F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.02.2019

Russell: Przykład Force India z sezonu 2015 daje nadzieję Williamsowi

Pirelli zaprezentowało program testów ogumienia w trakcie sezonu 2019

Osaka zainteresowana organizacją ulicznego wyścigu F1

Williams zorganizuje w piątek dzień filmowy z bolidem FW42

21.02.2019

Red Bull spodziewa się bardziej dojrzałego Verstappena

Pirelli ujawnia szacunkowe różnice pomiędzy mieszankami

Leclerc: Nasi rywale kryją swój prawdziwy potencjał

Marko: Nigdy nie mieliśmy lepszych zimowych przygotowań

Kubica: Miałem dziś tylko 12 okrążeń na wyczucie bolidu

Hulkenberg na czele tabeli na zakończenie pierwszej rundy testów

Relacja z czwartego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Hamilton: Ciężko oczekiwać, że Leclerc od razu dorówna Vettelowi

Organizatorzy GP USA stracą dofinansowanie z budżetu stanowego?

Perez obawia się o przyszłość GP Meksyku

Ocon: Jestem pod wielkim wrażeniem zaangażowania Hamiltona

20.02.2019

Kwiat studzi emocje po ustanowieniu najlepszego czasu dnia

W czwartek Williams planuje rozpocząć testy aerodynamiczne FW42

Horner: Nie mamy problemów z wibracjami silnika Hondy

Williams przeprosiła za opóźnienie w budowie bolidu FW42

Vettel poważnie traktuje zagrożenie ze strony Leclerca

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Sauber zaprezentował model C36

Malowanie tegorocznej konstrukcji nawiązuje do 25. rocznicy debiutu zespołu w Formule 1.
Mateusz Szymkiewicz, 20 lutego 2017, wyświetlenia: 8106<< | lista | T- | T+ | >>

Zespół Sauber oficjalnie zaprezentował swoją najnowszą konstrukcję oznaczoną kodem C36.

Stajnia z Hinwil świętuje w tym roku dwudziestą piątą rocznicę debiutu w Formule 1 i związku z tym zdecydowała się na specjalne malowanie. Tak jak w dwóch poprzednich latach, dominującą barwą na bolidzie jest niebieski, natomiast sekcje boczne i tylne skrzydło są pokryte białą farbą. Nowością są złote wstawki, które przebiegają wzdłuż bolidu.

Konstrukcja wyróżnia się projektem wlotu powietrza nad głową kierowcy, który został podzielony na dwie części. Innym elementem rzucającym się w oczy jest „płetwa rekina”, stosowana po raz ostatni w Formule 1 w sezonie 2010. Z kolei sam bolid będzie w tym roku napędzany starszą specyfikacją jednostki napędowej Ferrari, co było świadomą decyzją Saubera. Ekipa po fatalnych mistrzostwach w 2016 roku chciała jak najszybciej rozpocząć projektowanie nowego modelu i postanowiła nie czekać na dane od Ferrari odnośnie budowy nowego pakietu.

Sauber przed sezonem 2017 przeszedł wiele zmian i do najważniejszych należy pojawienie się nowego właściciela – Longbow Finance. Spółka po przejęciu kontroli nad zespołem latem 2016 roku zdołała opanować kryzys finansowy i odbudować pion sportowy, który wzmocnił m.in. Jorg Zander, pełniący funkcję dyrektora technicznego. Inną ważną zmianą jest zatrudnienie Pascala Wehrleina, który będzie w tym roku zespołowym partnerem Marcusa Ericssona.

Model C36 zadebiutuje na torze wyścigowym 27 lutego podczas pierwszej sesji testowej na Circuit de Catalunya. Wszystko wskazuje na to, że z inżynierami Saubera będzie wówczas współpracował Antonio Giovinazzi, który zastąpi Pascala Wehrleina mającego problemy zdrowotne.

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
06.02.2019  Fiat Chrysler może kupić zespół znany jako Alfa Romeo Racing?
01.02.2019  Sauber zmienił nazwę na Alfa Romeo Racing
28.01.2019  Sauber porównuje się do największych zespołów
21.01.2019  Sauber ogłosił datę prezentacji bolidu na sezon 2019
09.01.2019  Sauber zaprezentuje nowy bolid 14 lutego?
Tagi:
Sauber

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
slipstream, 20.02.2017 19:31[!]
A w wyścigach długodystansowych płetwę stosują regularnie od kilku lat. Ot, płetwy zniknęły bo przy podniesionym tylnym skrzydle nie dawały za wiele, teraz gdy obniżono tylny płat powrócono do tego.
kykec, 20.02.2017 19:43[!]
Taki czysty bolid, z małą ilością napisów i sponsorskich naklejek dużo lepiej się prezentuje moim zdaniem ;)
gnt3c, 20.02.2017 23:39[!]
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca