżeli dwie godziny po minięciu linii mety okazuje się, że wygrał jednak kto inny, bo pierwszemu doliczono karę kilkunastu sekund za najechanie na jakąś linię. Chcę widzieć walkę na torze, wyprzedzanie, szybkość, słyszeć hałas i nie zastanawiać się co to są te paseczki na oponach i do czego służą. Chyba w tym sporcie nie o to chodzi.
Faktycznie, NASCAR, Indy czy chociaż MotoGP (mimo, że nie lubię motocykli) jest o wiele ciekawsze. A jeszcze nie tak dawno taka sytuacja była nie do pomyślenia...
Yurek, 29.02.2016 22:06[!]
Cytat dxx91 :
Nie chciałem nikogo urazić.

Nie uraziłeś mnie. Oglądałem kiedyś namiętnie Indy i NASCAR, nawet kibicowałem Markowi Martinowi. Ale zauważyłem tendencję, że wielu fanów F1 tupie nóżkami, bo im się zmiany nie podobają. I to niekoniecznie kubicomaniacy (bo tacy typowi się już wykruszyli), ale ludzie, którzy oglądali F1 jeszcze za komuny. Ja nigdy nie uważałem siebie za maniaka Indy, NASCAR, 500cm, rallycrossu, nawet rajdów, mimo że wszystkie te dyscypliny swego czasu oglądałem - ale zawsze fascynowałem się F1 i cieszę się, że ta fascynacja jest taka sama, a może i większa, niż w 1998 roku. Mimo postępującej tępoty Ecclestone'a, idiotycznych przepisów, przepychanek itd. itd. To pewnie tak jak z żoną, czy kocha się ją po latach, kiedy ma zmarszczki, zaczyna zrzędzić i zaczyna ją boleć głowa akurat zawsze wtedy, kiedy byś tego nie chciał?
@Ambrozya - w skrócie - chociaż jak wspomniałem, bolą mnie przepychanki i rekordy mające ponad 10 lat - nie zgadzam się z Tobą w połowie rzeczy. Powiem tak, napisałeś:
Cytat Ambrozya :
Chcę widzieć walkę na torze, wyprzedzanie, szybkość, słyszeć hałas

Walka - jest, wyprzedzanie - jest, szybkość - jest. Hałasu, przyznaję, nie ma.
Cytat Ambrozya :
nie zastanawiać się co to są te paseczki na oponach i do czego służą

Zupełnie jak typowy niedzielny kibic. Przepraszam, nie zarzucam Ci tego, ale właśnie tak to wygląda.
kwmb, 01.03.2016 08:54[!]
@dxx91 Akurat w Indy jest już mało owali :p
Ambrozya, 01.03.2016 14:43[!]
@Yurek Bo dokładnie tak miało zabrzmieć. Cieszę się, że moje przesłanie zostało poprawnie zinterpretowane :)

Natomiast co do niedzielnych to obawiam się, że jednak to właśnie oni stanowią gro oglądaczy F1 i z nimi powinna się liczyć cała "góra" od Formuły 1, a nie garstka takich fanów ciekawych każdego szczegółu.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca