F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.01.2019

Finlandia myśli o organizacji Grand Prix F1

Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy

Vettel: Michael byłby dumny z osiągnięć syna

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Mercedes zaprezentował bolid W08 EQ Power+

Nowa konstrukcja stajni z Brackley ujrzała światło dzienne na torze Silverstone.
Nataniel Piórkowski, 23 lutego 2017, wyświetlenia: 9206<< | lista | T- | T+ | >>


Team Mercedes AMG oficjalnie ujawnił bolid W08 EQ Power+, za którego sterami zasiądą w nadchodzącym sezonie Lewis Hamilton oraz Valtteri Bottas.

Stajnia z Brackley zorganizowała ceremonię prezentacji na torze Silverstone, goszczącym wyścig o Grand Prix Wielkiej Brytanii. Przed oficjalnym przedstawieniem W08 EQ Power+ pokonał pierwsze kilometry dzięki skorzystaniu przez Mercedesa z możliwości organizacji tak zwanego dnia filmowego.

Mercedes W08 EQ Power+ odznacza się w pierwszej kolejności tradycyjnym zakończeniem nosa, zbliżonym swym wyglądem do rozwiązania zastosowanego w ubiegłym roku. Zgodnie z nowymi regulacjami technicznymi samochód charakteryzuje się bardziej dynamicznym wyglądem ze względu na zwiększenie szerokości nowe kształty przedniego i tylnego skrzydła.

W przeciwieństwie do konstrukcji Saubera, Renalt oraz Force India nowy Mercedes nie posiada tak zwanej płetwy rekina. Inżynierowie z Brackley zdecydowali się jednak na agresywne wyprofilowanie powierzchni bocznych oraz zastosowanie kanału S. Uwagę przykuwają także złożone deflektory. Niezmiennie w barwach sponsorów dominują turkusowe elementy partnera tytularnego ekipy – koncernu Petronas.

Przy okazji prezentacji Mercedes przedstawił nową markę technologiczną – EQ Power+, która będzie wykorzystywana w nowych modelach z rodziny Mercedes-AMG oraz Mercedes-Benz.

Pomimo poważnych zmian w przepisach Srebrne Strzały rozpoczynają przygotowania do tegorocznej kampanii jako jedni z najpoważniejszych faworytów do walki o mistrzowskie tytuły. Szefostwo zespołu zapewnia jednak, że po trzech latach niekwestionowanej dominacji w serii Grand Prix ma pełną świadomość presji wywieranej przez dwójkę najgroźniejszych rywali z czoła stawki: Red Bulla i Ferrari.

„Gdy dochodzi do zmian w przepisach, zawsze niesie to ze sobą szanse i ryzyka. Narzuciliśmy sobie agresywne cele co do tego, w jakim kierunku powinien iść projekt naszego bolidu oraz silnika i pracowaliśmy w pocie czoła, aby osiągnąć założony poziom. Otwartym pozostaje jednak pytanie o to, czy nasze cele wystarczą, by utrzymać się na szczycie. Czy nie dojdzie do sytuacji, w której inne teamy wyjdą z bloków startowych lepiej niż my. Nie możemy mieć co do tego żadnej pewności” – powiedział w jednym z ostatnich wywiadów szef działu sportów motorowych Mercedesa, Toto Wolff.

„Kiedy dochodzi do zmiany przepisów, okresowi przygotowań zawsze towarzyszy wiele sceptycyzmu – każdy kwestionuje swoją pracę, zastanawiając się, czy wystarczająco dobrze wykonuje swoją pracę. Taka mentalność panuje w zespole. Nie sprawia to, że każdy kolejny dzień mija miło i wesoło, ale tak to funkcjonuje” – dodał Austriak opisując okres przygotowań do nadchodzącej kampanii.

Po zaskakującej decyzji Nico Rosberga o odejściu ze sportu po zdobyciu mistrzowskiego tytułu, w styczniu Mercedes potwierdził podpisanie rocznego kontraktu z Valtterim Botasem, który stworzył wyścigowy duet z trzykrotnym czempionem Formuły 1 – Lewisem Hamiltonem. Za kierowanie pracami zespołu odpowiadają niezmiennie Toto Wolff oraz Niki Lauda. Z kolei od początku marca pieczę nad departamentem technicznym fabryki w Brackley obejmie James Allison. Nadzorowanie programu rozwojowego jednostki napędowej Mercedesa w dalszym ciągu spoczywa na barkach Andy'ego Cowella.

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.01.2019  Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty
14.01.2019  Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?
10.01.2019  Ocon zdeterminowany, by powrócić do Formuły 1 w sezonie 2020
08.01.2019  Hamilton: Nie chcę powtórki poleceń zespołowych z Soczi
24.12.2018  Bottas przyznał, że mocno przeżył odpadnięcie z wyścigu w Baku
Tagi:
Mercedes

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
kurcjusz, 24.02.2017 09:54[!]
Mam pytanie.
Czy na tych wszystkich prezentacjach i dniach filmowych widzimy bolidy z nowymi poszerzonymi oponami? Chodzi mi stricte o wielkość/szerokość.
rno2, 24.02.2017 10:24[!]
@kurcjusz Tak.
mati2050, 25.02.2017 13:13[!]
Na stronie Mercedesa dodano zdjęcia bolidu ze studia na białym tle i co ciekawe, ma on na sobie ten "T-Wing" - https://www.merce...arrow-in-the-studio/
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca