F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika

Salo: SMP domagało się od Williamsa obniżki wartości umowy sponsorskiej

06.12.2018

System Halo uchronił Leclerca podczas kolizji z Alonso w GP Belgii

Marko: Super Formula jest dobrym poligonem przed F1

05.12.2018

Szefowie zespołów uznali Hamiltona za najlepszego kierowcę w sezonie 2018

Giovinazzi: Doświadczenie z 2017 roku nie będzie pomocne w sezonie 2019

Lucas Auer dołączył do juniorskiego programu Red Bulla

Isola: Problemom F1 nie są winne wyłącznie opony

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Sauber C36 zadebiutował na torze

Szwajcarska ekipa podzieliła się materiałami z dnia filmowego na torze w Barcelonie.
Nataniel Piórkowski, 22 lutego 2017, wyświetlenia: 2793<< | lista | T- | T+ | >>
Sauber C36 pokonał pierwsze kilometry w trakcie dnia filmowego zorganizowanego na torze Circuit de Catalunya pod Barceloną. W środę wieczorem zespół z Hinwil podzielił się pierwszymi materiałami z jazd.



Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
25.11.2018  GP Abu Zabi: weekend w obiektywie
12.11.2018  GP Brazylii: weekend w obiektywie
29.10.2018  GP Meksyku: weekend w obiektywie
22.10.2018  GP USA: weekend w obiektywie
08.10.2018  GP Japonii: weekend w obiektywie
Tagi:
Sauber
Galerie

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Anderis, 22.02.2017 21:05[!]
Pomalujcie tę płetwę rekina. :(
Magnuson_22, 22.02.2017 21:09[!]
@Anderis
tu jeszcze pół biedy u FI nie do przyjęcia
bartoszcze, 22.02.2017 21:30[!]
Jednak bardziej niebieski niż biały. Fakt, płetwę na biało!
stasek44, 22.02.2017 22:21[!]
Jest dzik :D
paymey852, 22.02.2017 22:30[!]
Teraz rozumiem propozycje zakazu płetwy proponowaną przez RedBulla :/
Dajcie ją przezroczystą :)
mr_bean2000, 22.02.2017 22:43[!]
Jakby ta płetwa była w kolorze bolidu i z logami sponsorów byłoby dużo lepiej, a tak - wygląda jak doklejona na siłę.
Lejnus, 22.02.2017 22:46[!]
100km jazd dla 30s trailera, gdzie przez 15s widać bolid
ciekawe :D
ergie, 23.02.2017 00:02[!]
Cytat Anderis :
Pomalujcie tę płetwę rekina. :(
na różowo ją, na różowo ;)
MairJ23, 23.02.2017 03:30[!]
@Lejnus protestow nie widze wiec chyba wszystko zgodnie z regulaminem :) ale sluszna uwaga kolego

swoja droga bardzo ciekawa koncepcja wraca do F1 - pletwa rekina. Ciekawe czemu FIa wymyslajac zasady przez wiele miesiecy nie wpadla na tak znakomity pomysl zakazu takich dziwolagow - chyba ze to bylo specjalnie - zostawienie inzynierowm wiele pola do popisu i to sa rezultaty przetestowane chyba w sezonie 2008. Bo przeciez musi byc jakis powod stojacy za pletwa rekina wersus - braku pletwy rekina.
rno2, 23.02.2017 07:09[!]
@Lejnus
Dzień filmowy to pic na wodę. Głównie chodzi o sprawdzenie podstaw bolidu - tzn. czy nie ma jakiś wad konstrukcyjnych, nie ma problemów z elektroniką, itd., po to, żeby na właściwych testach rozpocząć właściwą pracę nad ustawieniami i rozwojem bolidu.
No a przy okazji można nakręcić 15 sekundowy film.
L00Kass, 23.02.2017 07:35[!]
Płetwy i zmienione aero z tyłu zostało dozwolone by poprawić stabilność bolidów w zakrętach, jadących w korkach.
bartoszcze, 23.02.2017 08:37[!]
@Lejnus
A kto powiedział, że nakręcili tylko 15 sekund (oglądałem dłuższą wersję)?
Udostępnili tyle.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca