F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2016
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Esteban Ocon drugim kierowcą Force India w sezonie 2017

Francuz związał się ze stajnią z Silverstone wieloletnią umową.
Mateusz Szymkiewicz, 10 listopada 2016, wyświetlenia: 1917<< | lista | T- | T+ | >>

Zespół Force India poinformował o zatrudnieniu Estebana Ocona w roli kierowcy wyścigowego na sezon 2017.

Stajnia z Silverstone w połowie października utraciła Nico Hulkenberga na rzecz zespołu Renault, mimo, że Niemiec dysponował z indyjską ekipą kontraktem obejmującym starty w przyszłorocznych zmaganiach. Od tamtej pory Force India rozpoczęło poszukiwania na rynku kierowców i najczęściej do posady u boku Sergio Pereza byli wymieniani Jolyon Palmer, Felipe Nasr, Pascal Wehrlein oraz Esteban Ocon.

Ostatecznie wybór padł na Francuza, który przez długi okres był łączony z Renault, lecz wszystko wskazuje na to, iż jego transfer zablokował Mercedes. Ocon przeniesie się do Force India z zespołu Manor – który reprezentuje od tegorocznego Grand Prix Belgii – natomiast jego umowa ze stajnią z Silverstone jest wieloletnia, co oznacza, iż kierowca ma zapewnioną posadę co najmniej do końca 2018 roku.

„Jestem bardzo podekscytowany mogąc dołączyć do Force India” – powiedział Esteban Ocon. „Znam ten zespół całkiem dobrze, ponieważ byłem tam w zeszłym roku kierowcą testowym i nie mogę się doczekać, aż będę mógł znów współpracować ze wszystkimi ludźmi z Silverstone. Wciąż jestem żółtodziobem w Formule 1, lecz po spędzeniu połowy sezonu w Manorze mam już sporo przydatnego doświadczenia i czuję się gotowy na nowe możliwości z Force India. To coś, na co pracowałem całe życie i chcę to wykorzystać, czyli dostarczyć ekipie takie wyniki jakich oczekują ode mnie. Chcę podziękować każdemu w Manorze, a w szczególności Mercedesowi za wsparcie oraz wiarę we mnie. Nie mogę się doczekać sezonu 2017, czyli mojego pierwszego pełnego w Formule 1”.

Ocon jako junior Mercedesa dołączy do ekipy z jego wsparciem i spekuluje się, iż Force India w zamian za posadę dla Francuza otrzymało zniżki oscylujące na poziomie kilku milionów euro na układy napędowe.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
04.12.2018  Perez: Przejście Strolla do Force India nie zmienia mojej pozycji
04.12.2018  Lawrence Stroll: Nie zaangażowałem się w F1 by stracić pieniądze
03.12.2018  Szafnauer: Racing Point to tymczasowa nazwa
30.11.2018  FIA opublikowała listę startową F1 na sezon 2019
30.11.2018  Lance Stroll dołączy do Force India od sezonu 2019
Tagi:
Force India
Ocon E.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
---, 10.11.2016 13:44[!]
Czyli potwierdzenie tego, że Ocon szybciej robi karierę niż Wehrlein. Jeszcze z miesiąc temu raczej tego nie obstawialiśmy.

No to teraz ERI raczej na pewno w Sauberze, WEH raczej na pewno w Manorze, a dalej? Bitwa między Naserem a Gutierrezem o Saubera, przegrany jeśli będzie chciał to stoczy bój z Haryanto o Manora. - chyba że Kingowi jeszcze by się udało podskoczyć w klasyfikacji GP2, bo wtedy to raczej on zgarnia to miejsce. Ktoś ma inne propozycje na ten temat?
mcracer1993, 10.11.2016 14:07[!]
@--- Jeżeli chodzi o Kinga to dużo mu brakuje - chodzi o punkty do superlicencji. Najwyżej może podskoczyć na 4 miejsce, a to jest 20 punktów (na razie ma dychę za 5 lokatę ale może spaść nawet na 7 miejsce, a to już jest tylko 6 oczek). Jeszcze ma 4 punkty za 7 miejsce w europejskiej F3 i to wszystko. Natomiast do Manora może wejść Sirotkin. On ma już superlicencję i też posiada grube miliony.
Magnuson_22, 10.11.2016 16:18[!]
jak zwykle najciekawiej jeśli chodzi o transfery to w Manorze :D
THC-303, 10.11.2016 16:54[!]
Cytat :
Bitwa między Naserem a Gutierrezem o Saubera, przegrany jeśli będzie chciał to stoczy bój z Haryanto o Manora

Manor obecnie nie jest chyba specjalnie gorszą opcją niż Sauber.
NoName, 10.11.2016 23:04[!]
Dlaczego nie Wehrlein. Mi sie tam osobiście podoba młody Niemiec
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca