F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2016
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Rosberg z najlepszym czasem pierwszego dnia drugiej tury testów

Niemiec uzyskał swój najlepszy wynik na oponach wykonanych z miękkiej mieszanki.
Nataniel Piórkowski, 1 marca 2016, wyświetlenia: 3684<< | lista | T- | T+ | >>

Korzystający z miękkiej mieszanki ogumienia Nico Rosberg uzyskał najlepszy czas okrążenia podczas pierwszego dnia drugiej tury przedsezonowych testów w Barcelonie.

Niemiec uzyskał rekordowy rezultat podczas porannej części zajęć, wykonując jeden krótki przejazd. Mercedes zapowiedział już, że w tym tygodniu nie będzie sprawdzał pracy dwóch najbardziej miękkich rodzajów opon, skupiając się na pracy nad pośrednim ogumieniem.

Nieco gorszy rezultat od Rosberga odnotował Valtteri Bottas, w którego Williamsie znalazły się opony wykonane z ultramiękkiej mieszanki. Solidnym czasem na oponach wykonanych z miękkiej mieszanki popisał się Fernando Alonso. Hiszpanowi udało pokonać się dzisiaj aż 93 okrążenia, ale w samej końcówce porannej sesji doprowadził do wywieszenia czerwonej flagi.

Za Hiszpanem znalazł się kolejny kierowca, który na kilka minut doprowadził we wtorek do przerwania zajęć – Kimi Raikkonen został zmuszony do godzinnej przerwy z uwagi na usterkę skrzyni biegów. W wyniku problemów z hamulcami sporo czasu na torze stracił także piąty w tabeli Daniił Kwiat.

Drugą połowę czołowej dziesiątki otwiera nazwisko Lewisa Hamiltona. Brytyjczyk, który po południu przejął stery konstrukcji W07 od Rosberga skoncentrował się na wykonywaniu dłuższych przejazdów na pośredniej mieszance ogumienia. Za urzędującym czempionem F1 uplasowali się najbardziej pracowity kierowca dnia – Max Verstappen oraz Nico Hulkenberg w Force India VJM09.

Druga tura testów nie rozpoczęła się po myśli Haasa – Esteban Gutierrez przejechał zaledwie 23 kółka, po czym inżynierowie amerykańskiego zespołu odkryli skomplikowany problem z układem paliwowym. Pomimo zapowiedzi powrotu na tor po przerwie na lunch mechanikom zabrakło czasu na usunięcie usterki, a Meksykanin finiszował dzień na jedenastej lokacie z czasem 1:26,661. Felipe Nasr wykręcił dziewiąty czas dnia za kierownicą debiutującego na torze Saubera C35, który pokonał 103 okrążenia.

Pokaźną liczbę okrążeń zgromadził na swoim koncie także Kevin Magnussen. W ostatnich piętnastu minutach Duńczyk zatrzymał jednak swój bolid w trzecim zakręcie powodując wywieszenie czerwonych flag. Rio Haryanto przejechał przez cały dzień tylko 45 kółek, tracąc przed południem sporo cennego czasu na torze z powodu trudnego do usunięcia wycieku oleju.

Testy grupowe w Montmelo, dzień 1/4 - 01.03.2016, Catalunya - 4,655 km
P. KierowcaNar.Zespół / bolidOp.Czas okr.StrataOdstępOkr.Km
1. Nico RosbergMercedes W071:23,022--82381,710
2. Valtteri BottasWilliams Mercedes FW381:23,2290,2070,207123572,565
3. Fernando AlonsoMcLaren Honda MP4-311:24,7351,7131,50693432,915
4. Kimi RaikkonenFerrari SF16-H1:24,8361,8140,10172335,160
5. Daniił KwiatRed Bull TAG-Heuer RB121:25,0492,0270,21369321,195
6. Lewis HamiltonMercedes W071:25,0512,0290,00290418,950
7. Max VerstappenToro Rosso Ferrari STR111:25,1762,1540,125144670,320
8. Nico HulkenbergForce India Mercedes VJM091:25,3362,3140,160121563,255
9. Felipe NasrSauber Ferrari C351:25,4932,4710,157103479,465
10. Kevin MagnussenRenault RS161:25,7602,7380,267119553,945
11. Esteban GutierrezHaas Ferrari VF-161:26,6613,6390,90123107,065
12. Rio HaryantoManor Mercedes MRT051:27,6254,6030,96445209,475
Wszystkie dni należące do tej serii testów: 1/4, 2/4, 3/4, 4/4
Kalendarz testów

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
28.11.2018  Leclerc najszybszy drugiego dnia testów Pirelli w Abu Zabi
28.11.2018  Leclerc na czele po czterech godzinach drugiego dnia testów
27.11.2018  Vettel na czele tabeli pierwszego dnia testów w Abu Zabi
27.11.2018  Bottas najszybszy w porannej wtorkowej sesji testów ogumienia
23.11.2018  Raikkonen weźmie udział w testach opon wspólnie z Sauberem
Tagi:
Testy
Rosberg N.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
mich909090, 01.03.2016 19:10[!]
Merc jest w swoim świecie po raz kolejny. Na tegorocznych testach nie było jeszcze dnia w którym przyjechaliby mniej niż 150 okrążeń! Coś niesamowitego.
Venio, 01.03.2016 23:03[!]
@mich909090, ale to nic.

Cytat mikonegatio :
[Ocena faktycznej szybkości Mercedesa]. Fakty są takie, że na ani jednej sesji testowej nie zabłysnęli jakimiś niesamowitymi czasami. Ferka wydaje się mocniejsza a kto wie czy Red Bull czy FI im też na ogonie już nie siedzi. Gdyby tu chodziło o niezawodność to Mercedes pewnie by wygrywał w cuglach [tłukąc bez sensu te kółka na testach], ale na całe szczęście to jeszcze nie jest WEC i liczy się tylko kilkadziesiąt kółek w czasie weekendu.
MairJ23, 01.03.2016 23:17[!]
@Venio mysle ze mozna o Mercedesie powiedziec ze maja szanse na dominacje znow bo sa bardzo niezawodni i jak pokaza poprzedni rok sa "dosc"szybcy :) wiec moze sie okazac ze w tym roku takze szybcy pozostana.
Reasumujac - moze byc rok dominacji Mercedesa ale nie musi :)
Kamikadze2000, 01.03.2016 23:41[!]
Miejmy nadzieje, że tak dominować nie będą. :))
marios76, 02.03.2016 07:43[!]
@Venio Pod wypowiedzią Massy w tym temacie napisałem ww użytkownikowi propozycje zakładu, że jak Mercedes wygra w Australii, to honorowo opuszcza forum...
mikonegatio: ile trzeba zrobić FL , aby wygrać Mistrzostwa? ;) Odpowiedz proszę, bo piszę z zapytaniem adekwatnym do twojego toku myślenia?
step07, 02.03.2016 08:15[!]
To co wypisuje tutaj @mikonegatio należy traktować jako dobrą porcję humoru na początek dnia. Ja rozumiem, że ktoś dopiero zaczyna się interesować F1, każdy z nas kiedyś miał swój pierwszy sezon tyle, że w takiej sytuacji przynajmniej ja nie udawałbym wielkiego znawcy i nie wypisywał takich herezji aby się nie błaźnić. Nie mówię, że nie można oczywiście pisać komentarzy ale do tego trzeba posiadać minimum wiedzy. A wyżej wymieniony uparcie broni swoich bądź co bądź żałosnych i śmiesznych teorii.
@Kamikadze2000 oby nie było dominacji a Czerwoni zrównali się osiągami z Mercedesem. Fajna by była taka walka ala sezon 2007 tylko tym razem na linii Mercedes - Ferrari :)
marek84, 02.03.2016 11:24[!]
Nie ma raczej szans, żeby ktoś zrównał się z Mercedesem. Przecież oni mają teraz zdecydowanie największe przebiegi (niezawodność, ilość danych), a do tego np. dzisiaj nie jeździli na miękkich czy tam ultramiękkich. Oni są o krok przed Ferrari i dwa kroki przed pozostałymi, być może w specyficznych warunkach na niektórych torach może ich Ferrari podgryzać ale to będzie wszystko. Największym zagrożeniem dla Merca będzie... sam Merc i wewnętrzne gierki pomiędzy kierowcami/członkami zespołu.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca