F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Ferrari: Musieliśmy zwolnić Arrivabene, aby w zespole pozostał Binotto

10.01.2019

Ocon zdeterminowany, by powrócić do Formuły 1 w sezonie 2020

Andreas Seidl został nowym dyrektorem zarządzającym McLarena

Więcej wiadomości

  Archiwum 2016
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Haryanto nie widziałby problemu w wygraniu plebiscytu na "Kierowcę Dnia"

Indonezjczyk nie kryje zaskoczenia decyzją FOM o pominięciu głosów jego fanów po GP Australii.
Nataniel Piórkowski, 1 kwietnia 2016, wyświetlenia: 974<< | lista | T- | T+ | >>


Rio Haryanto zapewnia, że nie widziałby problemu w odniesieniu zwycięstwa w plebiscycie na "Kierowcę Dnia" Grand Prix Australii, nawet pomimo słabego występu na torze.

Ogromna liczba indonezyjskich fanów doprowadziła do kontrowersji związanej z liczeniem głosów oddawanych bezpośrednio po zakończeniu wyścigowego weekendu w Melbourne.

W oświadczeniu opublikowanym przy okazji ogłoszenia wyników, Formula One Management zaznaczyła, że nie zostały w nich uwzględnione przypadki przekazywania wielu głosów pochodzących z jednego źródła. W takiej sytuacji zwycięstwo przypadło Romainowi Grosjeanowi z Haasa.

Doprowadziło to do krytyki ze strony indonezyjskich fanów, którzy uznali, że zasady plebiscytu zostały zmienione w ostatniej chwili, aby uniemożliwić ich faworytowi odniesienie zwycięstwa. Sam Haryanto przyznał, że był zaskoczony tym, iż ostatecznie nie udało mu się wygrać głosowania kibiców. „Nie mam w swoich rękach tego osiągnięcia, ale oczywiście myślałem, że wygrałem. Następnego dnia było już zupełnie inaczej. Nie możemy z tym jednak nic zrobić. Takie są działania Formula One Management”.

Zapytany przez dziennikarzy o to, czy nie czułby się dziwnie pokonując Grosjeana, który dzięki doskonałej jeździe zapewnił Hassowi punktowaną lokatę w debiucie w Formule 1, Haryanto odparł: „Nie za bardzo... Mam bardzo silną bazę fanów w moim kraju. W dodatku Indonezja może pochwalić się bardzo liczną populacją ludności. Wspiera mnie wiele osób. Nawet za czasów startów w GP2, kiedy organizowano głosowania na temat tego, to ma najlepsze malowanie bolidu albo kasku, zawsze byłem na pierwszym miejscu. Jestem bardzo wdzięczny za ogrom wsparcia z jakim się spotykam”.

„Wszystko zależy od fanów. To oni oddają głosy. Jestem im wdzięczny. To znak, że naprawdę mnie wspierają, nawet pomimo tego, że nie zaliczyłem dobrego wyścigu. Nadal pozostają wobec mnie lojalni”.

Haryanto ma także nadzieję, iż podczas GP Bahrajnu w transmisji telewizyjnej przy jego portrecie pojawi się flaga Indonezji, której zabrało w trakcie realizacji programu z Melbourne. Problem ten spotkał się z ostrą reakcją indonezyjskiego ministra do spraw młodzieży i sportu – Imama Nahrawiego, który w wydanym oświadczeniu napisał: „Rio zapisał się na kartach historii i zapewnił Indonezji miejsce na scenie światowej. Nie dziwi więc to, że ludzie wyrażają swoje niezadowolenie z pozbawienia Rio ojczystej flagi. Jeśli inni kierowcy byli przedstawiani w towarzystwie swoich flag, podobnie powinno być w przypadku Rio”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
03.01.2017  Rio Haryanto stracił szansę na powrót do ścigania się w Formule 1?
12.11.2016  Wehrlein, Nasr, Gutierrez oraz Haryanto na liście kandydatów do Manora
27.10.2016  Haryanto: Szanse na powrót w sezonie 2017 oceniam pół na pół
20.09.2016  Haryanto: Moje szanse na posadę w sezonie 2017 wyglądają obiecująco
29.08.2016  Wehrlein broni osiągów Haryanto po swoim występie w GP Belgii
Tagi:
Haryanto R.
F1 ogólnie
FOM/FOA
Grosjean R.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
melex, 01.04.2016 12:52[!]
poziom mentalny polskiego kibolstwa w tego typu plebiscytach: nie ważne, kto najlepszy, ważne że z Polski (w tym przypadku: z Indonezji)
---, 01.04.2016 12:59[!]
Cytat fani Haryanto :
zasady plebiscytu zostały zmienione w ostatniej chwili


Niech ktoś mnie poprawi, jeśli tak nie jest, ale z tego co pamiętam to od razu jak to wymyślili to podali, ze z jednego zrodla można oddać tylko jeden głos, zresztą to bardzo prawidłowy pomysł. Ból du#y indonezyjskich kibiców i tyle.

A co do tej sytuacji z flagą to już trzeba przyznać jemu rację. Niedopatrzenie i spora wpadka ze strony realizatorów.
Maciek znafca, 01.04.2016 14:35[!]
To jest Prima Aprillis! :D
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca