F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.02.2019

Kwiat studzi emocje po ustanowieniu najlepszego czasu dnia

W czwartek Williams planuje rozpocząć testy aerodynamiczne FW42

Horner: Nie mamy problemów z wibracjami silnika Hondy

Williams przeprosiła za opóźnienie w budowie bolidu FW42

Vettel poważnie traktuje zagrożenie ze strony Leclerca

Daniił Kwiat z najlepszym czasem 3. dnia testów w Barcelonie

Relacja z trzeciego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Grosjean krytykuje nowe przepisy dotyczące koców grzewczych

Nowy bolid Williamsa zadebiutował na torze

Netflix opublikował zwiastun serialu "F1: Jazda o życie"

Sirotkin: Funkcja rezerwowego kierowcy Renault to dobra opcja

Pirelli: Nawierzchnia toru odpowiedzialna za dobre czasy w Barcelonie

Tost: Przewaga Ferrari nad Mercedesem może wynosić 0,5s

Racing Point planuje powiększenie siedziby

19.02.2019

Ricciardo: Nagle poczułem się tak, jakbym wjechał w zakręt z otwartym DRS

Vettel: Szerokie przednie skrzydła wyglądają dziwnie

Gasly: Utrata panowania nad bolidem była niespodzianką

Honda: Koncepcja kompaktowego silnika nie wpłynie negatywnie na osiągi

Leclerc kontynuuje dobrą passę Ferrari podczas testów

Relacja z drugiego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Więcej wiadomości

  Archiwum 2016
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Kwiat ukarany przesunięciem o trzy miejsca na starcie do GP Kanady

Tymczasem Kimi Raikkonen uniknął sankcji za niebezpieczną jazdę podczas wyścigu w Monako.
Mateusz Szymkiewicz, 29 maja 2016, wyświetlenia: 2303<< | lista | T- | T+ | >>


Daniił Kwiat otrzymał po Grand Prix Monako karę cofnięcia o trzy miejsca na starcie następnego wyścigu.

Rosjanin podczas zmagań na ulicach Monte Carlo dwukrotnie doprowadził do kontaktu z Kevinem Magnussenem. Do pierwszego doszło w kompleksie zakrętów obok basenu, natomiast w Rascasse 22-latek próbował wepchnąć się po wewnętrznej i wraz z Duńczykiem wylądowali na barierach. O ile po tym zdarzeniu zawodnik Renault był w stanie kontynuować wyścig, o tyle Kwiat połamał zawieszenie w lewym kole i zjechał do garażu.

Sędziowie po przeanalizowaniu tych incydentów uznali, że całą winę ponosi za nie reprezentant Toro Rosso i podobnie jak Marcus Ericsson zostanie cofnięty o trzy pozycje przed najbliższym wyścigiem w Kanadzie.

Ponadto FIA postanowiła nie nakładać żadnych sankcji na Kimiego Raikkonena, który na początku wyścigu po urwaniu skrzydła w nawrocie zablokował w kolejnym zakręcie Romaina Grosjeana, po czym kontynuował jazdę z uszkodzonym elementem wsuniętym pod koło.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.02.2019  FIA planuje wprowadzenie standardowych skrzyń biegów do F1
13.02.2019  Kaski niektórych kierowców wciąż nie mają homologacji FIA
06.02.2019  FIA opublikowała oficjalną listę zgłoszeń F1 na sezon 2019
22.01.2019  FIA i Liberty naciskają na wprowadzenie limitów budżetowych
14.01.2019  Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem
Tagi:
FIA
Kwiat D.
Raikkonen K.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
enstone, 29.05.2016 19:05[!]
I bardzo dobrze, że Kimi żadnej kary nie dostał, bo po pierwsze przyblokował GRO nie ze swojej winy, ponieważ nie mógł po prostu skręcić w prawo przez wsunięte skrzydło pod bolidem, a po drugie dobrze, że zjechał przytomnie za tunelem w bezpieczne miejsce bo mógł najnormalniej w świecie zostawić tam bolid i wyjść w cholerę wywołując automatycznie SC.
mcracer1993, 29.05.2016 19:10[!]
@enstone Bo tak rzeczywiście było. :) Dobrze, że Dany dostał karę cofnięcia. CO!? Gdzie są punkty karne za spowodowanie niebezpiecznej kolizji (dokładnie 3)!?
bartoszcze, 29.05.2016 19:20[!]
@mcracer1993
Dostał dwa, tyle samo co rok temu Verstappen za odpał w Ste Devote.
Przy czym kolizja w Rascasse nie wydaje się być szczególnie niebezpieczna.
mcracer1993, 29.05.2016 19:41[!]
@bartoszcze Czyli ma już o ile mnie pamięć nie myli 7 - jeszcze 5 i będzie się musiał pożegnać z superlicencją na 1 wyścig. A Verstappen właśnie zbił pierwsze punkty karne. :)
bartoszcze, 29.05.2016 19:54[!]
@mcracer1993
Zgadza się, KVY ma 7 punktów i 5 wyścigów w których może powalczyć o zawieszenie superlicencji :)
VES miał 8 punktów i jakoś się wybronił przez 6 wyścigów. Z drugiej strony nadal ma 6 punktów ;)
mcracer1993, 29.05.2016 19:59[!]
@bartoszcze Pierwszą okazję do zdobycia punktów karnych Dany będzie miał w Kanadzie - tam się zawsze coś dzieje, a druga okazja będzie w Azerbejdżanie - na torze ulicznym. On jeździ jakby był czymś rozkojarzony i jak mu sędziowie zawieszą superlicencję na 1 wyścig to nie będę zdziwiony. :P
marios76, 29.05.2016 20:40[!]
Tak ,odejmujcie te karniaki Maxowi , a prawda jest taka, że jeszcze się musi dużo uczyć. Talent ma, nie przeczę, ale głowęrrównie gorąca co Daniil, nawet wliczając ostatnie problematyczneGP. Myślę, że takie przepychanie przez Marko, będzie mu tylko szkodzilo. Chyba za głęboka woda . Ale sezon długi, może to wszystko uda mu się udźwignąć?

Na razie na pewno nie potrafi odnaleźć się w Monaco. W sumie na dwie GP w których brał udział, to ile miał kolizji; cztery, pięć? Nauczyła się młodzież jeździć na tylko drogacha to nie poziom starych wyjadaczy;) Przytoczę spokojniejsza jazdę Sainza... hiszpańska precyzja, hiszpański temperament. ;) Podobnie Perez. Można? Można!
mcracer1993, 29.05.2016 23:15[!]
@marios76 Czy na pewno ma się jeszcze czegoś uczyć? Nie wiem to od niego zależy ale dzisiaj po tym "pocałunku z barierą", uzyskał wymyślony przeze mnie przydomek "Moncrash". Mam nadzieję, że Max wyciągnie wnioski z tego weekendu. Natomiast głowę gorącą to po tym GP będą mieli wspomniany Kwiat oraz... Rosberg ale o nim powiem przy innej okazji. Wracając do Maxa - co powiesz o Singapurze!? To też jest tor uliczny - nawet gorszy od Monako, ponieważ tamta pętla jest dużo dłuższa, a sam wyścig trwa prawie dwie godziny i często się zdarza, że nie jest osiągany pełny dystans wyścigu, bo są neutralizacje. To po pierwsze. Kierowcy się ścigają w bardziej ekstremalnych warunkach - nawet w godzinach wieczornych temp. powietrza wynosi ponad 25 stopni Celsjusza przy wilgotności bezwzględnej dochodzącej do 85%, a nawet i więcej (tor znajduje się 100 km od równika). To po drugie. Max w tamtym wyścigu brał udział i co? Dojechał do mety - i to w punktach (mimo tego, że miał perypetie starcie ale w czasie wyścigu pomógł mu SC), a mogło być tak, że nie dojedzie do mety bo nagle jego młody organizm będzie na skraju wyczerpania. To po trzecie.
JuJu_Hound, 30.05.2016 08:53[!]
Magnussen zablokował Kwiata chwilę wcześniej co moim zdaniem wywołało atak furii u Daniła przez co nie myślał na spokojnie i zaatakował kompletnie nie przemyślając konsekwencji. Ten atak skazany był na wypadek.

Z tego co pamietam Bianchiemu się tam udało :)
enstone, 30.05.2016 11:25[!]
Bo w La Rascasse to trzeba umieć wyprzedzić, wielu kierowców przeceniało tam swoje umiejętności, co roku na tym zakręcie jest jakiś mniejszy czy większy dzwon.
Shaitan, 30.05.2016 12:34[!]
@enstone No myślę, że nie masz racji w tym co gorsze, zostawienie bolidu w zakręcie kasyno lub przed tunelem czy jazda ze skrzydłem pod samochodem przez tunel. Chyba trudno sobie wyobrazić mniej odpowiednie miejsce na torach F1, to zostawienia fragmentów uszkodzonego bolidu niż tunel w Monako. To doskonała recepta na katastrofę.
---, 30.05.2016 16:03[!]
@enstone
Cała prawda. Aby tam wyprzedzić, trzeba wszystko całkowicie przekalkulować. Kwiat konkretnie zasarżowal, a sam Magnussen widząc to chyba sam mu już zostawił tyle co mógł, żeby nie skończyć jak Chandok lub gorzej ...

Ericsson wcisnął się, ale chyba po prostu nie zauważył że się nie z,ieści. Kwiat się wcisnął na chama mimo że bardzo dobrze widział, że tam w ogóle nie ma miejsca. Tak czy siak, ci co poszli na wyścig do baru pod boksami mieli co oglądać :)
bartoszcze, 30.05.2016 21:28[!]
@Shaitan
To jest pytanie kiedy się zorientował że nic z tego nie będzie. Gdyby stanął w okolicach Portier, to by go względnie szybko posprzątali, ale kiedy już wjechał w tunel, to stamtąd jak zabrać bolid?
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca