F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.02.2019

McLaren i Toro Rosso osiągnęły porozumienie w sprawie Jamesa Keya

Russell: Przykład Force India z sezonu 2015 daje nadzieję Williamsowi

Pirelli zaprezentowało program testów ogumienia w trakcie sezonu 2019

Osaka zainteresowana organizacją ulicznego wyścigu F1

Williams zorganizuje w piątek dzień filmowy z bolidem FW42

21.02.2019

Red Bull spodziewa się bardziej dojrzałego Verstappena

Pirelli ujawnia szacunkowe różnice pomiędzy mieszankami

Leclerc: Nasi rywale kryją swój prawdziwy potencjał

Marko: Nigdy nie mieliśmy lepszych zimowych przygotowań

Kubica: Miałem dziś tylko 12 okrążeń na wyczucie bolidu

Hulkenberg na czele tabeli na zakończenie pierwszej rundy testów

Relacja z czwartego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Hamilton: Ciężko oczekiwać, że Leclerc od razu dorówna Vettelowi

Organizatorzy GP USA stracą dofinansowanie z budżetu stanowego?

Perez obawia się o przyszłość GP Meksyku

Ocon: Jestem pod wielkim wrażeniem zaangażowania Hamiltona

20.02.2019

Kwiat studzi emocje po ustanowieniu najlepszego czasu dnia

W czwartek Williams planuje rozpocząć testy aerodynamiczne FW42

Horner: Nie mamy problemów z wibracjami silnika Hondy

Williams przeprosiła za opóźnienie w budowie bolidu FW42

Więcej wiadomości

  Archiwum 2016
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Vettel: Nie rozumiem zaskoczenia nowym systemem czasowki

Niemiec podkreśla, że kierowcy od początku byli przeciwni formatowi eliminacji.
Nataniel Piórkowski, 19 marca 2016, wyświetlenia: 2449<< | lista | T- | T+ | >>


Sebastian Vettel przyznał, że nie rozumie zaskoczenia negatywnym odbiorem nowego formatu kwalifikacji, ponieważ sami kierowcy już dawno przestrzegali przed jego wprowadzeniem.

W zamyśle twórców nowy system rozgrywania czasówki miał zaowocować bardziej aktywną i nieprzewidywalną walką o pozycje na starcie wyścigów. Finalnie jednak w ostaniach minutach Q3 na torze trudno było dostrzec zaciętą rywalizację o poprawę rezultatów.

„Miałem dużo czasu, żeby się przebrać. To nie takie proste, jak może wam się wydawać” – zażartował Vettel po zakończeniu kwalifikacji. „Nie wiem dlaczego wszyscy są zaskoczeni, bo powtarzaliśmy, że właśnie tym skończą się te zmiany. Powiedziano nam, że powinniśmy poczekać z oceną”.

„Na początku czasówka była nieco szalona. Wszyscy przejeżdżali kolejne okrążenia i walczyli o pozycję na torze, bo panował duży ruch. Pod koniec zaś fani na trybunach mogli czuć się rozczarowani. Nie tak powinno to wyglądać. Kibice chcą oglądać Lewisa, Kimiego, mnie, naciskających na limity. Na pewno nie uda się tego osiągnąć poprzez takie przepisy. Nie możemy jednak po prostu krytykować tego co się stało. Potrzebujemy rozsądku i wprowadzenia odpowiednich zmian” – zaakcentował Niemiec.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.02.2019  Vettel poważnie traktuje zagrożenie ze strony Leclerca
19.02.2019  Vettel: Szerokie przednie skrzydła wyglądają dziwnie
19.02.2019  Wolff zaskoczony słowami Binotto o priorytecie dla Vettela
18.02.2019  Villeneuve: Vettel znajduje się pod presją ze względu na Leclerca
17.02.2019  Ferrari SF90 zadebiutowało na torze
Tagi:
Vettel S.
F1 ogólnie
Przepisy
FIA

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
TommyYse, 19.03.2016 09:51[!]
W wywiadzie z włoską telewizją użył swojego ulubionego słowa do sytuacji które niezbyt mu się podobają.
Cytat #5 :
I think it's... sh!t
Kamikadze2000, 19.03.2016 10:06[!]
Od Bahrajnu pewnie wrócą do starego, dobrego systemu. ;)
marion6660, 19.03.2016 10:12[!]
Wszystko przez duże różnice w osiągach poszczególnych zespołów , gdyby stawka była wyrównana to byłyby emocje na bank i te nowe kwalifikacje by się sprawdziły a tak Mercedesy zrobiły po kółku i do garażu. Stary czy nowy format kwalifikacji i tak będzie wiadomo kto gdzie jest w stawce. W F1 nie ma już emocji jak kiedyś.
mariok77, 19.03.2016 10:33[!]
Q3 powinno zostać po staremu z 10 zawodnikami walczącymi o PP. Ośmiu kierowców w Q3 to jakieś nieporozumienie, bo po odliczeniu Mercedesa i Ferrari zostaje czterech, którzy muszą rozstrzygnąć rywalizację w pierwszym przejeździe. Według mnie ciekawa opcja to pozostawienie Q1 w obecnej postaci, Q2 podobnie jak teraz tylko wyeliminowanie pierwszych zawodników 3 minuty później niż obecnie ze względu na powrót do Q3 w starym wydaniu.
paymey852, 19.03.2016 10:35[!]
@Kamikadze2000
Oby nie czekali do Monaco bo będzie masakra
Sgt Pepper, 19.03.2016 10:56[!]
Nowe kwalifikacje to bezsens. Gutierrez .... zauważyliście ?
Luzman7, 19.03.2016 12:15[!]

Zgadzam się w 100%, bo aż mi się żal gościa zrobiło gdy realnie mógł się dużo poprawić, a tu niestety Lipa bo "90" go złapało.
Choć z drugiej strony to wkoncu wina jego strategow.
A i tak najśmieszniejsze było to jak Vettel ostentacyjnie spacerowal sobie w cywilnym ubranku po aleji serwisowej zanim się 3 qual dobrze nie skończył ;)
Michal2_F1, 19.03.2016 12:18[!]
Jutro przed wyścigiem odbędzie się spotkanie szefów i mają porzucić obecny system już od następnego GP. Będzie albo powrót do zeszłorocznego albo zostawiamy Q1 i Q2 + stare Q3. Pierwsza opcja jest bardziej prawdopodobna.
maiesky, 19.03.2016 13:54[!]
No właśnie, jeśli dobrze widziałem, to normalnie Gutierez wszedłby do Q2, tak dobry czas miał.
szajse, 19.03.2016 16:02[!]
Q1 szczególnie na początku całkiem ciekawe, im dalej tym robiło się dziwacznie. Q2 byłem mocno zdziwiony, szczególnie tymi 90 sekundami. Ale Q3 to już był żart. 4 minuty do końca quala a czołowi kierowcy chodzą po pit-lane z napojami w ręku. To ostatni qual w tym systemie, to oczywiste. Ale dopóki merc będzie miał ~1 sekundę przewagi nad resztą stawki dopóty będzie nuda. Nic tu nie pomoże poza sztuczną (i to soooooolidną) ingerencją w czasy uzyskiwane w kwalifikacjach. Nawet odwracanie pierwszej dziesiątki to kpina bo to dla merca (poza Monaco) to będzie kwestia kwadransa zanim znajda się na czele. Przy dzisiejszym układzie sił, zwycięzca z Q (czyli merc) musiałby startować z ostatniego miejsca aby choć w kilku gp wygrał ktoś poza nimi. I bądźmy szczerzy, merc nie wykorzystuje nawet 90% potencjału podczas gdy ferrari żyłuje na 120%.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca