F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.12.2018

Grosjean: F1 potrzebuje więcej takich zespołów jak Haas

Vettel nie jest fanem elektrycznych samochodów

Leclerc chciały wygrać w przyszłym roku dwa wyścigi Grand Prix

Costa bagatelizuje doniesienia o problemach z nowym silnikiem Mercedesa

Vasseur: Ericsson dokonał olbrzymich postępów w sezonie 2018

16.12.2018

Brawn: Nowe przepisy na sezon 2019 to pierwszy krok w zmienianiu F1

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2016
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Verstappen: Skargi rywali są dla mnie śmieszne

Holender przyznał, że mimo doprecyzowania przepisów nie zamierza zmieniać stylu jazdy.
Mateusz Szymkiewicz, 23 października 2016, wyświetlenia: 1781<< | lista | T- | T+ | >>


Max Verstappen przyznał, że skargi na temat jego stylu jazdy ze strony rywali są dla niego śmieszne.

Wczoraj przed rozpoczęciem kwalifikacji FIA doprecyzowała przepisy dotyczące zmiany toru jazdy na dohamowaniach i sędziowie zapowiedzieli, że jeżeli ich zdaniem wykonany manewr stanowił zagrożenie dla innych kierowców, to będą nakładali kary. Sytuacja ta jest pokłosiem zachowania Maksa Verstappena na ostatnim okrążeniu wyścigu o Grand Prix Japonii, gdy Holender na wejściu w szesnasty zakręt odbił w lewo i zmusił Lewisa Hamiltona do ucieczki poza tor.

Kierowca Red Bulla zapytany jak się czuje słysząc liczne skargi ze strony kierowców na jego styl jazdy, odpowiedział: „To zabawne. Po prostu to wysłuchiwałem. Każdy ma prawo do swojej opinii. Powiedziałem parę rzeczy, ale chyba nie robi to zbyt dużej różnicy? Powiedziałem co uważam za słuszne. Jeżeli tylu kierowców na mnie się skarży, to nie jest to dla mnie zaskoczeniem [reakcja FIA]”.

19-latek przyznał jednak, że zgadza się ze wczorajszym stanowiskiem FIA, lecz jego zdaniem przepis o zakazie zmiany toru jazdy podczas hamowania do zakrętu faworyzuje atakującego. „To dobrze, że wszystko jest teraz bardziej jasne, a mianowicie co jest dozwolone, a co nie, więc teraz musimy zobaczyć jak się to sprawdzi. Czy to jest właściwe podejście, tego akurat nie wiem. Prawdopodobnie doprowadzi to do większej liczby manewrów wyprzedzania, ale też nie wiem czy będzie to pozytywne. To coś, o co musimy zapytać kibiców”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.12.2018  Costa bagatelizuje doniesienia o problemach z nowym silnikiem Mercedesa
10.12.2018  Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu
10.12.2018  Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy
26.11.2018  Bottas: GP Abu Zabi stanowi dobre zobrazowanie mojego ostatniego sezonu
25.11.2018  Verstappen: Olej z silnika Gasly'ego zabrudził mój wizjer
Tagi:
Verstappen M.
FIA

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
enstone, 23.10.2016 11:54[!]
Smarkacz dalej nie rozumie co to jest prawdziwe ściganie fair play, dalej myśli że wyścigi to gierka niczym z plejstejszyn z uszkodzeniami ustawionymi na 0% .....
Adi3Faza, 23.10.2016 13:27[!]
Cytat :
19-latek przyznał jednak, że zgadza się ze wczorajszym stanowiskiem FIA, lecz jego zdaniem przepis o zakazie zmiany toru jazdy podczas hamowania do zakrętu faworyzuje atakującego.

No chyba o to chodzi, abyśmy oglądali manewry wyprzedzania a nie chwytali się za głowę widząc Maxa jak zajeżdża drogę kolejnym rywalom
mcracer1993, 23.10.2016 13:35[!]
Cytat :
„To zabawne. Po prostu to wysłuchiwałem. Każdy ma prawo do swojej opinii. Powiedziałem parę rzeczy, ale chyba nie robi to zbyt dużej różnicy? Powiedziałem co uważam za słuszne. Jeżeli tylu kierowców na mnie się skarży, to nie jest to dla mnie zaskoczeniem [reakcja FIA]”.
Hahahaha właśnie takiej odpowiedzi od niego oczekiwałem. Jemu krytyka spływa jak woda po kaczce. Ja już swoje powiedziałem na jego temat. Tym kierowcą, który powinien srogo oberwać to Gutierrez, a nie Verstappen - to on powoduje zagrożenie na torze i tylko należy czekać, aż któryś kierowca (po Hamiltonie) pokaże mu środkowego palca.
rocque, 23.10.2016 14:09[!]
Cytat :
19-latek przyznał jednak, że zgadza się ze wczorajszym stanowiskiem FIA, lecz jego zdaniem przepis o zakazie zmiany toru jazdy podczas hamowania do zakrętu faworyzuje atakującego.

Tak jakby brak takiego zakazu i obrona w ten sposób nie faworyzowała broniącego się...
FuX08, 23.10.2016 19:33[!]
Przestanie mu być śmiesznie, jak za jego sprawą ktoś się rozbije i odniesie jakieś obrażenia. Koleś jest szybki, ale chyba w zbyt młodym wieku trafił do F1 i nie rozumnie niektórych zasad.
dejacek, 26.10.2016 08:30[!]
poczekajcie, za parę lat Maxio będzie się wypłakiwał do mikrofonu że źli koledzy zajeżdżają mu drogę i nie pozwalają się ścigać
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca