F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.02.2019

Perez obawia się o przyszłość GP Meksyku

Ocon: Jestem pod wielkim wrażeniem zaangażowania Hamiltona

Relacja z czwartego dnia testów w Barcelonie (10:00)

20.02.2019

Kwiat studzi emocje po ustanowieniu najlepszego czasu dnia

W czwartek Williams planuje rozpocząć testy aerodynamiczne FW42

Horner: Nie mamy problemów z wibracjami silnika Hondy

Williams przeprosiła za opóźnienie w budowie bolidu FW42

Vettel poważnie traktuje zagrożenie ze strony Leclerca

Daniił Kwiat z najlepszym czasem 3. dnia testów w Barcelonie

Relacja z trzeciego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Grosjean krytykuje nowe przepisy dotyczące koców grzewczych

Nowy bolid Williamsa zadebiutował na torze

Netflix opublikował zwiastun serialu "F1: Jazda o życie"

Sirotkin: Funkcja rezerwowego kierowcy Renault to dobra opcja

Pirelli: Nawierzchnia toru odpowiedzialna za dobre czasy w Barcelonie

Tost: Przewaga Ferrari nad Mercedesem może wynosić 0,5s

Racing Point planuje powiększenie siedziby

19.02.2019

Ricciardo: Nagle poczułem się tak, jakbym wjechał w zakręt z otwartym DRS

Vettel: Szerokie przednie skrzydła wyglądają dziwnie

Gasly: Utrata panowania nad bolidem była niespodzianką

Więcej wiadomości

  Archiwum 2016
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Verstappen: Skargi rywali są dla mnie śmieszne

Holender przyznał, że mimo doprecyzowania przepisów nie zamierza zmieniać stylu jazdy.
Mateusz Szymkiewicz, 23 października 2016, wyświetlenia: 1797<< | lista | T- | T+ | >>


Max Verstappen przyznał, że skargi na temat jego stylu jazdy ze strony rywali są dla niego śmieszne.

Wczoraj przed rozpoczęciem kwalifikacji FIA doprecyzowała przepisy dotyczące zmiany toru jazdy na dohamowaniach i sędziowie zapowiedzieli, że jeżeli ich zdaniem wykonany manewr stanowił zagrożenie dla innych kierowców, to będą nakładali kary. Sytuacja ta jest pokłosiem zachowania Maksa Verstappena na ostatnim okrążeniu wyścigu o Grand Prix Japonii, gdy Holender na wejściu w szesnasty zakręt odbił w lewo i zmusił Lewisa Hamiltona do ucieczki poza tor.

Kierowca Red Bulla zapytany jak się czuje słysząc liczne skargi ze strony kierowców na jego styl jazdy, odpowiedział: „To zabawne. Po prostu to wysłuchiwałem. Każdy ma prawo do swojej opinii. Powiedziałem parę rzeczy, ale chyba nie robi to zbyt dużej różnicy? Powiedziałem co uważam za słuszne. Jeżeli tylu kierowców na mnie się skarży, to nie jest to dla mnie zaskoczeniem [reakcja FIA]”.

19-latek przyznał jednak, że zgadza się ze wczorajszym stanowiskiem FIA, lecz jego zdaniem przepis o zakazie zmiany toru jazdy podczas hamowania do zakrętu faworyzuje atakującego. „To dobrze, że wszystko jest teraz bardziej jasne, a mianowicie co jest dozwolone, a co nie, więc teraz musimy zobaczyć jak się to sprawdzi. Czy to jest właściwe podejście, tego akurat nie wiem. Prawdopodobnie doprowadzi to do większej liczby manewrów wyprzedzania, ale też nie wiem czy będzie to pozytywne. To coś, o co musimy zapytać kibiców”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.02.2019  Gasly: Verstappen jest prawdopodobnie największym talentem w F1
11.02.2019  Verstappen: Wspólnie z Leclerkiem będziemy przyszłymi gwiazdami F1
07.02.2019  Gasly cieszy się z możliwości współpracy z Verstappenem
06.02.2019  Horner: Hamilton i Vettel najbardziej obawiają się Verstappena
05.02.2019  Verstappen: Pierwsze wrażenia z symulatora są pozytywne
Tagi:
Verstappen M.
FIA

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
enstone, 23.10.2016 11:54[!]
Smarkacz dalej nie rozumie co to jest prawdziwe ściganie fair play, dalej myśli że wyścigi to gierka niczym z plejstejszyn z uszkodzeniami ustawionymi na 0% .....
Adi3Faza, 23.10.2016 13:27[!]
Cytat :
19-latek przyznał jednak, że zgadza się ze wczorajszym stanowiskiem FIA, lecz jego zdaniem przepis o zakazie zmiany toru jazdy podczas hamowania do zakrętu faworyzuje atakującego.

No chyba o to chodzi, abyśmy oglądali manewry wyprzedzania a nie chwytali się za głowę widząc Maxa jak zajeżdża drogę kolejnym rywalom
mcracer1993, 23.10.2016 13:35[!]
Cytat :
„To zabawne. Po prostu to wysłuchiwałem. Każdy ma prawo do swojej opinii. Powiedziałem parę rzeczy, ale chyba nie robi to zbyt dużej różnicy? Powiedziałem co uważam za słuszne. Jeżeli tylu kierowców na mnie się skarży, to nie jest to dla mnie zaskoczeniem [reakcja FIA]”.
Hahahaha właśnie takiej odpowiedzi od niego oczekiwałem. Jemu krytyka spływa jak woda po kaczce. Ja już swoje powiedziałem na jego temat. Tym kierowcą, który powinien srogo oberwać to Gutierrez, a nie Verstappen - to on powoduje zagrożenie na torze i tylko należy czekać, aż któryś kierowca (po Hamiltonie) pokaże mu środkowego palca.
rocque, 23.10.2016 14:09[!]
Cytat :
19-latek przyznał jednak, że zgadza się ze wczorajszym stanowiskiem FIA, lecz jego zdaniem przepis o zakazie zmiany toru jazdy podczas hamowania do zakrętu faworyzuje atakującego.

Tak jakby brak takiego zakazu i obrona w ten sposób nie faworyzowała broniącego się...
FuX08, 23.10.2016 19:33[!]
Przestanie mu być śmiesznie, jak za jego sprawą ktoś się rozbije i odniesie jakieś obrażenia. Koleś jest szybki, ale chyba w zbyt młodym wieku trafił do F1 i nie rozumnie niektórych zasad.
dejacek, 26.10.2016 08:30[!]
poczekajcie, za parę lat Maxio będzie się wypłakiwał do mikrofonu że źli koledzy zajeżdżają mu drogę i nie pozwalają się ścigać
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca