F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika

Salo: SMP domagało się od Williamsa obniżki wartości umowy sponsorskiej

06.12.2018

System Halo uchronił Leclerca podczas kolizji z Alonso w GP Belgii

Marko: Super Formula jest dobrym poligonem przed F1

05.12.2018

Szefowie zespołów uznali Hamiltona za najlepszego kierowcę w sezonie 2018

Giovinazzi: Doświadczenie z 2017 roku nie będzie pomocne w sezonie 2019

Lucas Auer dołączył do juniorskiego programu Red Bulla

Isola: Problemom F1 nie są winne wyłącznie opony

04.12.2018

TAG Heuer pozostanie sponsorem Red Bull Racing do 2021 roku

Perez: Przejście Strolla do Force India nie zmienia mojej pozycji

Sirotkin: Drugi sezon w Formule 1 wydawał się dosyć oczywisty

Lawrence Stroll: Nie zaangażowałem się w F1 by stracić pieniądze

Montezemolo: Ferrari wygrałoby tytuł mając Hamiltona w bolidzie

03.12.2018

Ricciardo prowadził rozmowy z Ferrari w sprawie posady na sezon 2019

Więcej wiadomości

  Archiwum 2006
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

SA06 i Yamamoto gotowi do debiutu w GP Niemiec

"Wierzę, że dla nas sezon 2006 rozpoczyna się dopiero teraz".
deZZember, 22 lipca 2006, zmieniony 03.08.2006 12:29, wyświetlenia: 1284<< | lista | T- | T+ | >>
Aguri Suzuki przewiduje, że debiut nowego bolidu SA06 w przyszłotygodniowym wyścigu o Grand Prix Niemiec będzie prawdziwym startem sezonu 2006 dla jego zespołu.

Super Aguri pomyślnie przetestował w środę i czwartek na wersji Stowe toru Silverstone dwa nowe bolidy, które u zainteresowanych wzbudziły słowa pochwały.

„Jeszcze nie mieliśmy okazji sprawdzić ich w wyścigu, ale wierzę, że dla nas sezon 2006 rozpoczyna się dopiero teraz” – powiedział Suzuki.

Pomimo, że nowa konstrukcja nadal jest oparta na bolidzie Arrows A23, napędzany silnikiem V8 Hondy SA06 jest 20 kg lżejszy od niekonkurencyjnego SA05, z którym zespół rozpoczął sezon. Zastosowano nowy pakiet aero i aluminiową przekładnię z nieprzerwaną zmianą biegów.

„Grand Prix Niemiec będzie dziewiczym wyścigiem dla SA06, dlatego możliwe jest, że możemy napotkać na pewne kłopoty "wieku dziecięcego", ale osobiście wierzę w potencjał tego samochodu i zespołu. W przyszłym tygodniu Hockenheim będzie dla nas jakby nowym początkiem i z niecierpliwością oczekuję tej chwili” – powiedział były kierowca F1 z Japonii.

Pomimo minimalnego dystansu, jaki przejechał nowy bolid, czołowy kierowca zespołu Takuma Sato uważa, że samochód już jest lepszy niż jego poprzednik i oczekuje, że będzie w stanie zrobić postęp i ukończyć wyścig nie na ostatnich pozycjach.

„Bolid sprawował się dobrze, chociaż trudno jest powiedzieć coś więcej, ponieważ wersja Stowe toru Silverstone jest bardzo krótka w porównaniu z typowym torem wyścigowym” – powiedział Japończyk.

„Jestem podekscytowany faktem, że w wyścigu w Niemczech będę się ścigał samochodem, o którym wiemy iż będzie konkurencyjny, więc z wielką niecierpliwością oczekuję przyszłotygodniowych zmagań na torze Hockenheim”.

To będzie także nowy początek dla wyścigowego debiutanta Sakona Yamamoto: „Nasze czwartkowe jazdy były kolejnym udanym dniem dla zespołu, ponieważ nie napotkaliśmy żadnych poważniejszych problemów i wykonaliśmy wszystkie zaplanowane zadania.

Czułem, że bolid ulegał stałej poprawie w trakcie całego dnia, więc naprawdę nie mogę się już doczekać GP Niemiec. Jestem oczywiście bardzo podekscytowany i doceniam ciężką pracę, jaką każdy wykonał. Jestem bardzo dumny z faktu ścigania się dla zespołu i ze wszystkich sił będę próbował polepszać się, krok po kroku, dla wszystkich”
.

Źródło: ITV-F1.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
01.11.2013  Super Aguri wraca do ścigania w bolidach jednomiejscowych
11.05.2009  Akita zaprzecza możliwości powrotu Super Aguri do F1
06.05.2009  Super Aguri powróci do Formuły 1?
30.07.2008  Niemiecka firma zakupiła pozostałości po Super Aguri
09.07.2008  Sato twierdzi, że prowadzi rozmowy z kilkoma zespołami F1
Tagi:
Super Aguri
Sato T.
Yamamoto S.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
axel83, 22.07.2006 11:12[!]
"napalone"? dziwnie to brzmi;)
A co do Super Aguri to sama nowa skrzynia powinna im dac te 0,5 sekundy na okrązeniu
Do tego niższa waga kolejne 0,5 sekundy Reszta zmian aero i zawieszenia moze dac ok. sekunde zysku.
Znajda sie blisko Mf1 ale czy ich przegonia to juz inna bajka;)
jaguar666, 22.07.2006 11:34[!]
Emocje jak nigdy, pojadą jak zawsze. Sato znowu poniesie ułańska fantazja, a Yamamoto sfajczy silnik. Następniie usłyszymy, że bolid jest jeszcze w trakcie testów i prawdziwy start bolidu nastąpi w GP Japonii.
RENO, 22.07.2006 12:56[!]
nio to niech chociaż w jednym GP pokaża w ciągu rok potrafili dokonać wiele o wiele wiecej niże co po niektóe zespoły...i niech skopią tyłki Midlandowi!!!
axel83, 22.07.2006 13:10[!]
ja trzymam za nich kciuki;) Bylo by wspaniale gdyby pokonali STR i MF1 .
Wszystko mozliwe przeciez oni jezdzili naprawde starym bolidem a czasy mieli lepsze od Minardi które w F1 siedzialo juz naprawde dlugoo.
Mariusz, 22.07.2006 14:29[!]
No to w końcu Super Aguri przestanie być "dziewicą" F1 pod względem własnych konstrukcji. ;)

Liczę, że Yamamoto będzie się lepiej spisywał niż Ide.
FANF1, 22.07.2006 15:03[!]
Ale zobaczcie jakie to genialne z punktu widzenia marketingu w Japonii, przed 2006r. w F1 było 13 japończyków, a teraz będzie 15. W takim tępie za 5 lat liczba japończyków w F1 podwoi się :).
McLuke, 22.07.2006 15:06[!]
zobaczymy jak teraz bedzie sie wiodło Super Aguri. Może rzeczywiscie zyskaja te 3 sekundy i beda w stanie powalczyc z STR i Midlandem?? Drażni mie tylko jedna rzecz: po jakiego grzyba Aguri Suzuki uparł się na zupełnie japoński team?? przecież lepiej jest miec w zespole doświadczonego kierowce, niż jakiegoś kolesia który praktycznie z bolidem spotyka sie po raz pierwszy??
FANF1, 22.07.2006 15:28[!]
Wcale nie spotyka się po raz pierwszy. W 2005 roku był testerem i trzecim kierowcą Jordana.
A jak dokładnie działa ta aluminiowa przekładnia z nieprzerwaną zmianą biegów?
Arczyn, 22.07.2006 15:29[!]
...podczas jednej GP ;)
FANF1, 22.07.2006 15:32[!]
Zawsze coś :)
McLuke, 22.07.2006 17:04[!]
FANF1--> wiem o tym. Ale co to za kontakt z F1 jak wystepuje sie w jednym czy dwóch terningach??
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca