F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

11.12.2018

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika

Salo: SMP domagało się od Williamsa obniżki wartości umowy sponsorskiej

06.12.2018

System Halo uchronił Leclerca podczas kolizji z Alonso w GP Belgii

Marko: Super Formula jest dobrym poligonem przed F1

05.12.2018

Szefowie zespołów uznali Hamiltona za najlepszego kierowcę w sezonie 2018

Więcej wiadomości

  Archiwum 2006
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Plotki kadrowe z obozu RBR i STR na rok 2007

W "rodzinie" Red Bull pozostaną prawdopodobnie wszyscy dotychczasowi czterej główni kierowcy.
Mariusz Karolak, 31 lipca 2006, zmieniony 03.08.2006 12:07, wyświetlenia: 1365<< | lista | T- | T+ | >>
Jak donosi serwis internetowy GrandPrix.com, kierownictwo austriackiej firmy Red Bull produkującej napoje energetyczne podjęło już decyzję odnośnie kierowców, którzy mają reprezentować zespoły Red Bull Racing i Scuderia Toro Rosso w przyszłym sezonie.

Według informacji podanych przez to źródło w "rodzinie" Red Bull pozostaną wszyscy dotychczasowi czterej główni kierowcy. Być może dojdzie jednak do wewnętrznej roszady i Vitantonio Liuzzi będzie partnerował Davidowi Coulthardowi w RBR, natomiast Christian Klien zostanie przesunięty do STR i zostanie partnerem młodego Scotta Speeda.

Na razie nie wiadomo nic na temat dotychczasowych kierowców testowych oraz o innych kierowcach "z zewnątrz", jak choćby o Heikkim Kovalainenie, który był łączony z którymś z zespołów będących własnością Dietricha Mateschitza.

Jest też coraz bardziej prawdopodobne, że zespół RBR w sezonie 2007 będzie korzystał z silników firmy Renault, natomiast dotychczasowe silniki Ferrari, które teraz napędzają bolidy RB2, zostaną przekazane siostrzanej ekipie STR.

Źródło: GrandPrix.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.12.2018  Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu
10.12.2018  Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy
08.12.2018  Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1
06.12.2018  Marko: Super Formula jest dobrym poligonem przed F1
05.12.2018  Lucas Auer dołączył do juniorskiego programu Red Bulla
Tagi:
Red Bull
Toro Rosso
Mateschitz D.
Coulthard D.
Klien C.
Liuzzi V.
Speed S.
Kovalainen H.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
rafaello85, 31.07.2006 18:00[!]
"Prawdopodobnie dojdzie też do wewnętrznej roszady..."
Ciekawe po co te roszady?? Nie rozumiem.

"coraz bardziej prawdopodobne, że zespół RBR w sezonie 2007 będzie korzystał z silników firmy Renault, natomiast dotychczasowe silniki Ferrari, które teraz napędzają bolidy RB2, zostaną przekazane siostrzanej ekipie STR"
No przecież Jean Todt kilka tygodni temu powiedział, że nie zgadzają się na to, żeby ich silniki trafiały do STR! W końcu włoski producent podpisywał kontrakt z RedBullem, a nie z Toro Roso!
Oj kombinuje ten Mateschitz - on chyba chce żeby obydwie jego stajnie dostawały dwie najlepsze jednostki napędowe: Ferrari i Renault.
Maraz, 31.07.2006 18:35[!]
No właśnie nie wiadomo jak to będzie z tymi silnikami, ale tak czy inaczej Red Bull zależy na przekazaniu silników Ferrari ekipie STR i o to zabiegają. Czy im się to uda - zobaczymy :)
marcin760, 31.07.2006 23:17[!]
Maraz - odpowiedź znajduje się w kontrakcie, którego raczej nigdy nie zobaczymy. Ale jeżeli Buttona można było "wyciągnąć" z Hondy (czy BARa już nie pamiętam) do Williamsa, a póżniej z Williamsa do Hondy, to ja nie wierzę w kontrakty tylko w dobrych prawników i pieniądze.
oligator, 01.08.2006 09:08[!]
podobno Montagny moze wejsc do Red Bull'a, bo po latach walk napoje Red Bull zostana zlegalizowane we Francji (na razie kazdy napoj z tauryna jest zabroniony)...
McLuke, 01.08.2006 12:57[!]
oligator--> nie wiedziałem o tym. Ale teraz przynajmniej rozumiem dlaczego McLareny nie miały napisu Johnnie Walker...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca