F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Ferrari: Musieliśmy zwolnić Arrivabene, aby w zespole pozostał Binotto

10.01.2019

Ocon zdeterminowany, by powrócić do Formuły 1 w sezonie 2020

Andreas Seidl został nowym dyrektorem zarządzającym McLarena

Więcej wiadomości

  Archiwum 2016
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Prost: Mam mieszane odczucia względem Haasa

Francuz przyznaje, że jest w stanie zrozumieć krytyczne opinie względem stajni z Kannapolis.
Nataniel Piórkowski, 3 czerwca 2016, wyświetlenia: 2149<< | lista | T- | T+ | >>


Alain Prost przyznaje, że ma mieszane odczucia względem teamu Gene Haasa.

Amerykańska ekipa, korzystająca z bardzo mocnych powiązań z Ferrari, zadebiutowała w tym sezonie w F1, zdobywając punkty w pierwszym wyścigu sezonu w australijskim Melbourne.

Czterokrotny mistrz świata, pełniący rolę ambasadora marki Renault, zdradził jednak w rozmowie z francuską agencją AFP, że nie jest fanem modelu pracy, jaki przyjęła stajnia z Kannapolis.

„Mam mieszane odczucia względem Haasa. Z jednej strony ten zespół jest w stu procentach pozytywny dla F1. Każda ekipa stara się maksymalnie wykorzystać możliwości, jakie dają przepisy, ale Haas szybko osiągnął pod tym względem limit, ograniczając tym samym szanse poprawy osiągów” – powiedział.

„To ich wybór. Jestem w stanie zrozumień opinie niektórych zespołów, na przykład Williamsa, kiedy ekipa taka jak Haas może na prawo i lewo kupować części bolidu. Sprawienie jednak, aby działały one jak twoje własne, to już zupełnie inna kwestia” – podkreślił były kierowca takich zespołów jak McLaren czy Ferrari.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
29.10.2018  Prost: Hamiltona nie dało się pokonać w sezonie 2018
15.10.2018  Prost: Obecne przepisy dotyczące ogumienia to absurd
12.10.2018  Prost: F1 powinna uprościć przepisy
27.09.2018  Prost: Renault było nieco zaskoczone udanymi rozmowami z Ricciardo
07.05.2018  Prost: To może być sezon Ferrari
Tagi:
Prost A.
Haas

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Yurek, 03.06.2016 14:49[!]
Cytat :
Haas szybko osiągnął pod tym względem limit, ograniczając tym samym szanse poprawy osiągów

Czyli Haas powinien przez 10 lat dojeżdżać z tyłu, mając w ten sposób większe szanse na poprawę osiągów? Jak lubię i szanuję Prosta, tak kompletnie nie rozumiem tej argumentacji.
Lejnus, 03.06.2016 15:08[!]
Moim skromnym zdaniem Alain mówi o tym, iż zespół taki jak Haas, kupując spory pakiet części od czołowej ekipy sam ograniczył sobie możliwość dogrania i rozwoju konstrukcji. Nie są w stanie poznać i rozwijać nie swoich (nie stworzonych przez siebie) części, jak gdyby pracowali nad wszystkim od pocxątku sami.
Phaedra, 03.06.2016 17:00[!]
@Lejnus Dokładnie o to chodzi Prostowi.
Z drugiej strony Haas zdaje sobie sprawę, że wyścig zbrojeń wiąże się z kosztami których nie chcą ponosić. Odmienna filozofia, jedni chcą rywalizować inni chcą tylko być.
marvin, 03.06.2016 18:11[!]
Myślę, że Haas woli po prostu startować z pewnego pułapu, uczyć się na "gotowym" modelu ale jednak dojeżdżać do mety a nawet punktować, niźli parkować bolid w bandach czy zwiedzać pobocze. Koszty zbudowania bolidu od nowa są całkiem spore, a możliwości budżetowe ograniczone. Jeśli przy tym wpadnie kilka $ za punkty w przyszłości, to zdaje się jest to dobra taktyka.
michal_7, 03.06.2016 18:23[!]
@marvin
Cytat Phaedra :
Odmienna filozofia, jedni chcą rywalizować inni chcą tylko być.

Ja uważam, że Haas jest zespołem tego typu, który jest tutaj nie dla wyścigów i budowy bolidu, lecz traktuje F1 przede wszystkim jako kolejną platformę marketingową.
rimaro, 04.06.2016 05:38[!]
@michal_7 Dopóki walczą o punkty i robią zamieszanie w środku stawki, dopóty mogą być w F1 tylko dla marketingu. Do tego dzięki Haas'owi w stawce F1 są dwa dodatkowe miejsca dla kierowców ;) Jedyne o co można się burzyć to o to, że grają nie fair względem innych kupując tyle podzespołów od Ferrari, ale z drugiej strony nie robiąnic, co zabrania regulamin, pod którym wszyscy się podpisali i wszyscy się nań zgodzili, więc...
michal_7, 04.06.2016 09:58[!]
@rimaro Wybrzmiałem trochę tak jakbym miał coś przeciwko Haas'owi, ale tak nie jest. W dyscyplinach, którymi rządzą takie pieniądze już dawno zabrakło miejsca na rywalizację czysto sportową, a Haas od samego początku doskonale to rozumiał. Bratając się z większymi dali sobie nie tylko szansę zaistnienia, ale również zagęszczając stawkę poprawiają widowisko.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca