F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.12.2018

Racing Point przedstawi zespół 13 lutego

Grosjean: F1 potrzebuje więcej takich zespołów jak Haas

Vettel nie jest fanem elektrycznych samochodów

Leclerc chciałby wygrać w przyszłym roku dwa wyścigi Grand Prix

Costa bagatelizuje doniesienia o problemach z nowym silnikiem Mercedesa

Vasseur: Ericsson dokonał olbrzymich postępów w sezonie 2018

16.12.2018

Brawn: Nowe przepisy na sezon 2019 to pierwszy krok w zmienianiu F1

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Więcej wiadomości

  Archiwum 2016
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Palmer: Nowy bolid Renault wygląda niesamowicie

Brytyjczyk miał już okazję poprowadzić model R.S.17 podczas sesji w symulatorze.
Mateusz Szymkiewicz, 19 listopada 2016, wyświetlenia: 2967<< | lista | T- | T+ | >>


Jolyon Palmer zdradził, że bolid R.S.17 szykowany przez Renault na kolejne zmagania „wygląda niesamowicie”.

Brytyjczyk przed weekendem Grand Prix na Interlagos został potwierdzony jako kierowca stajni z Enstone w sezonie 2017. Jak teraz ujawnił kierowca, ma już za sobą pierwszą wizytę w tunelu aerodynamicznym, gdzie trwają prace rozwojowe nad nowym modelem, a także miał okazję poprowadzić go podczas sesji w symulatorze.

„Prowadziłem go [nowy bolid] w symulatorze i jest szybki” – powiedział Jolyon Palmer. „Oczywiście, nowe zasady są takie same dla wszystkich, lecz nie wiemy jak będziemy wyglądać na tle innych dopóki nie wyjedziemy po raz pierwszy na tor w Barcelonie. Mimo to prędkości są wyższe, bolid jest bardziej wymagający w prowadzeniu i uważam, że w przyszłym roku czeka nas świetny spektakl”.

25-latek dodał też, iż zaledwie rok po przejęciu Lotusa przez Renault czuć wyraźną różnicę w skali funkcjonowania zespołu. „Naprawdę czuć, że w tym roku jest to znacznie większy zespół, i że jesteś częścią dużej jednostki. Wielkość zasobów oraz inwestycji są naprawdę godne uwagi. Renault tu wróciło, by znów być na szczycie. Naprawdę to czuć w fabryce, a także na torze, gdzie jednak przechodzimy przez trudny sezon pod względem wyników. Mimo to każdy daje tam z siebie wszystko, by wykorzystać maksimum z tego pakietu”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
13.10.2017  Grosjean: Powrót Palmera do startów w F1 nie jest niemożliwy
08.10.2017  Honda naciska na udział Gasly'ego w finale sezonu Super Formula
07.10.2017  Jolyon Palmer odejdzie z Renault po Grand Prix Japonii
07.10.2017  Raikkonen i Palmer zostaną cofnięci na starcie Grand Prix Japonii
29.09.2017  Palmer: Przejście do IndyCar jest jedną z opcji na sezon 2018
Tagi:
Palmer J.
Renault

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
mcracer1993, 19.11.2016 18:05[!]
@sowa_kubica_fan
Cytat sowa_kubica_fan :
Newey już nie raz i nie dwa razy się mylił. Przykład? 1994, 2001, 2003, 2004, 2007, 2008, 2014, 2015. Poza czteroletnią erą dominacji Red Bulla Newey budował dobre samochody na maksymalnie rok czasu i to na dodatek często awaryjne.
Tak bardzo przytoczyłeś tego geniusza to odpowiadam, że Newey nie brał bezpośrednio udziału w projekcie bolidu RBR 2015. Natomiast przytoczę lata, które wymieniłeś i nie wymieniłeś, a powinieneś:
1994 - ten rok mógł być ostatnim w karierze Neweya w F1, ponieważ mógł nawet trafić za kratki - to wszystko przez śmierć Ayrtona Senny
2001 - przede wszystkim to Hakkinen miał zły bolid, a nie Coulthard, bo akurat on zdobył wicemistrzostwo świata
2002 - to jest ten rok, którego nie wymieniłeś, a powinieneś, bo to była nieudana konstrukcja, która nie była w stanie wygrać żadnych quali i wygrała tylko 1 wyścig, a Coulthard był w rankingu dopiero na 5 miejscu
2003 - akurat McLaren miał dobry bolid - Kimi Raikkoken (pomimo tylko 1 zwycięstwa), walczył o mistrzostwo do końca sezonu z M.Schumacherem
2004 - no nie do końca prawda, bo w drugiej części sezonu McLaren miał zupełnie nowy bolid, który był dużo lepszy
2006 - też go nie wymieniłeś, a powinieneś - Red Bull przez 3 lata (2006-2008) nie miał dobrego bolidu - dopiero w 2009 roku zaczął piąć się coraz wyżej w hierarchii.
2014 - akurat pod względem aerodynamiki był to genialny bolid ale jednostka napędowa Renatki była do niczego.
bartoszcze, 19.11.2016 18:10[!]
To aż głupie, że muszę Ci cytować Twój własny cytat:
Cytat Aeromis :
Naprawdę czuć, że w tym roku jest to znacznie większy zespół, i że jesteś częścią dużej jednostki. Wielkość zasobów oraz inwestycji są naprawdę godne uwagi.

Tu jest mowa o tym jak są ładowane pieniądze w zespół. W zeszłym roku był to zespół który miał problem nawet z zaległymi rachunkami za żarcie. W tym roku jest to zespół który podpisuje z Hulkiem za 20 baniek, rekrutuje na potęgę i rozwija toporny bolid odziedziczony po poprzednikach.
Nie ma w tej wypowiedzi ani jednego słowa o tym, że w przyszłym roku będą wymiatać.
xdomino996, 19.11.2016 21:16[!]
Ja nie chcę komuś psuć marzeń, ale nie sądzę by przyszły sezon był mega równy, pewnie jeden z teamów się mocno wybije i następnie inne będą go gonić. Chociaż np 2009 rok był przed zmianą przepisów i był mega równy, lecz tamte zmiany nie były tak drastyczne
macieiii, 20.11.2016 00:32[!]
proponuję najpierw nie bagatelizować wypracowanej przewagi mercedesa. Dla mnie jeśli ktoś włączy się do walki o tytuł będzie się musiał mocno napocić rywalizując z nimi.
JeSli już ktoś mocniej miałby odskoczyć to głównie RBR ma jakieś szanse.
SirKamil, 20.11.2016 00:46[!]
Kierowcy "jeżdżą" przyszłorocznymi samochodami w listopadzie.
Ot znak czasów.

Pozostaje trzymać kciuki, aby słowa Palmera okazały się prorocze. Nie spektakl nie zawiedzie:)
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca